Blitzkrieg 3 bo dobil umetno inteligenco, delujočo na principu nevronskega omrežja

Razvojni studio Nival je sporočil, da jim je uspelo razrešiti enega največjih problemov v strateških igrah – umetno inteligenco. Inženirji podjetja so ustvarili prvo umetno inteligenco v strateških igrah, ki deluje na principu nevronskega omrežja. Kar nekaj podjetij (DeepMind, IBM…) si že dalj časa prizadeva isto stvar. Umetna inteligenca, imenovana Boris, je zmožna igrati na ravni najboljših igralcev brez goljufanja in uporabe skritih informacij o sovražniku.

Boris vsakih par sekund analizira dogajanje in tako predvideva obnašanje sovražnikov. To mu omogoča, da izvede razne protiukrepe, ki jih od navadne umetne inteligence ne bi pričakovali. Na uradnem Youtube kanalu igre Blitzkrieg 3 si lahko ogledate Borisa med igranjem proti enemu od razvijalcev. V videu je poudarjeno nenavadno obnašanje umetne inteligence. Boris aktivno preiskuje zemljevid, pametno postavlja enote in uporablja različne taktike, ki jih prilagodi glede na situacijo. Primer tega je viden, ko Boris pošlje skupino padalcev na sovražnega tanka. Ko ta dobi okrepitve, njegove enote takoj poiščejo kritje v stavbah in poskušajo uporabiti pomoč topništva. V videu je poudarjeno tudi, da se bodo igralci lahko pomerili proti Borisu v prihajajoči posodobitvi, ki bo na voljo marca.

Direktor podjetja Nival, Sergey Orlovskiy je dejal: “kljub temu, da vodilna podjetja že dalj časa skušajo razrešiti ta problem, smo mi prvi, ki jim je uspelo ustvariti umetno inteligenco, delujočo na principu nevronskega omrežja. Vedeti morate, da Boris igra pošteno. Ne uporablja podatkov, za katere ne bi smel vedeti ali so skrita pod meglico. Dali smo mu le osnovne taktične manevre in z njihovo pomočjo je sam izumil malo morje strategij. Sprejema odločitve, ki se jih ne bi sramoval niti talentiran vojaški vodja. Soočili smo se s težavo, saj je njegova dejanja zelo težko predvideti in še pomembneje, jih ločiti od dejanj igralcev.”

Govorniki podjetja so dejali tudi, da bo takšna umetna inteligenca stalnica v ne-tako-daljni prihodnosti. Prej ali slej bodo generali, gnani s smeri umetne inteligence prehiteli ljudi in meje bodo branile vojske, ki jih bo nadzorovala umetna inteligenca.

Več informacij o igri in posodobitvi lahko najdete na uradni strani ali steam strani igre.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime