Moštvo McLaren-Honda je obvestilo javnost, da je sklenilo večletno pogodbo z Logitechom, svetovno znamko potrošniške tehnologije, ki je postal njegov uradni partner za periferno tehnološko opremo. Logitech je ena najbolj priljubljenih blagovnih znamk potrošniške elektronike, ki jo odlikuje izjemen mednarodni domet, saj svoje izdelke distribuira v več kot 100 državah po vsem svetu.
Logitechov logotip bo krasil stranico kokpita bolida McLaren-Honda MCL32, za sodelovanje v praksi je veliko najrazličnejših priložnosti v sklopu številnih temeljnih sektorjev znamke Logitech, vključno z računalništvom, igrami in področjem videa.
„Temelj tega sodelovanja so lastnosti, ki so skupne Logitechu in moštvu McLaren-Honda: tehnološke inovacije, ki ljudem omogočajo vedno boljše dosežke, ter strast do vsega, kar počnemo,” pravi Bracken Darrell, generalni direktor in predsednik uprave podjetja Logitech. „Ne bi mogli biti bolj navdušeni nad dejstvom, da sodelujemo s tako legendarnim moštvom, pri tem pa milijonom oboževalcev Formule 1 predstavljamo naši znamki Logitech in Logitech G brands. Poleg tega človek nikoli ne ve, kaj nas čaka v prihodnosti.”
Logitech je s to potezo vstopil v samo elito sponzorjev kjer se vrtijo vrtoglavi zneski in si verjetno obeta dodatno prepoznavnost ter prodajo. Predvidevam, da bodo to močno izkoristilu tudi za reklamiranje njihovih volanov, ki so v svetu dokaj priljubljeni in cenovno dostopni. Logitech velja za kvalitetno znamko in upam, da taka investicija ne bo vplivala na kvaliteto izdelave njihovih produktov.