Novi Xbox One X 4K in 60 FPS

Microsoft je svojo E3 konferenco začel zelo burno in že takoj na začetku predstavil novo, izboljšano konzolo Xbox One X. Ves čas predstavitve konzole kot tudi skozi vso konferenco smo poslušali 4K, 4K, 4K, ampak ali bomo končno le dočakali pravi 4K na konzolah? Za to bomo morali počakati do 7. novembra 2017, ko bo konzolo mogoče kupiti in preizkusiti. 4K me ni posebno navdušil, toda omenjenih 60 FPS (sličic na sekundo) na konzolah, pa je pritegnilo mojo pozornost.

Specifikacije, ki naj bi trojni X konzoli prinesle pravi 4K in 60 FPS:

  • 40 % več moči od trenutne Xbox One konzole
  • Scorpion pogon s 6 Teraflops pri 326 GB/s
  • 8 GB Flast pomnilnika (RAM),
  • 1 TB trdega diska
  • 12 GB DDR5 (326 GB/s) grafični pomnilnik
  • 8-jedrni AMD CPU procesor, ki bo tiktakal pri 2.3 GHz
  • Video: 4K, 2160p (60 FPS), HR10 podpora, HDMI 2.0b, AMD FreeSync
  • Audio: PCM (2.1, 5.1, 7.1)
  • Wifi, Bluetooth, IR
  • Priključki: 2 x HDMI, 3 x USB, IR out, S/PDIF, internet, napajanje
  • “Napredno” in zelo tiha kombinacija vodnega in zračne hlajenja
  • Najmanjša Xbox konzola do sedaj
  • 499 $ v črni ali beli izvedbi

Če bo konzola prinesla 60 FPS in 4K, bo to velik napredek, a na konferenci nisem imel občutka, da je konzola poganjala igre na 60 FPS … Velikokrat je prišlo do zatikanja, ki je lahko posledica slabo optimiziranih iger ali pa konzole. Lansko leto je Playstation uničil Xbox konzolo – se bo lanska zgodba ponovila?

Vaša reakcija na članek?

tadejm
-----

Sveže objave

Iron Harvest – Recenzija | Retrofuturistična prva svetovna vojna

Iron Harvest je novi strateški naslov razvijalca KING Art Games in založnika Deep Silver. Ta razvojni studio je sicer znan predvsem po...

Prva smrtna žrtev digitalnega hekerskega napada

Hekerski napadi so lahko za razna podjetja zelo boleča, a še vedno je vse samo digitalno in škoda, ki jo utrpijo, se...

Myst predelava dobila svoj prvi napovednik

Ime Myst je verjetno znano samo veteranom in pa retro navdušencem, vendar pa je ta igra leta 1993 navdušila praktično vsakega PC...

5 KOMENTARJI

  1. “Sicer ne vem točno, kako bo 60 FPS delovalo na TV-zaslonih, kajti večina jih še vedno podpira 24 FPS, ampak pustimo se presenetiti.”

    Kaj je to kakšna šala? 😀 Ne res, upam, da se avtor tega članka heca, ker to pa bi res bil višek nerazgledanosti, če ma tak malo pojma, da misli, da današnji TV-ji podpirajo samo 24Hz in da se na konzolah igre igrajo pri 24 fps-jih. TV-ja, ki bi podpiral samo 24 Hz NI (in verjetno nikoli niti ni obstajal). TV zasloni do cca. 2005 so podpirali 50 oz. 60Hz (odvisno od regije), zadnjih 10 let pa vsi najmanj 60Hz (maš pa jih od 60, pa vse do 600Hz).

    • si pa precej glup ane? FPS ni isto kot faking Hz! ampak kaj bi to razlagal nekomu ki mu očitno ni pol lulčka nič jasno.

      in pa še beseda za avtorja članka- ja, dejansko nimaš kaj dosti pojma… vapor chamber, nima nobene veze z vodnim hlajenjem. ampak ok, naj ti bo, na gaming.si smo. ni bad, let it pass, pač, držimo standard ane? ftlog.

      • Kje pa sem rekel, da sta ti zadevi isti? Nista, sta pa zelo povezani. V Hz se meri hitrost osveževanja slike na zaslonih, v FPS pa prikaz sličic na sekundo. Tvoj zaslon lahko prikaže maksimalno toliko FPS-jev, kot ima Hz (na primer, 60 Hz = maksimalno 60 fpsjev, ali pa 120Hz = max. 120 fpsjev). Bistvo je, da je avtor članka trdil, da današnji TV-ji lahko prikažejo samo 24 FPS-jev, to bi pomenilo, da je maksimalno osveževanje slike pri večini TV-jev samo 24 Hz, kar pa je neumnost.

        • pustimo avtorja, ker je jasno, že odkar obstaja portal, da prodaja buče.

          in ne, še vedno nimaš prav. če imam ekran, tv, al pa projektor ki laufa na 60hz, in na njem igram igro ki laufa na 60fps? vse lepo in prav ja? ok. ampak kaj če na tem istem ekranu, igram igro ki laufa na 120fps? po tvoje, ne bo nobene razlike? um, ja, to bo to. do sedaj bi se že lahko naučili, FPSji niso samo kar vidijo oči, ampak tudi kaj čutiš ko igraš! če je to potrebno še vedno razlagati, je to preecej žalostno.

          kar pa se tiče TVjev in osveževanja, pa pustimo to sranje na miru… več kot očitno je, da nam tudi oni prodajajo neke svoje ideje. imajo neke svoje wannabe načine osveževanja, ki so povlečeni ven iz riti. sploh, če na random odpreš nek Samsung TV, in vidiš da ima 1300hz. valda. boš torej rekel da lahko prikaže ta tv 1300fpsjev? da lahko kakšen drug TV prikaže 600 fpsjev? to pač ne deluje tako. ja, fps in hz sta načeloma povezana, ampak sigurno ne tako kot praviš ti.

        • Imam prav, saj na 60 Hz zaslonu razlika nebo vidna med igro ki laufa pri 60 in igro ki laufa pri 120 FPS-jev, razlika bo le v odzivnem času, kateri bo seveda boljši če bo igra laufala pri 120 FPS-jih. Nisem rekel, da ni razlike, rekel sem da ni VIDNE razlike, z ‘vidne’ mišljeno to, kar ti vidiš na zaslonu. Teh dodatnih sličič, ki jih nudi 120 FPS oz. bilo katero število ki je več kot 60, jih ti na 60 Hz zaslonu ne boš videl nikoli.

          Pri TV-jih pa imaš prav, načeloma je vse kar je nad 120Hz (trenutno) pri TV-jih nek njihov ‘fake’ refresh rate. Večina dandanes jih je 60 ali 120Hz.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!