Kratek odgovor: zato, ker lahko z dvema sistemoma zmanjšaš ceno, izboljšaš delovanje in povečaš produktivnost, ob tem pa še bolje zavaruješ podatke.
Natančneje, prosim.
Večina streamerjev ima dva sistema ali več, saj s tem izboljšajo vse prej omenjeno, če pa je ta streamer tudi youtuber, ima zelo verjetno vsaj tri računalnike. Prvi sistem deluje kot glavni, igričarski sistem, drugi se uporablja kot streaming sistem in strežnik za rendiranje, tretji pa je NAS (Network Attached Storage), torej sistem za shranjevanje podatkov. Ti sistemi so specifično namenjeni shranjevanju podatkov in so priključeni na omrežje, tako jih lahko dosežemo z vseh sistemov v omrežju in tudi prek interneta.
Zakaj poseben sistem za streamanje?
Poseben stream sistem se uporablja zato, da se računalniku, na katerem igraš, ni treba ukvarjati s kalkulacijami streama in pošiljanjem podatkov na strežnik. Z uporabo zajemalnih kartic (ang. Capture Card) prenesemo v drug sistem vse, kar je prikazano na glavnem zaslonu. V drugem sistemu uporabimo program, kot je OBS, da te podatke prenesemo na strežnik. Obenem je to tudi koristno, če je streamer tudi youtuber, saj lahko na ta način snema vse svoje streame in s tem še dodatno zmanjša število stvari, ki bi jih moral “prebavljati” glavni računalnik. Omenjene sisteme uporabljajo tudi za rendiranje, saj se s tem obremenjenost glavnega sistema zniža in ga lahko ob rendiranju še vedno uporabljajo, kar drugače ne bi bilo mogoče.
Kaj je NAS in za kaj se uporablja?
NAS je strežnik/sistem, ki je namenjen shranjevanju in varovanju podatkov. Strežnik NAS je največkrat sestavljen iz strežniške strojne opreme, kot so procesorji Xeon in ram ECC. Ta strojna oprema je narejena za delovanje 24/7 in kot takšna zelo primerna za tovrstna opravila. Večino strežnika NAS sestavljajo diski. Za večino ljudi bi bil server NAS zelo uporaben, saj ga priključiš na omrežje in se lahko nanj programsko povežeš. S tem lahko praktično od koderkoli vidimo in dostopamo do njegovih podatkov.
Zakaj pa za vse to streamer ne more uporabiti enega sistema?
Problem je v tem, da bi moral biti takšen sistem zelo močan, saj mora ob igranju in prikazovanju igre le-to tudi snemati oziroma zajemati, da je primerna za prenos na splet. Obenem je računalnik med obdelavo in rendiranjem praktično neuporaben, saj lahko rendering porabi zelo veliko (predvsem procesorske) moči. Kot pravijo Američani, se takrat računalnik spremeni v krompir (potato).