Testiranje Destiny 2

Destiny 2 je tik pred uradnim izidom, zato ni presenečenje, da je Activision uporabil Gamescom za promocijo igre, ki pride na prodajne police 6. septembra. Na sejmu so lahko obiskovalci občudovali ter preizkusili Destiny 2, ki je bil osredotočen na eno co-op misijo ter nekaj večigralskih iger.

Ideja po drugem delu igre je verjetno v glavah razvijalcev Bungie že precej časa, čeprav prihaja drugi del šele 3 leta za prvim. Po najavi drugega dela je kar nekaj oboževalcev te igre znorelo, saj so sprva mislili, da gre le za “nateg”. Ampak, kot kažejo številke prednaročil za Destiny 2, se veliko ljudi veseli, da bodo lahko ponovno postali virtualni varuhi sončnega sistema.

Predstavljen je bil tudi novi NPC ostrostrelec Devrim Kay, ki bo igralcem omogočal dodatne naloge v Deadzone European.

Vendar težko pričakovani drugi del uspe razočarati ljubitelje izvirnika, čeprav ima nekaj novosti (ki so bile nujne, še posebej v nekaterih pogledih), te ne zmorejo izkrivljati duše.

Vseeno tisti, ki je oboževal način igranja v prvem delu, ne bo imel izgovora za ugovarjanja, saj ni prišlo do večjih sprememb. Še vedno lahko nosimo tri orožja s seboj, od katerih je en težjekategornik,  na razpolago pa bodo tri sposobnosti, ki se razlikujejo od izbire igralca (plus dodatna, ki ubije nasprotnika).

Preobrazili smo se v čarovnika, čeprav se je večina ostalih odločila za Titana oziroma Hunterja. Skupaj smo opravili nalogo v dobrih 40 minutah (seveda, če štejemo, da smo med nalogo nekajkrat umrli) in se lahko primerja s standardom sage, čeprav je še vedno pomanjkanje plena in izkušenj.

Ko smo igro testirali na računalniku, ne moremo mimo prekrasnih spopadov s 60 FPS-i v 4k ločljivosti, kar pokaže, da razvijalec želi ponuditi maksimalne zmožnosti na vsakem računalniku, kakor tudi konzoli.

Online testiranje se je odigralo na PS4 Pro, na mapi, ki je bila oznanjena že nekaj tednov nazaj. Preizkusili smo “dominion”, verjetno najbolj popularno zvrst pri strelskih igrah. Največja sprememba pri tem načinu igranja je, da bo vsaka ekipa imela štiri igralce namesto šestih. Ostale mape so precej spominjale na prvi del igre, zato ne moremo trditi, ali je ta odločitev dobra ali slaba. Na konzoli imamo še vedno le 30 FPS-ov, ampak lahko vidimo kvaliteten napredek v grafiki.

Naše testiranje Destiny se je dobro končalo, morda malce prehitro. Potrebnih bo najbrž več kot nekaj ur igranja, da bomo zares videli, kaj Bungie pripravlja za nas ob izidu, ampak kot oboževalci prvega dela smo lahko nad naslednjikom zadovoljni. Lahko smo srečni, da igra prihaja na računalnike, še bolj zadovoljivo je, da je igra povzela toliko pozornosti s strani razvijalcev. Tukaj lahko ponovno opazimo razliko med računalnikom ter konzolo, kar slednjih ne bo razveselilo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime