SGC – Slovenian Games Conference

V ljubljanskem hotelu Mons se je 30. 9. od 10.00 do 19.00 odvijala druga Slovenska gaming konferenca (SGC), kjer so domači ter tuji indie razvijalci lahko predstavili svoje prihodnje in pretekle projekte in skrivnosti ter izkušnje, ki so se jih naučili ob razvoju.

V treh predavalnicah so potekala predavanja dvajsetih razvijalcev iz Slovenije ter tujine, ki so gostom delili svoje izkušnje pri izdelavi svojih iger, kakšne težave se pojavijo ob razvoju, kako optimizirati razvoj, izdelek promovirati ter nazadnje izdati. Ob tem smo lahko spoznali tudi nekatere izmed prihajajočih naslovov, ekip za njimi, po vsakem 30-minutnem predavanju pa so lahko gledalci (večinoma sestoječi iz znanih in malo manj znanih osebnosti iz sveta iger) postavljali tudi lastna vprašanja in si potešili radovednost.

Zaradi istočasnega potekanja predavanj se vseh žal nismo mogli udeležiti, a tista, ki smo se jih, so nudila dober vpogled v dnevno življenje razvijalcev, tako mobilnih kot tudi PC ter konzolnih iger, spoznali smo ume, stoječe za Mordhau, Angry Birds, Unity, Talking Tom, Swamp Attack, Lake, Uncanny Valley, CHUCHEL, Q.U.B.E. in verjetno še mnogimi, kot pika na I pa so svoje povedali tudi Nordic Game, ki so med svojo predstavitvijo pokazali precej obetavnih iger v izdelavi.

Največ zanimanja z naše strani je požel domači razvijalec Marko Grgurovič, ki s svojo ekipo dela na prihajajoči igri Mordhau (z njim smo pred časom opravili tudi intervju), srednjeveški sekaščini, ki je na Kickstarterju zbrala skoraj 300.000 $ in postala eden najbolj obetavnih slovenskih projektov. Marko je večino predavanja posvetil temu, kako najbolje oglaševati, predstaviti in seveda prodati svoj izdelek ter kako ga sploh spraviti pred oči potencialnih kupcev (namig – delajte meme).

Zanimivo predstavitev je imel tudi Dan Da Rocha, ki je zbranim predstavil prvi in prihajajoči drugi del igre Q.U.B.E., ki naj bi izšla v začetku prihodnjega leta. Tudi on je delil svoje izkušnje z razvojem igre in osebnimi izkušnjami ter izzivi, s katerimi se je soočal med razvojem. Na kratko je opisal zgodovino igre, par sekvenc iz razvojne verzije ter se dotaknil tudi financiranja takšnega finančnega zalogaja. Nazadnje se je dotaknil tudi Q.U.B.E. 2, ki bo za razliko od originalnega predhodnika vsebovala tudi zgodbo, osrednje postajališče ter velike izboljšave na vizualni plati.

Poleg predavanj je bilo mogoče na “hodniku” preizkusiti tudi precej iger v razvoju. Vseh sedem se je potegovalo tudi za nagrado Indie Audience Choice Award, ki jo je po koncu predavanj, po mnenju obiskovalcev, prejela Tormental.

Igre, ki so se predstavile:

Floatlands
Preživetvena igra slovenskega razvojnega studia Studio Techtrics z veliko raziskovanja ter proceduralno generacijo sveta, neke vrste mešanica med Minecraftom in Rustom, z zanimivim vizualnim stilom.

– Necrobouncer
Mobilna igra slovenskega razvijalca Alchemy Sheep za vse navdušence nad Binding of Issac, Enter the Gungeon ter podobnimi top down akcijskimi pikselkastimi sekaščinami.

– Jumpy Frogs
Miselna igra enega samega slovenskega razvijalca za mobilne telefone, ki pred vas postavi množico žabic, ki se medsebojno preskakujejo, dokler ne ostane le najboljša.

– Tormental
Še ena top down akcijska “sekaščina”, tokrat hrvaškega razvojnega studia Gungrounds Games. Z zelo hitrim tempom in odlično predstavitvijo je bila izbrana tudi za najboljšo igro sejma. Kljub močni konkurenci si ta naziv vsekakor zasluži.

– Last Encounter
Akcijska igra hrvaškega razvojnega studia z roguelike elementi, kot je naključna generacija okolja, nadgradnje in samo eno življenje.


– Grounds of Glory
Zanimiv projekt slovenskega razvojnega studia, MMORPG s podobnim stilom kot Guild Wars 2, ampak eno veliko razliko – osredotoča se namreč ekskluzivno na PVP bojevanje.


Dogodka se je udeležilo približno 200 ljubiteljev te zvrsti iger, ki so se lahko tudi osebno pogovorili s razvijalci ter delili lastne izkušnje, pohvale ter kritike.

Vaša reakcija na članek?

Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Sveže objave

Nintendo zaustavil proizvodnjo 3DS sistemov

Nintendo na trgu ročnih konzol v bistvu nikoli ni imel res prave konkurence. Sony se mu je poskušal postaviti po robu s...

Football Manager 2020 in Watch Dogs 2 popolnoma brezplačna na Epic Games trgovini

No, tole pa je lepo presenečenje. Teden nazaj smo se pritoževali, da je trgovina Epic Games svojo ponudbo brezplačnih...

NVIDIA v sekundi razprodala vso zalogo grafičnih kartic RTX 3080

Včeraj se je začela uradna prodaja RTX 3080 grafičnih kartic in igralci po celem svetu so potrpežljivo čakali, da se v spletnih...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!