Call of Duty: World War II beta

Tudi mi smo si ogledali beto Call of Duty: World War II.

 

Meni osebno je WW2 v redu igra. Ogledal sem si kar nekaj stvari, zato sem videl precej široko sliko te igre. Veliko časa sem preživel v načinu Vojne (War), ki je najboljša simulacija realne bitke v večigralskem načinu. Videli smo samo eno mapo za ta način, zato ne morem poponoma oceniti, kako bo ta izgledal ob izidu. A lahko rečem, da ima velik potencial. Za Vojni način smo imeli mapo po imenu Operation Breakout, v kateri se vojaki Zavezniške vojske prebijajo skozi mesto, medtem ko jih vojaki Sil osi poizkušajo ustaviti. Končen cilj je pospremiti tank preko mesta, kjer imajo Sile osi topove, s katerimi lahko sestrelijo zavezniška letala, leteča preko mesta. Ob tem pa je cilj nasprotne ekipe, da jih čim hitreje ustavijo. Prvi cilj za Zaveznike je onesposobiti komandni center, igralci nasprotne ekipe nam pa morajo to za vsaj 4 minute preprečiti. Naslednji cilj za igralce Zavezniških sil je zgraditi most, preko katerega lahko tank prečka jarek, nasprotniki pa morajo preprečiti izgradnjo mostu. Tretji cilj je napad na zunanje skladišče izstrelkov in orožja, ki ga moramo razstreliti z bombo, nasprotniki ga morajo zaščititi in, če je potrebno, bombe deaktivirati. Za konec je potrebno pospremiti tank do topov, med tem nas nasprotniki ovirajo z že izdelanih pozicij. Osebno sem preigral kar nekaj iger te mape, zato lahko rečem, da ima ta mapa nekaj problemov, kot npr. premočne granate (ko igralci ponovno oživijo, imajo novo granato, zelo uporabno pri tem pa je, da jo lahko kmalu odvržejo, če branijo most kot igralec Sil osi, s tem imajo kar lepo možnost zadeti nasprotnika pri postavljanju mostu).
Zelo mi je žal, da nismo videli sedežev, saj je to dober dodatek socialnemu aspektu igre Call of Duty.

Na kratko pa še o tem, kako se izkažejo Divizije. Te imajo zelo dober koncept, saj ponujajo nekaj nivojev in določene nagrade, hkrati pa tudi nagradijo uporabo specifičnega tipa orožja. Meni so kar všeč, čeprav so na začetku mogoče kar rahlo zapletene za razumeti.

Za konec bi vam rad predstavil mnenja igralcev, ki sem jih zasledil na spletu, še posebej kar sem videl na Steamu. Ljudje so mešanega mnenja. Nekateri imajo kar nekaj pripomb, velik del kritik je konstruktivnih, precej pa tudi takšnih, kjer ljudje kritizirajo že iz navade. Največ negativnih ocen je bila deležna grafika, ki naj bi bila zastarela, kot npr. iz leta 2009. Menim, da je razlog ta, ker so razvijalci želeli ponuditi igro čim širšemu delu, zato mora biti tudi narejena za razne igralce. Eden od teh načinov je znižati grafiko.
Problem igre kot take pa je tudi ta, da izgleda prisiljeno, v smislu, da mora biti nov COD izdan vsako leto. Govorice pa pravijo, da naj bi Activision prenehal s tem in podaljšal čas med izidi iger, s tem se bodo izognili tej “prisiljenosti”.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

Iron Harvest – Recenzija | Retrofuturistična prva svetovna vojna

Iron Harvest je novi strateški naslov razvijalca KING Art Games in založnika Deep Silver. Ta razvojni studio je sicer znan predvsem po...

Prva smrtna žrtev digitalnega hekerskega napada

Hekerski napadi so lahko za razna podjetja zelo boleča, a še vedno je vse samo digitalno in škoda, ki jo utrpijo, se...

Myst predelava dobila svoj prvi napovednik

Ime Myst je verjetno znano samo veteranom in pa retro navdušencem, vendar pa je ta igra leta 1993 navdušila praktično vsakega PC...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!