V igri Jurassic World Evolution bomo gradili svoj park z dinozavri

Če ste ob ogledu filmov Jurskega parka in filma Jurski svet, pomislili, kako kul bi bilo, če bi lahko zgradili svoj lasten park, v katerem bi gomazili dinozavri, boste svojo željo najverjetneje lahko uresničili že prihodnje poletje. Namreč, pri razvijalcu iger Frontier Developments so oznanili, da skupaj z Universal Studios izdelujejo igro Jurassic World Evolution, v kateri bodo igralci lahko zgradili svoj park z dinozavri in ga tudi upravljali.

Po besedah razvijalca, ki je mimogrede tudi stvaritelj priljubljene igre grajenja in upravljanja zabaviščnega parka Planet Coaster in RollerCoaster Tycoon 3, naj bi igra izšla poleti 2018 za PC, PlayStation 4 in Xbox One. Izdali so tudi, da bo igra obsegala tako grajenje kot tudi vodenje in upravljanje parka z dinozavri, igralec pa se bo srečeval z najrazličnejšimi varnostnimi izzivi, saj lahko stvari kaj hitro gredo narobe, kar smo se seveda naučili že ob ogledu filmov. Ena temeljnih nalog pa bo tudi skrb za zadovoljstvo obiskovalcev parka, katerega bomo dosegli s postavitvijo novih atrakcij oziroma razvojem novih primerkov dinozavrov v genetskem laboratoriju.
Način igranja bo tako zelo podoben igri Jurassic Park Operation Genesis iz leta 2003, ki je pri igralcih še vedno priljubljena, saj je do sedaj bila edina tovrstna igra.

Napovednik in posnetke iz igre Jurassic World Evolution si lahko ogledate spodaj.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

2 KOMENTARJI

• Igra na PS4 izide 3.7.2018. Verjamem, da jih bo mogoče v fizičnih trgovinah dobiti na dan izida, spletne pa že pobirajo prednaročila.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime