Activision se bori za svojo blagovno znamko proti Call of DooDee – servisu za odstranjevanje pasjih iztrebkov

Založniki se borijo za svoje blagovne znamke kot pes za svojo kost, a mnogokrat preprosto pretiravajo. Tako je tudi v tem primeru, kjer se Activision krčevito bori za svoje pravice, bolj specifično za svojo popularno znamko Call of Duty.

Namreč, poročen parček iz Kalifornije ima družinski posel, kjer za plačilo pridejo počistiti za vašim kosmatim prijateljem. Svoj servis so domiselno poimenovali Call of DooDee, kar bi marsikomu izvabilo samo nasmešek na usta. Vendar se Activision očitno počuti ogroženega in je na sodišče vložil tožbo za odstranitev imena. Glede na denarna sredstva, s katerimi razpolaga založnik, bo sodišče najverjetneje ugodilo njihovi prošnji, in tako bodo kombiji, napolnjeni s pasjimi kakci, primorani zamenjati svoj napis.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Iron Harvest – Recenzija | Retrofuturistična prva svetovna vojna

Iron Harvest je novi strateški naslov razvijalca KING Art Games in založnika Deep Silver. Ta razvojni studio je sicer znan predvsem po...

Prva smrtna žrtev digitalnega hekerskega napada

Hekerski napadi so lahko za razna podjetja zelo boleča, a še vedno je vse samo digitalno in škoda, ki jo utrpijo, se...

Myst predelava dobila svoj prvi napovednik

Ime Myst je verjetno znano samo veteranom in pa retro navdušencem, vendar pa je ta igra leta 1993 navdušila praktično vsakega PC...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!