Activision se bori za svojo blagovno znamko proti Call of DooDee – servisu za odstranjevanje pasjih iztrebkov

Založniki se borijo za svoje blagovne znamke kot pes za svojo kost, a mnogokrat preprosto pretiravajo. Tako je tudi v tem primeru, kjer se Activision krčevito bori za svoje pravice, bolj specifično za svojo popularno znamko Call of Duty.

Namreč, poročen parček iz Kalifornije ima družinski posel, kjer za plačilo pridejo počistiti za vašim kosmatim prijateljem. Svoj servis so domiselno poimenovali Call of DooDee, kar bi marsikomu izvabilo samo nasmešek na usta. Vendar se Activision očitno počuti ogroženega in je na sodišče vložil tožbo za odstranitev imena. Glede na denarna sredstva, s katerimi razpolaga založnik, bo sodišče najverjetneje ugodilo njihovi prošnji, in tako bodo kombiji, napolnjeni s pasjimi kakci, primorani zamenjati svoj napis.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime