V SMITE prihaja slovanska mitologija, nova mapa in nov bog

Nekatera podjetja so vedno v sencah večjih rivalov, kar še ne pomeni, da so njihove igre slabše. Tako je tukaj razvojni studio Hi-Rez, ki nas ta vikend razvaja z njihovim dogodkom HRX 2018. Le-ta je namenjen svetovnim prvenstvom njihovih iger, vendar zakaj bi zapravili možnost več tisočih ogledov in dogodka ne najavili?

Prva novost je prikaz nove Conquest mape, srca same igre. To je klasičen igralni način, v katerem je treba po poti priti preko sovražnikovih stolpov do Titana in ga seveda pokončati. Nova mapa prinaša kar nekaj sprememb, saj popolnoma spremeni grafično podobo, kot tudi arhitekturo. Vsak del mape bo povezan tudi v samo uradno zgodbo igre. Tako se kaotična stran popolnoma spreminja in iz dežele lave vstopamo v temo samega boga podzemlja, Hadesa. V igro se prav tako vrača megla, ki bo kar prijetno osvežila igralni način. Temni strani pa se pridružuje tudi novi 93. “bog” oz. mitološko bitje, Kerber (Cerberus), troglavi pes iz podzemlja. Ta bo v igri vzel vlogo varuha (guardian/tank). Za piko na i so najavili tudi novo religijo oz. kar dve. Ti sta Voodoo mitologija in slovanska mitologija, ki bi nam morala biti kar poznana. Prve bogove, ki se bodo nanju navezovali, lahko pričakujemo poleti.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

6 KOMENTARJI

  1. V osnovni šoli otroke naučijo, da se slovanski piše z malo začetnico. Map pomeni zemljevid ali karto in ne mape. Slog vaših prispevkov je obupen (od zanikanja z nepravim sklonom do ubogega besednega zaklada) in pisci nimate nobene široke razgledanosti. Žalostno, da je to kao edini naš medij za igre.

    • Gospod Lektor, potem pa se pridruži ekipi in jim pomagaj do boljših člankov.

      Je pa meni vsaj mapa -> zemljevid en izmed najbolj nerazumljivih prevodov, vsaj v tem primeru ima mapa totalno drug pomen od zemljevida.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime