Kaj sploh je … Beast Quest … hmgh … vrečko za bruhanje? Ja, prosim!

Dobrodošli vsi skupaj v novi epizodi Kaj … Kaj je Beast Quest?

No, pravzaprav, da se malce razjasnim. Načrtovali smo video posnetek, ki naj bi predstavil današnjo igro Beast Quest v karseda dobri in pozitivni luči. Mislim, ko pogledaš kak napovednik, je vse, kar vidiš, grafično privlačna (preprosta grafika) in zvočno dodelana igra, ki nas popelje v sanjski svet junakov, kateri osvobajajo pošasti z namenom rešitve sveta. Igra na prvi pogled morda celo malce spominja na Fable.


Razvojna ekipa: Torus Games (Avstralija)
Založnik: Maximum Games
Platforme:
PC, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 13. 3. 2018
Cena: 39.99 €

Zvrst: RPG Akcijska Avantura


V uredništvu so me prijazno opozorili glede igre, da sicer na prvi pogled deluje v redu, a naj vse skupaj vzamem z rezervo … In kako prav so imeli!

Poln pričakovanj sem si prenesel igro s Steam platforme, brez kakršnih koli zapletov zagnal, izbral najvišjo možno grafično nastavitev v pred-meniju, in če kdorkoli ne ve … Da, navkljub prastaremu sistemu mi ta igra celo deluje tekoče na maksimalnih nastavitvah, woohoo!
Potem pa pridemo do glavnega menija, kjer se že pojavijo prve težave. Navigacija poteka izključno preko tipkovnice, kar je en ogromen minus iz moje strani, a če bi to bila edina težava igre, bi bilo to še nekako prebavljivo. Kasneje, v igri sami, lahko smer premikanja karakterja upravljamo tudi z miško, a v nastavitvah nikjer ne obstaja opcija za spreminjanje občutljivosti miške, kar je še en velik minus, saj bi za moj okus lahko bila malenkost višja.

Že pri gledanju začetnih igranih prizorov, ki spominjajo na igro kakega prvega razreda, sem dobil slab občutek. Ustnice oziroma usta karakterjev niso bila v sinhronizaciji z govorom ter premikanje rok in glave med govorom je bilo vidno leseno, in ne naravno. Ob tem sem nekako zaslutil, kaj me čaka v nadaljevanju.

Podal sem se na opravljanje prve misije in moja prva asociacija po pretečenih stotih metrih je bila: »Pa to je kot Harry Potter 15 let nazaj,« seveda sem ob izgovoru tega stavka na veliko zavil z očmi, da bi jih skorajda lahko zamenjal za planet, ki kroži okoli sonca.

Po pravici povedano, igre naj bi se razvijale in recimo vsako leto ali vsakih nekaj let naredile korak naprej in nam predstavile nekaj novega, prej še ne videnega. Naj bo to nova raven grafike, nove funkcionalnosti, nova fizika, nov tip žanra iger … Karkoli, kar se lahko smatra za napredek. In zato tudi ljudje plačujemo razvijalcem iger, ker so nam servirali nekaj novega, pa pustimo Call of Duty ali Far Cry seriji ob strani, njih drži pokonci baza navdušencev nad serijo. No, Beast Quest je naredil 10 korakov nazaj

Ko jo igraš, imaš obenem občutek, da igraš neko resnično zgodnjo verzijo igre v razvoju, po drugi strani pa te nikakor ne izpusti tudi občutek že videnega: »Hej! Takole sem pa skakal naokoli s Harryem, ko sem nabiral mavrične bombončke.«

Če potegnemo črto, ČE bi igra bila z zgodnji fazi razvoja, ČE bi za igro stalo neko majhno podjetje s par zaposlenimi, ČE bi bila igra zastonj ali blazno poceni … Ne, tudi v teh primerih je ne bi svetoval …
Kaj pa je najhuje? Najhuje je to, da na Steam platformi za igro zahtevajo 40 €!!!
Če po vsem tem človek ne ostane brez besed, in ne, dejstvo, da igra sicer že obstaja za mobilno platformo, ne opraviči tako porazne izvedbe ter cene.
Nauk te zgodbe? Če ti urednik namigne, da zna biti igra na malenkost šibkejši strani, mu naslednjič verjemi!

Več o moji izkušnji z igro pa si lahko ogledate v video posnetku. A pozor, sneman je bil v poznih urah ter igra me je psihično izmučila, zato delujem zelo … Monotono.

Sedaj pa hitro zaženimo Escape From Tarkov Launcher in poglejmo, ali so nam že servirali novo posodobitev … Niso! Cyuka!

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime