Nvidia ukinja GPP program (Geforce Partner Program)

Le mesec po tem, ko je v javnost prišla novica o Nvidiinem GPP programu in vseh kontroverznostih, ki so ga obkrožale, se je Nvidia odločila za njegov umik. Upravičeno se ga bomo spominjali kot enega izmed manj slavnih eksperimentov znamkovnega prepakiranja v zgodovini grafičnih kartic.

Umik bi lahko drugače poimenovali tudi kot uspeh igričarjev, saj so z udejstvovanjem in vršenjem pritiska zagotovo pripomogli k odločitvi. Še posebej zaskrbljujoče je bilo, ko so se trije izmed glavnih akterjev na grafičnem trgu odločili, da za AMD Radeon uvedejo nove znamkovne oznake in jih s tem ločijo od Nvidia izdelkov. Tako je Asus ustvaril AREZ, MSI in Gigabyte pa sta takrat zgolj odstranila oznako Gaming izpred izdelkov rdečega tabora.

Zanimivo bo videti, za kakšno pot se bodo odločili razvijalci, torej, ali izdelke ponovno združiti pod isto blagovno oznako ali pa nadaljevati s trendom popolne ločitve.

Pri Nvidii so danes podali izjavo:

“Veliko je bilo povedanega o GeForce Partner Programu. Obkrožale so ga govorice, domneve in zavajanja, ki so presegli njegovo namero. Škoda je bila povzročena in zaradi tega smo se odločili za opustitev programa.

GPP je za cilj imel zgolj omogočanje igralcem, da vedo, kaj kupujejo in lahko sprejmejo pravo odločitev.

Že več let izdajamo najnaprednejšo tehnologijo za vse naše uporabnike, temu posvečamo svoja življenja. Delamo trdno in investiramo milijarde, da bi vsem igralcem še naprej omogočali najboljše produkte na trgu. To počnemo, ker vemo, da gamerji obožujejo in cenijo naš trud. Slednji želijo le najboljše in mi jim to lahko ponudimo. GPP-jev osrednji namen je bil zgolj, da vsi, ki želijo Nvidia izdelke, tudi dobijo naše izdelke.

Z njim smo želeli s partnerji vsem kupcem omogočiti kristalno jasno izbiro. Izbira grafične kartice namreč zaznamuje posameznikovo platformo, saj je nanjo vezanih še veliko drugih tehnologij (SLI podpora, G-Syns …). Verjamemo v to, da mora biti blagovna znamka grafik jasno pregledna – brez “nadomestkov”, ki se skrivajo za kupom tehnološkega žargona.

V veliki večini smo naleteli na odobravanje. Proizvajalci so bili še vedno lastniki svojih blagovnih znamk, GPP tega ni spremenil. Sami so se odločili, kako bodo izdelke predstavili kupcem. Ampak kljub temu danes GPP umikamo, da bi se izognili odvračanju od vznemirljivega dela, ki ga počnemo in še naprej bomo težili k napredku PC gaminga.

Pred nami je svetel čas za vse GeForce partnerje, ki ste z nami člen najhitreje rastoče gamerske platforme na svetu. Naša platforma je najbogatejša s tehnologijo in najnaprednejšimi funkcijami in GeForce izkušnja je še vedno “The way it’s meant to be played.”

Še vedno se ne moremo izogniti vprašanju, zakaj program ni bil javnosti predstavljen in opevan, v kolikor gre za tako dobro stvar. Okoli njega se je z razlogom postavljalo veliko vprašanj, jasnih odgovorov seveda nismo dočakali. Za popolnoma prostovoljen program je presenetljiv tudi hkraten odpis Radeon izdelkov izmed najuglednješih igričarskih tržnih znamk. Vse skupaj se je stopnjevalo do točke, kjer so AMD-jevi predstavniki javno Nvidio obtožili antikorporativne prakse.

GamingSI:” Nisem popolnoma prepričan, ali se za umikom, med kupci izjemno slabo sprejetega programa, skriva kaj več od strahu pred množico tožb. Vseeno je dobro, da so se pri Nvidii zavedli situacije in GPP umaknili. Vseeno je njihova poteza bila nekoliko nepremišljena, saj gre konec koncev za najmočnejšega igralca grafičnega trga.”

Našo obširnejšo novico o tem, kaj GPP sploh je, lahko najdete TUKAJ.

Če zadevo na kratko poenostavim, so bili nekateri GPP partnerji mnenja:

– GPP ima točke, ki so najverjetneje ilegalne,
– škodljiv za potrošnika,
– izjemno škodljivo bo vplival na poslovne odnose z AMD-jem in Intelom.

Seveda bi bili v primeru neudeležbe pri deljenju pogače, vsi nepodpisniki prikrajšani za več ugodnosti:

– Pomoč inženirjev,
– zgoden dostop do tehnike,
– partnerstvo ob izidu,
– dodane igre,
– prodajne popuste,
– podporo socialnih medijev in pomoč pri oglaševanju,
– marketinška poročila,
– fond za marketing.

Osrednja slabost naj bi bila neskladnost med napisanim in izvajanim. GPU jedra so bistvo vsake grafične kartice in ker jih podjetjem dobavlja Nvidia, ima le ta nadzor nad tem, komu in kolikor jih bo kdo prejel.

Še posebej je zaskrbljujoče število nepodpisnikov GPP-ja, ki bi jih lahko prešteli na prste ene roke.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime