Fortnite za android že poleti

Fortnite za android že poleti

SourceVir

Senzacija Fortnite je za iOS naprave na voljo že od začetka aprila, po drugi strani pa vsi lastniki telefonov, z android sistemom, nanjo čakajo že lep čas.

Trenutna težava mobilnih naprav je nestabilnost igre, saj prihaja do občasnih sesutij, kar so priznali tudi v Epic in povedali, da bo problem razrešen v prihodnjih posodobitvah. Težava je prisotna tako na iOS, kot tudi testnih napravah z androidom.

Prav tako je  v ospredju še dodatne izboljšave igralnosti in nadzora, kar vključuje samodejni tek (autorun) in izboljšano streljanje.

Razvijalci so povedali še, da delajo na kompresijskem sistemu, ki bo zmanjšal velikost igre, ki je na mobilnem trgu med večjimi. Kljub zmanjšanju pa igra ne bo delovala slabše, manjše bodo še posodobitve, snemanje slednjih pa bo potekalo v ozadju.

V teku je tudi optimizacija kode, za bolj tekočo igralno izkušnjo. Cilj je zvišati grafično kvaliteto in dodati varčevalni baterijski profil. Tako na PC in konzolah kot na telefonih je igra enaka (z izjemno grafične podobe) in seveda bo kot na iOS možno ločeno in mešano igranje tudi na android. Pri Epic imajo s slednjim velike načrte, igra pa bo po njihovih navedbah na voljo že v sredini q3, če bo vse potekalo gladko. Kakorkoli, eno izmed najbolj priljubljenih bomo kmalu lahko preizkusili na večini telefonov, čeprav strojne zahteve zaenkrat ostajajo skrivnost.

Deli novico

Senzacija Fortnite je za iOS naprave na voljo že od začetka aprila, po drugi strani pa vsi lastniki telefonov, z android sistemom, nanjo čakajo že lep čas.

Trenutna težava mobilnih naprav je nestabilnost igre, saj prihaja do občasnih sesutij, kar so priznali tudi v Epic in povedali, da bo problem razrešen v prihodnjih posodobitvah. Težava je prisotna tako na iOS, kot tudi testnih napravah z androidom.

Prav tako je  v ospredju še dodatne izboljšave igralnosti in nadzora, kar vključuje samodejni tek (autorun) in izboljšano streljanje.

Razvijalci so povedali še, da delajo na kompresijskem sistemu, ki bo zmanjšal velikost igre, ki je na mobilnem trgu med večjimi. Kljub zmanjšanju pa igra ne bo delovala slabše, manjše bodo še posodobitve, snemanje slednjih pa bo potekalo v ozadju.

V teku je tudi optimizacija kode, za bolj tekočo igralno izkušnjo. Cilj je zvišati grafično kvaliteto in dodati varčevalni baterijski profil. Tako na PC in konzolah kot na telefonih je igra enaka (z izjemno grafične podobe) in seveda bo kot na iOS možno ločeno in mešano igranje tudi na android. Pri Epic imajo s slednjim velike načrte, igra pa bo po njihovih navedbah na voljo že v sredini q3, če bo vse potekalo gladko. Kakorkoli, eno izmed najbolj priljubljenih bomo kmalu lahko preizkusili na večini telefonov, čeprav strojne zahteve zaenkrat ostajajo skrivnost.

Spisal

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Senzacija Fortnite je za iOS naprave na voljo že od začetka aprila, po drugi strani pa vsi lastniki telefonov, z android sistemom, nanjo čakajo že lep čas.

Trenutna težava mobilnih naprav je nestabilnost igre, saj prihaja do občasnih sesutij, kar so priznali tudi v Epic in povedali, da bo problem razrešen v prihodnjih posodobitvah. Težava je prisotna tako na iOS, kot tudi testnih napravah z androidom.

Prav tako je  v ospredju še dodatne izboljšave igralnosti in nadzora, kar vključuje samodejni tek (autorun) in izboljšano streljanje.

Razvijalci so povedali še, da delajo na kompresijskem sistemu, ki bo zmanjšal velikost igre, ki je na mobilnem trgu med večjimi. Kljub zmanjšanju pa igra ne bo delovala slabše, manjše bodo še posodobitve, snemanje slednjih pa bo potekalo v ozadju.

V teku je tudi optimizacija kode, za bolj tekočo igralno izkušnjo. Cilj je zvišati grafično kvaliteto in dodati varčevalni baterijski profil. Tako na PC in konzolah kot na telefonih je igra enaka (z izjemno grafične podobe) in seveda bo kot na iOS možno ločeno in mešano igranje tudi na android. Pri Epic imajo s slednjim velike načrte, igra pa bo po njihovih navedbah na voljo že v sredini q3, če bo vse potekalo gladko. Kakorkoli, eno izmed najbolj priljubljenih bomo kmalu lahko preizkusili na večini telefonov, čeprav strojne zahteve zaenkrat ostajajo skrivnost.

Senzacija Fortnite je za iOS naprave na voljo že od začetka aprila, po drugi strani pa vsi lastniki telefonov, z android sistemom, nanjo čakajo že lep čas.

Trenutna težava mobilnih naprav je nestabilnost igre, saj prihaja do občasnih sesutij, kar so priznali tudi v Epic in povedali, da bo problem razrešen v prihodnjih posodobitvah. Težava je prisotna tako na iOS, kot tudi testnih napravah z androidom.

Prav tako je  v ospredju še dodatne izboljšave igralnosti in nadzora, kar vključuje samodejni tek (autorun) in izboljšano streljanje.

Razvijalci so povedali še, da delajo na kompresijskem sistemu, ki bo zmanjšal velikost igre, ki je na mobilnem trgu med večjimi. Kljub zmanjšanju pa igra ne bo delovala slabše, manjše bodo še posodobitve, snemanje slednjih pa bo potekalo v ozadju.

V teku je tudi optimizacija kode, za bolj tekočo igralno izkušnjo. Cilj je zvišati grafično kvaliteto in dodati varčevalni baterijski profil. Tako na PC in konzolah kot na telefonih je igra enaka (z izjemno grafične podobe) in seveda bo kot na iOS možno ločeno in mešano igranje tudi na android. Pri Epic imajo s slednjim velike načrte, igra pa bo po njihovih navedbah na voljo že v sredini q3, če bo vse potekalo gladko. Kakorkoli, eno izmed najbolj priljubljenih bomo kmalu lahko preizkusili na večini telefonov, čeprav strojne zahteve zaenkrat ostajajo skrivnost.

Senzacija Fortnite je za iOS naprave na voljo že od začetka aprila, po drugi strani pa vsi lastniki telefonov, z android sistemom, nanjo čakajo že lep čas.

Trenutna težava mobilnih naprav je nestabilnost igre, saj prihaja do občasnih sesutij, kar so priznali tudi v Epic in povedali, da bo problem razrešen v prihodnjih posodobitvah. Težava je prisotna tako na iOS, kot tudi testnih napravah z androidom.

Prav tako je  v ospredju še dodatne izboljšave igralnosti in nadzora, kar vključuje samodejni tek (autorun) in izboljšano streljanje.

Razvijalci so povedali še, da delajo na kompresijskem sistemu, ki bo zmanjšal velikost igre, ki je na mobilnem trgu med večjimi. Kljub zmanjšanju pa igra ne bo delovala slabše, manjše bodo še posodobitve, snemanje slednjih pa bo potekalo v ozadju.

V teku je tudi optimizacija kode, za bolj tekočo igralno izkušnjo. Cilj je zvišati grafično kvaliteto in dodati varčevalni baterijski profil. Tako na PC in konzolah kot na telefonih je igra enaka (z izjemno grafične podobe) in seveda bo kot na iOS možno ločeno in mešano igranje tudi na android. Pri Epic imajo s slednjim velike načrte, igra pa bo po njihovih navedbah na voljo že v sredini q3, če bo vse potekalo gladko. Kakorkoli, eno izmed najbolj priljubljenih bomo kmalu lahko preizkusili na večini telefonov, čeprav strojne zahteve zaenkrat ostajajo skrivnost.

Spisal

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

3 KOMENTARJI

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.