1.
Igro razvija priznan razvijalski studio Quantic Dream, ki je zaslovel s klasikami, kot so Heavy Rain in Fahrenheit ter Omikron: The Nomad Soul in Beyond: Two Souls.
2.
Razvoj igre se je pričel že daljnega leta 2013 in traja neprestano že pet let, zanj pa so potrebovali 30 milijonski proračun.
3.
Vodja projekta David Cage in vodilni pisec Adam Williams sta za skripto z dialogi porabila skoraj 3000 A4 strani.
4.
Za animacijsko zajemanje so potrebovali več kot 250 igralcev, ki so utelesili 513 vlog. Zajemanje je trajalo kar 324 dni, v tem času je bilo zajetih 35000 posnetkov, 74000 različnih animacij in spisanih 5.1 milijonov vrstic kode.
5.
Med analizo razvejanih opcij med igranjem je vodja projekta porabil David Cage napolnil kar 6000 strani beležnice.
6.
Na Japonskem so igro oglaševali z izdelavo kratkega “live action” filmčka Tokyo: Become Human.
7.
Zgodbo bomo spremljali skozi oči treh androidov. Kara bo postavljena v vlogo bežeče matere, ki skuša pobegniti v idilično deželo, Connor bo android preiskovalec, katerega naloga bo preiskovanje in lov na kljubovalne androide in nenazadnje še Markus, anarhist, bo imel cilj odrešiti “zasužnjene” sorojake.
8.
Katerikoli izmed osrednjih likov lahko ob nepazljivosti ali slabih odločitvah med igranjem umre in v tem primeru se zgodba nadaljuje brez njega. Napačnih odločitev ni, so samo tvoje. Lahko te pripeljejo vse do konca, ali pogube enega ali vseh protagonistov. Tako da zaradi nepravilne odločitve ni potrebno ponoviti celotnega dela, čeprav je tudi to možno.
9.
Igro je možno igrati na različne načine, ki raznovrstno prikažejo težave današnjega sveta in družbe. Možno je biti pacifist ali agresivnež in to vpliva tudi na odvijanje zgodbe in sam konec.
10.
Ob koncu vsakega poglavja te pričaka drevo odločitev, kjer lahko vidiš vse možne opcije, katere bi lahko našel med igranjem. Od pogovornih odločitev, do najdenih skrivnosti, vse ima tu svoje mesto.
11.***
V uredništvu smo igro že preigrali. Recenzija bo na voljo od 24.5 .