Moja novica

Facebook

Instagram

Youtube

Discord

Hitrost

10 zanimivih dejstev o Detroit: Become Human

1.
Igro razvija priznan razvijalski studio Quantic Dream, ki je zaslovel s klasikami, kot so Heavy Rain in Fahrenheit ter Omikron: The Nomad Soul in Beyond: Two Souls.

2.
Razvoj igre se je pričel že daljnega leta 2013 in traja neprestano že pet let, zanj pa so potrebovali 30 milijonski proračun.

3.
Vodja projekta David Cage in vodilni pisec Adam Williams sta za skripto z dialogi porabila skoraj 3000 A4 strani.

4.
Za animacijsko zajemanje so potrebovali več kot 250 igralcev, ki so utelesili 513 vlog. Zajemanje je trajalo kar 324 dni, v tem času je bilo zajetih 35000 posnetkov, 74000 različnih animacij in spisanih 5.1 milijonov vrstic kode.

5.
Med analizo razvejanih opcij med igranjem je vodja projekta porabil David Cage napolnil kar 6000 strani beležnice.

6.
Na Japonskem so igro oglaševali z izdelavo kratkega “live action” filmčka Tokyo: Become Human.

7.
Zgodbo bomo spremljali skozi oči treh androidov. Kara bo postavljena v vlogo bežeče matere, ki skuša pobegniti v idilično deželo, Connor bo android preiskovalec, katerega naloga bo preiskovanje in lov na kljubovalne androide in nenazadnje še Markus, anarhist, bo imel cilj odrešiti “zasužnjene” sorojake.

8.
Katerikoli izmed osrednjih likov lahko ob nepazljivosti ali slabih odločitvah med igranjem umre in v tem primeru se zgodba nadaljuje brez njega. Napačnih odločitev ni, so samo tvoje. Lahko te pripeljejo vse do konca, ali pogube enega ali vseh protagonistov. Tako da zaradi nepravilne odločitve ni potrebno ponoviti celotnega dela, čeprav je tudi to možno.

9.
Igro je možno igrati na različne načine, ki raznovrstno prikažejo težave današnjega sveta in družbe. Možno je biti pacifist ali agresivnež in to vpliva tudi na odvijanje zgodbe in sam konec.

10.
Ob koncu vsakega poglavja te pričaka drevo odločitev, kjer lahko vidiš vse možne opcije, katere bi lahko našel med igranjem. Od pogovornih odločitev, do najdenih skrivnosti, vse ima tu svoje mesto.

11.***
V uredništvu smo igro že preigrali. Recenzija bo na voljo od 24.5 .

Vaša reakcija na članek?

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Sveže objave

Netflix dela na anime filmu The Witcher: Nightmare of the Wolf

Witcherjev prihod na televizijo je bil popoln uspeh. Netflix serija je še pred prvim prikazanim delom že dobila drugo potrjeno sezono, uspeh...

Cyberpunk 2077 zamuda naj bi šla na račun šibkih konzol

Zdaj že vsi vemo, da morda najbolj pričakovana igra Cyberpunk 2077 ne bo izšla to pomlad, kakor je nekaj mesecev nazaj slavno...

Govori Kitajska resnico glede smrtonosnega koronavirusa?

Da Kitajska rada izvaja cenzuro nad svojimi prebivalci ni več nobena skrivnost. V zadnjemu letu se je ta država spremenila v nekaj,...

Konami naj bi delal na dveh novih Silent Hill igrah

Silent Hill navdušenci lahko zadnje čase samo ljubosumno pogledujete proti nekdaj konkurenčni Resident Evil franšizi. Medtem ko založnik Capcom dela na predelavi...

Ninja Theory dela na igri, ki naj bi prikazala prave grozote duševne bolezni

Project Mara je nova igra, na kateri dela priznani razvijalec Ninja Theory. Ta si je pod pas nabral že lepo število iger,...

Povezane novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!