Assassin’s Creed Odyssey še letos jeseni

Assassin’s Creed Odyssey še letos jeseni

Zgolj 12 mesecev po Assassin’s Creed Origin se nam ponovno obeta nov, težkokategorniški naslov, v obliki Assassin’s Creed Odyssey. Dočakali ga bomo že letos, 5. 10. 2018. Zaradi kratkega razvojnega cikla bo delila podobne mehanike, ki so bile vpeljane že v Origin, vendar se čuti nadgrajenost, dodanih pa je tudi nekaj novih, globjih mehanik. Morda je nekoliko zaskbljujoče Ubisoftovo pretirano opiranje na franšizo, ki je postala molzna krava in bo očitno izdajana letno. To se jim v prihodnosti lahko vrne kot bumerang, saj bomo igralci prej ali slej želeli kakšno inovacijo v ponavljajoči se formuli.

Kakor koli, tokrat se iz puščav Egipta selimo v antično Grčijo, v obdobje najbolj razvejane mitologije, ko so stvarniki upravljali s svetom z Olimpa. Obdobje junaštev, polbogov in bogov, ki imajo s stvarjenci veliko skupnih lastnosti, z izjemo nadnaravnih moči, seveda. Ampak obdobje antike je obsežno in raznoliko. Natančneje, igra bo postavljena v začetek peloponeških vojn (leto 431 pr. n. št.), 27 let trajajočih spopadov med Atenami in Šparto.

Mogoča bo izbira med Alexuisom in Kassandro, moškim in ženskim protagonistom, potomcema legendarnega špartanskega kralja Leonidisa (Termopile – film 300), s čimer seveda ni nič narobe. Je pa sila čudno, da so se za to odločili ravno v obdobju nesporne neenakosti, kjer so bile ženske možem podrejene (razen, če igramo kot polboginja). Atika namreč ni mesto Amazonk, kjer bi se pomanjkljivo oblečene bojevnice bojevale za svoja prepričanja. Kakor koli, zanimivo bo videti, kako jim bo uspelo prikazati preostale odnose v svetu, vsaj, če želijo pričarati zgodovinsko kolikor toliko realistično izkušnjo.

Kaže, da se včasih akcijska avantura počasi, a vztrajno pretvarja v čistokrvni RPG. Temu priča popolnoma prenovljen bojni in nadgrajevalni sistem. Na voljo bodo tri drevesa, kjer bo možna izbira med lokostrelcem, bojevnikom ali morilcem. Ponovno so dodane pomorske bitke, ki jih bomo bili s svojo ladjo. Slednjo bo mogoče nadgrajevati in urejati po lastni volji. Dialogi bodo polno govorjeni in zgodba bo prvič imela več različnih koncev. Možnost, da se v vojni pridružimo “demokratičnim” Atenam ali oligarhični Šparti, bo zaznamovala našo pot, prepredeno s pomembnimi odločitvami, ki bodo vidno vplivale na ogromen svet, ta pa je že stalnica v nedavnih Assassin’s Creed naslovih. Omeniti moram še možnost izbire med večimi bojnimi sposobnostmi in nabiranjem opreme ter romence z NPC-ji, več kot dovolj vsebine, za dolgotrajno igranje.

Deli novico

Zgolj 12 mesecev po Assassin’s Creed Origin se nam ponovno obeta nov, težkokategorniški naslov, v obliki Assassin’s Creed Odyssey. Dočakali ga bomo že letos, 5. 10. 2018. Zaradi kratkega razvojnega cikla bo delila podobne mehanike, ki so bile vpeljane že v Origin, vendar se čuti nadgrajenost, dodanih pa je tudi nekaj novih, globjih mehanik. Morda je nekoliko zaskbljujoče Ubisoftovo pretirano opiranje na franšizo, ki je postala molzna krava in bo očitno izdajana letno. To se jim v prihodnosti lahko vrne kot bumerang, saj bomo igralci prej ali slej želeli kakšno inovacijo v ponavljajoči se formuli.

Kakor koli, tokrat se iz puščav Egipta selimo v antično Grčijo, v obdobje najbolj razvejane mitologije, ko so stvarniki upravljali s svetom z Olimpa. Obdobje junaštev, polbogov in bogov, ki imajo s stvarjenci veliko skupnih lastnosti, z izjemo nadnaravnih moči, seveda. Ampak obdobje antike je obsežno in raznoliko. Natančneje, igra bo postavljena v začetek peloponeških vojn (leto 431 pr. n. št.), 27 let trajajočih spopadov med Atenami in Šparto.

Mogoča bo izbira med Alexuisom in Kassandro, moškim in ženskim protagonistom, potomcema legendarnega špartanskega kralja Leonidisa (Termopile – film 300), s čimer seveda ni nič narobe. Je pa sila čudno, da so se za to odločili ravno v obdobju nesporne neenakosti, kjer so bile ženske možem podrejene (razen, če igramo kot polboginja). Atika namreč ni mesto Amazonk, kjer bi se pomanjkljivo oblečene bojevnice bojevale za svoja prepričanja. Kakor koli, zanimivo bo videti, kako jim bo uspelo prikazati preostale odnose v svetu, vsaj, če želijo pričarati zgodovinsko kolikor toliko realistično izkušnjo.

Kaže, da se včasih akcijska avantura počasi, a vztrajno pretvarja v čistokrvni RPG. Temu priča popolnoma prenovljen bojni in nadgrajevalni sistem. Na voljo bodo tri drevesa, kjer bo možna izbira med lokostrelcem, bojevnikom ali morilcem. Ponovno so dodane pomorske bitke, ki jih bomo bili s svojo ladjo. Slednjo bo mogoče nadgrajevati in urejati po lastni volji. Dialogi bodo polno govorjeni in zgodba bo prvič imela več različnih koncev. Možnost, da se v vojni pridružimo “demokratičnim” Atenam ali oligarhični Šparti, bo zaznamovala našo pot, prepredeno s pomembnimi odločitvami, ki bodo vidno vplivale na ogromen svet, ta pa je že stalnica v nedavnih Assassin’s Creed naslovih. Omeniti moram še možnost izbire med večimi bojnimi sposobnostmi in nabiranjem opreme ter romence z NPC-ji, več kot dovolj vsebine, za dolgotrajno igranje.

Spisal

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Zgolj 12 mesecev po Assassin’s Creed Origin se nam ponovno obeta nov, težkokategorniški naslov, v obliki Assassin’s Creed Odyssey. Dočakali ga bomo že letos, 5. 10. 2018. Zaradi kratkega razvojnega cikla bo delila podobne mehanike, ki so bile vpeljane že v Origin, vendar se čuti nadgrajenost, dodanih pa je tudi nekaj novih, globjih mehanik. Morda je nekoliko zaskbljujoče Ubisoftovo pretirano opiranje na franšizo, ki je postala molzna krava in bo očitno izdajana letno. To se jim v prihodnosti lahko vrne kot bumerang, saj bomo igralci prej ali slej želeli kakšno inovacijo v ponavljajoči se formuli.

Kakor koli, tokrat se iz puščav Egipta selimo v antično Grčijo, v obdobje najbolj razvejane mitologije, ko so stvarniki upravljali s svetom z Olimpa. Obdobje junaštev, polbogov in bogov, ki imajo s stvarjenci veliko skupnih lastnosti, z izjemo nadnaravnih moči, seveda. Ampak obdobje antike je obsežno in raznoliko. Natančneje, igra bo postavljena v začetek peloponeških vojn (leto 431 pr. n. št.), 27 let trajajočih spopadov med Atenami in Šparto.

Mogoča bo izbira med Alexuisom in Kassandro, moškim in ženskim protagonistom, potomcema legendarnega špartanskega kralja Leonidisa (Termopile – film 300), s čimer seveda ni nič narobe. Je pa sila čudno, da so se za to odločili ravno v obdobju nesporne neenakosti, kjer so bile ženske možem podrejene (razen, če igramo kot polboginja). Atika namreč ni mesto Amazonk, kjer bi se pomanjkljivo oblečene bojevnice bojevale za svoja prepričanja. Kakor koli, zanimivo bo videti, kako jim bo uspelo prikazati preostale odnose v svetu, vsaj, če želijo pričarati zgodovinsko kolikor toliko realistično izkušnjo.

Kaže, da se včasih akcijska avantura počasi, a vztrajno pretvarja v čistokrvni RPG. Temu priča popolnoma prenovljen bojni in nadgrajevalni sistem. Na voljo bodo tri drevesa, kjer bo možna izbira med lokostrelcem, bojevnikom ali morilcem. Ponovno so dodane pomorske bitke, ki jih bomo bili s svojo ladjo. Slednjo bo mogoče nadgrajevati in urejati po lastni volji. Dialogi bodo polno govorjeni in zgodba bo prvič imela več različnih koncev. Možnost, da se v vojni pridružimo “demokratičnim” Atenam ali oligarhični Šparti, bo zaznamovala našo pot, prepredeno s pomembnimi odločitvami, ki bodo vidno vplivale na ogromen svet, ta pa je že stalnica v nedavnih Assassin’s Creed naslovih. Omeniti moram še možnost izbire med večimi bojnimi sposobnostmi in nabiranjem opreme ter romence z NPC-ji, več kot dovolj vsebine, za dolgotrajno igranje.

Zgolj 12 mesecev po Assassin’s Creed Origin se nam ponovno obeta nov, težkokategorniški naslov, v obliki Assassin’s Creed Odyssey. Dočakali ga bomo že letos, 5. 10. 2018. Zaradi kratkega razvojnega cikla bo delila podobne mehanike, ki so bile vpeljane že v Origin, vendar se čuti nadgrajenost, dodanih pa je tudi nekaj novih, globjih mehanik. Morda je nekoliko zaskbljujoče Ubisoftovo pretirano opiranje na franšizo, ki je postala molzna krava in bo očitno izdajana letno. To se jim v prihodnosti lahko vrne kot bumerang, saj bomo igralci prej ali slej želeli kakšno inovacijo v ponavljajoči se formuli.

Kakor koli, tokrat se iz puščav Egipta selimo v antično Grčijo, v obdobje najbolj razvejane mitologije, ko so stvarniki upravljali s svetom z Olimpa. Obdobje junaštev, polbogov in bogov, ki imajo s stvarjenci veliko skupnih lastnosti, z izjemo nadnaravnih moči, seveda. Ampak obdobje antike je obsežno in raznoliko. Natančneje, igra bo postavljena v začetek peloponeških vojn (leto 431 pr. n. št.), 27 let trajajočih spopadov med Atenami in Šparto.

Mogoča bo izbira med Alexuisom in Kassandro, moškim in ženskim protagonistom, potomcema legendarnega špartanskega kralja Leonidisa (Termopile – film 300), s čimer seveda ni nič narobe. Je pa sila čudno, da so se za to odločili ravno v obdobju nesporne neenakosti, kjer so bile ženske možem podrejene (razen, če igramo kot polboginja). Atika namreč ni mesto Amazonk, kjer bi se pomanjkljivo oblečene bojevnice bojevale za svoja prepričanja. Kakor koli, zanimivo bo videti, kako jim bo uspelo prikazati preostale odnose v svetu, vsaj, če želijo pričarati zgodovinsko kolikor toliko realistično izkušnjo.

Kaže, da se včasih akcijska avantura počasi, a vztrajno pretvarja v čistokrvni RPG. Temu priča popolnoma prenovljen bojni in nadgrajevalni sistem. Na voljo bodo tri drevesa, kjer bo možna izbira med lokostrelcem, bojevnikom ali morilcem. Ponovno so dodane pomorske bitke, ki jih bomo bili s svojo ladjo. Slednjo bo mogoče nadgrajevati in urejati po lastni volji. Dialogi bodo polno govorjeni in zgodba bo prvič imela več različnih koncev. Možnost, da se v vojni pridružimo “demokratičnim” Atenam ali oligarhični Šparti, bo zaznamovala našo pot, prepredeno s pomembnimi odločitvami, ki bodo vidno vplivale na ogromen svet, ta pa je že stalnica v nedavnih Assassin’s Creed naslovih. Omeniti moram še možnost izbire med večimi bojnimi sposobnostmi in nabiranjem opreme ter romence z NPC-ji, več kot dovolj vsebine, za dolgotrajno igranje.

Zgolj 12 mesecev po Assassin’s Creed Origin se nam ponovno obeta nov, težkokategorniški naslov, v obliki Assassin’s Creed Odyssey. Dočakali ga bomo že letos, 5. 10. 2018. Zaradi kratkega razvojnega cikla bo delila podobne mehanike, ki so bile vpeljane že v Origin, vendar se čuti nadgrajenost, dodanih pa je tudi nekaj novih, globjih mehanik. Morda je nekoliko zaskbljujoče Ubisoftovo pretirano opiranje na franšizo, ki je postala molzna krava in bo očitno izdajana letno. To se jim v prihodnosti lahko vrne kot bumerang, saj bomo igralci prej ali slej želeli kakšno inovacijo v ponavljajoči se formuli.

Kakor koli, tokrat se iz puščav Egipta selimo v antično Grčijo, v obdobje najbolj razvejane mitologije, ko so stvarniki upravljali s svetom z Olimpa. Obdobje junaštev, polbogov in bogov, ki imajo s stvarjenci veliko skupnih lastnosti, z izjemo nadnaravnih moči, seveda. Ampak obdobje antike je obsežno in raznoliko. Natančneje, igra bo postavljena v začetek peloponeških vojn (leto 431 pr. n. št.), 27 let trajajočih spopadov med Atenami in Šparto.

Mogoča bo izbira med Alexuisom in Kassandro, moškim in ženskim protagonistom, potomcema legendarnega špartanskega kralja Leonidisa (Termopile – film 300), s čimer seveda ni nič narobe. Je pa sila čudno, da so se za to odločili ravno v obdobju nesporne neenakosti, kjer so bile ženske možem podrejene (razen, če igramo kot polboginja). Atika namreč ni mesto Amazonk, kjer bi se pomanjkljivo oblečene bojevnice bojevale za svoja prepričanja. Kakor koli, zanimivo bo videti, kako jim bo uspelo prikazati preostale odnose v svetu, vsaj, če želijo pričarati zgodovinsko kolikor toliko realistično izkušnjo.

Kaže, da se včasih akcijska avantura počasi, a vztrajno pretvarja v čistokrvni RPG. Temu priča popolnoma prenovljen bojni in nadgrajevalni sistem. Na voljo bodo tri drevesa, kjer bo možna izbira med lokostrelcem, bojevnikom ali morilcem. Ponovno so dodane pomorske bitke, ki jih bomo bili s svojo ladjo. Slednjo bo mogoče nadgrajevati in urejati po lastni volji. Dialogi bodo polno govorjeni in zgodba bo prvič imela več različnih koncev. Možnost, da se v vojni pridružimo “demokratičnim” Atenam ali oligarhični Šparti, bo zaznamovala našo pot, prepredeno s pomembnimi odločitvami, ki bodo vidno vplivale na ogromen svet, ta pa je že stalnica v nedavnih Assassin’s Creed naslovih. Omeniti moram še možnost izbire med večimi bojnimi sposobnostmi in nabiranjem opreme ter romence z NPC-ji, več kot dovolj vsebine, za dolgotrajno igranje.

Spisal

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.