The Culling 2 izneneda izšel na Steam in prevzel status najslabše Battle Royale igre tega leta

Pred popularnostjo Fortnite ali PUBG nas mnogo The Culling pomni kot kruh in maslo Battle Royale žanra. Igre lakote v pravem pomenu besede, kjer se 16 igralcev bori v realističnem šovu preživetja s poudarkom na boj na blizu in improviziranimi orožji.

Nedavno lani je s 13.000 istočasnimi igralci še vedno imel relativno močno prisotnost v tem žanru. A s prihodom podobnih iger, kot sta H1Z1 in PUBG je počasi pričenjal svoj zaton v pozabo, dokler se njegova življenjska doba zaradi slabih odločitev razvijalcev in dokončne opustitve konec leta 2017 ni končno iztekla. Ampak zgodba se tu ne konča.

A sedaj je tu nov “hit”, The Culling 2. Precej nepričakovano in nenapovedano, saj je prvi napovednik zanjo izšel 9. julija, dan za tem pa je že zadela prodajne police. S ceno 19.99€ definitivno gre za precejšen finančen zalogaj, ampak v kolikor bi bil izjemen, se bi to dalo spregledati. Pa je? Hja, število igralcev le dan kasneje pove povsem drugačno zgodbo.

Oboževalci so hitro izkazali svoje negodovanje nad denarje-lačno potezo razvijalcev ter bojkotirali projekt in že dan po izidu je število igralcev iz 250 padlo na zgolj 2. Glede na to, da je za igranje potrebno vsaj 50 igralcev, to hitro pove svoje in ker igre sploh ni mogoče več pričeti, se zgodba tu konča.

Tako je igra hitro prijela nagrado za najbolj katastrofalen izid vseh časov. Kar ni presenečenje, glede na konstanten boj med razvijalci in igralci in nenadna opustitev originalnega projekta, ker je Battle Royale v večjem obsegu trenutno pač bolj popularen (čeprav je že originalna igra delno bila ravno to).

Krivcev za neuspeh je več. Glavni je, da so z nadaljevanjem rokovali zelo naivno in sebično. Vse stvari, ki so original naredile zabaven (dokler ga niso povsem uničili) so iztrgali in nam namesto tega postregli s stereotipično, nedodelano in neokusno kopijo in jo dodatno ožigosali s previsoko ceno. tako ni nič čudnega, da se tudi opisi nagibajo skoraj ekskluzivno v negativno smer.

Mislim, da lahko brez težav oznanimo, da je igra mrtva, preden je sploh pričela svoj življenjski cikel. Kakšna prihodnost čaka podjetje, bomo še videli, a nedvomno se bodo zelo težko otresli statusa, ki se jih trenutno drži zaradi te neuspele franšize.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime