🔥 UVI.GG

QuakeCon 2018 uspel podžgati privržence

Le kdo še ni slišal za QuakeCon, vsakoletno konvencijo, ki jo priredi ZeniMax Media, med drugim lastnik id Software. Vedno vključuje velik LAND dogodek, kamor udeleženci prinesejo lastno opremo in se medsebojno spopadejo v Quake, Rage, The Elder Scrolls: Legends… skratka igrah njihovih razvojnih studiev.

Letos je največ pozornosti uspel ukrasti Doom Ethernal, o razlogih bomo premlevali v nadaljevanju.

Seveda je bilo predstavljenih več naslovov, na katerih trenutno delata Bethesda in id Software. Tako smo med drugim dočakali informacije o razširitvah za The Elder Scrolls Online in o igrah Rage 2 ter zgoraj izpostavljenem Doom Ethernal.

Ljubitelji ESO bodo kmalu dočakali Wolfhunter dodatek, ki igralca spopade s princem onostranstva z imenom Hircine. Vseboval bo veliko novosti in razvijalci so ga oklicali za največjo razširitev, ki jo bodo v letošnjem letu igralci še deležni. Luč sveta bo na PC platformi ogledala 13.8, za konzole pa 28.8.

Dražilnik za Wolfhunter:

Naslednja nadgradnja sliši na ime Murkmire in ta je bila najavljena že na E3. Žal ni bilo izdanih veliko informacij, saj gre za projekt v delu. Izdali niso niti datuma izida, so pa pri Bethesda obljubili, da bodo več informacij razkrili v prihajajočih mesecih.

Prvi vpogled v Murkmire:

Seveda ne moremo mimo Rage 2, ki nas je že uspela navdušiti na letošnjem E3. Vendar bi manjko novih informacij marsikoga ohladil in oddaljil od nakupa. Id Software so zato pripravili nov igralni video, kjer je poudarek na boju vozil. Orožij je vidno več, enako velja tudi za posebne sposobnosti. Bo pa na preizkus novih smrtopokov potrebno počakati še vsaj 1 leto, do Julija 2019.

Igralni posnetek:

Odlična igra Doom iz leta 2013 je končno dočakala naslednika, ki bo še brutalnejši in prepreden z instantno akcijo. Doom Guy se vrača z razširjenim arzenalom in še zlobnejšo pekelsko navlako. Pripravili so nam kar tri posnetke in fantje pri Bethesdi zagotovo vedo, kaj se najbolj lušta množicam oboževalcev. Tekoča in dobro optimizirana izkušnja, ki bo dejansko omogočala igranje pri 60FPS z najvišjimi nastavitvami.

Nihče si ne želi zgolj prepakirane embalaže in spremenjene naslovne slike. Vpeljane bodo nove mehanike in ena izmed njih je uničujoč demonski sistem. Vsak bo imel cone uničenja, podobno je bilo moč izkusiti pri starem Wolfensteinu, kjer je karakter ob prejemanju svinca postajal čedalje bolj krvav in obtolčen. Z eno razliko, tokrat čast doleti demone in to v visoki ločljivosti.

Pozabili niso niti na večigralstvo, kjer se boš lahko preizkusil kot demon in vstopil v igralno sejo drugega igralca. V kolikor si tolikšnega izziva ne želiš, boš lahko funkcijo preprosto izklopil. Sodelovalni način tu žal ni predviden.

Kot kaže so v zelo zgodni fazi razvoja in igre nikar ne pričakujte pred decembrom 2019, točnega datuma niso izdali.

Povzetek celotne QuakeCon konference:

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime