Zbogom Wildstar in hvala za vse 🙁

Se še spomnite prve najave MMORPG-ja Wildstar? Verjetno ne, a jaz se ga zelo dobro. Veselje z moje strani je bilo velikansko in takoj sem se zaljubil v to znanstveno fantastično pustolovščino. Veliko je bila govora o “WoW ubijalec” zadevah in podobno, ampak meni je vedno ta igra ponudila več kot World of Warcraft in, ko sem izvedel za zapiranje strežnikov, sem bil zares potrt, saj mi je igra znova in znova dajala občutek, zakaj sploh igram MMORPG igre in zakaj mi je ta žanr najbolj všeč.

Ko so se leta 2014 prvič zagnali strežniki je število ljudi bilo zares ogromno. Veliko je na to vplivala promocija “raid-ov”, ki naj bi bili zelo težki in podobni WoW-u, z okusom vanilje. Svoje potovanje sem začel z Esper razredom (kot neke vrste čarovnik, ki ima tudi zdravilno razvojno drevo).

Stopnjevanje karakterja je bilo lepo narejeno, zgodba me je pritegnila in v prvem tednu sem že prišel do stopnje 50. Temnice so bile zares težke že od samega začetka in na zadnji stopnji karakterja, se je težavnost samo še povečala, kar me je še bolj pritegnilo igranju. Preizkusil sem tudi raidanje, ki je bilo zares težavno in uživantsko in z lahkoto lahko rečem, da bo potrebno še veliko časa, preden bodo naredili spet tako posrečen MMORPG.

Žal se je že po prvih dveh mesecih opazilo, da igralci počasi zapuščajo Wildstar in se spet selijo drugam. Nikoli mi ni bilo jasno zakaj, ampak izgleda, da igra ni nikoli dovolj pritegnila dovolj ljudi. Če pogledamo trenuten trg MMORPG-jev, je večinoma teh fantazijske narave in Wildstar je eden izmed teh, ki vsebuje še besedo znanstvena pred fantazijo, kar pa ljudi očitno ne privlači v tolikšni meri. Najbolj popularen je verjetno prav SWTOR, ki se prav tako ne drži prav preveč dobro in dobiva precej redke posodobitve.

Seveda sem sam vztrajal v igri še približno pol leta in s svojim guildom raidal ter stopnjeval svoje karakterje. S svojo WoW in SWTOR kilometrino lahko rečem, da sem prav v igri Wildstar najbolj užival in še sam skorajda ne znam pojasniti zakaj. Preprosto me je zadeva pritegnila in mi omogočila veliko zatopljenost v njene mehanike.

Po določenem času sem tudi sam naredil malce pavze in se posvetil drugim igram, ampak se kmalu vrnil in nadaljeval vse do oznanitve F2P Wildstar. To se je zgodilo v sredini leta 2015 in iskreno povedano, sem bil zelo jezen že samo zaradi pomislekov na mikro-transakcije in podobne stvari, ki jih bo igra dobila. Seveda s prihodom brezplačne opcije se ni nič kaj preveč spremenilo, skupnost je malce bolj zaživela, dobili smo nekaj mikro-transakcij, ampak ne tako hudih, kot jih najdemo v večini brezplačnih naslovih. Wildstar se je zares ponovno rodil in spet je bilo bolj živo, ampak se je žal izkazalo, da tudi to ne bo pomagalo.

Od leta 2015 naprej sem Wildstar večkrat zbrisal in tudi ponovno naložil. Vmes sem stopnjeval svoje karakterje, delal temnice na bolj “casual” ravni in užival v vsebinah, ki mi jih je vedno ponujala igra. Od brezplačne in Steam različice naprej, je vse skupaj šlo samo še navzdol in z vsako posodobitvijo in dogodkom, sem vedel, da bo NCSoft zaprl Carbine Studios, saj jim ta preprosto ne dela več profita.

No, sedaj je ta čas tudi prispel in z veliko žalostjo se lahko poslovim od mojega osebno najljubšega MMORPG-ja Wildstar. Zahvalim pa se lahko samo Carbine Studios, kateri so poskrbeli za veliko nepozabnih trenutkov igranja tega znanstveno fantastično obarvanega MMORPG-ja.

Strežniki se bodo za vedno ugasnili danes, 28. novembra, zato imate še čas, da se v igro še zadnjič prijavite in se od nje dostojno poslovite.

Zbogom Wildstar in hvala!

Vaša reakcija na članek?

NedeljskiH60
Že od malih nog je igranje video iger vsakdanje opravilo. Najbolj me navdušujejo MMORPG, ARPG in RPG zvrsti, za to pa so krive večne legende World of Warcraft, Diablo 2 in Gothic 1. Poleg posedanja za računalnikom in igranjem iger rad poslušam glasbo in tudi kakšno odigram na bobne. Moja želja je, da bi mladi igričarji lahko brali novice v svojem maternem jeziku.

Sveže objave

Return to Castle Wolfenstein dobiva oboževalsko predelavo

Skoraj 20 let mineva, odkar smo dobili odlično prvoosebno streljanko Return to Castle Wolfenstein. Ta je izšla ravno v času, ko se...

Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta...

Cyberpunk 2077 bo imel krajšo zgodbo kot The Witcher 3 – znane uradne sistemske zahteve

Večina igralcev se strinja, da je bil The Witcher 3 fenomenalen RPG in ni jih malo, ki so se skozi igranje spustili...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!