Fallout uvrščam proti vrhu mojih najljubših franšiz. Enostavno je nekaj neverjetno razburljivega v tem post-apokaliptičnem svetu, kjer sam kuješ svojo usodo in ti nihče ne ukazuje naokoli, če seveda priložnostno ne odšteje mastnih denarcev. Omogoča ti razprtje kril in oblet celotne radioaktivne dežele, v bajki raziskovanja, kvestanja in izvajanja genocida nad najbližjim naseljem Legije. Ja, Cesar, ne briga me, koliko se trudiš ohraniti rimsko vojaško strukturo in stil, zame si še vedno razbojnik s fetišem na nasilje ter razkosavanje živih nasprotnikov… Skratka, Fallout je poln zanimivih NPC-jev, nevarnih sovražnikov in duhovitih ter koristnih pomagačev in vsakdo najde nekaj zase, pa najsi je mahnjen na zgodbo, zbiranje plena ali raziskovanje opustošene Mojave puščave. A kaj… kaj, če vzameš osnovno idejo, iztrgaš vso populacijo ter jo površno nadomestiš z dejanskimi igralci v stilu stereotipnega MMORPG-ja? No, potem smo prišli 71 Fallout-ov v prihodnje, v obdobje Fallout 76.
Hja, nekomu pri Bethesdi se je zdelo oskubljanje radioaktivne kokoške odlična ideja, mislim, le kaj bi lahko šlo narobe? Par tednov kasneje Ted Howard najverjetneje že razmišlja o sepuku, saj igralci skorajda soglasno razburjeno žlobudrajo, da je Fallout igra brez duše, oziroma po domače rečeno – Fallout brez Fallouta. Naokoli letijo besede, kot so “ponavljajoč se dolgčas”, “zanič spletno igranje” in “to je tako bedno, stari. Pejt raje igrati Red Dead Redemption.” A kljub vsemu temu zna nadvse popularen trend sranja po sami igri biti pretiran in je usmerjen bolj v smer Bethesde. Po mojem zaradi številnih kritik nekatere dobre plati novega Fallouta ostanejo skrite in govoril sem s kar nekaj igralci, ki jim je igra nadvse všeč. Zato je danes moj cilj, da povsem ignoriram kontroverzno splošno mnenje zombijev, ki v eno mrmrajo ene in iste stavke. Seveda to ne pomeni, da mislim ignorirati vse težave in verjemi mi, teh je kar nekaj. Ne, želim zgolj prikazati lastno plat, ki sem si jo ustvaril med 30 urami igranja. A dovolj uvoda. Hitro naprej na recenzijo, saj že čutim, da novo naselje potrebuje mojo pomoč.
Razvojna ekipa: Bethesda Game Studios Založnik: Bethesda Softworks
Platforme: PC, XOne, PS4 Datum izida: 14.11. 2018 Cena: 59.99€
Po mojih izkušnjah Fallout 76 ni takšna katastrofa, kot jo veliko ljudi skuša prikazati. Resda je okoli njega bilo sprejetih kar nekaj kontroverznih odločitev, ampak tu nisem zato, da bi ocenjeval te. V kolikor ocenimo igro, kot pač je v trenutnem stanju, gre še vedno za kompetenten RPG z bedno zgodbo, ponavljajočim se igranjem in možnostjo kooperativnega igranja, ki bo všeč sploh tistim, ki obožujejo raziskovanje in plenjenje. Nekateri izmed problemov bodo sčasoma verjetno odpravljeni, drugi bodo ostali, a Fallout 76 mi je še vedno prirasel k srcu in čeprav gre za degradacijo z igralne plati, mu vseeno podeljujem nadpovprečno visoko oceno.
Upam, da bo šlo za podobno zgodbo, kot je to bilo z No Mans Sky, ko so se razvijalci sčasoma odkupili za začetne težave, a le čas bo pokazal, ali bo to držalo. A ne bom zanikal, da se kljub dolgem preživetem času z igro nisem dolgočasil in da odsotnost NPC-jev nima tako strašanskega vpliva, kot sem sprva pričakoval. Fallout 76 - Recenzija | Uživancija na berglah |