Še se spomnim, kako smo se s kolegi leta 2015 na vse pretege borili, da bi le nekako dobili beta dostop do Blizzardovega poskusa prodora v MOBA in s tem tudi e-šport vode.
Nismo pa bili edini navdušenci, saj je Blizzard takrat še trgal gate in vsak njihov napovedani naslov je vzbudil hektolitre sline pri igričarskih zanesenjakih.
Ko je Heroes of the Storm končno izšel, se igričarska industrija ni pretirano spremenila. Daleč od tega, da bi bil naslov zanič a nikakor ni uspel nabrati dovolj velike igralne baze, da bi kdaj postal resen konkurent večjima bratcema League of Legends ter Dota 2. Zdelo se je, da je prvič v zgodovini kanadskim razvijalcem spodletelo.
Nevihtniki niso obupali in skozi leta v špil vlagali denarce, ga dopolnjevali ter poskušali razviti e-šport sceno a očitno je bil projekt neuspešen.
Tako je le par ur nazaj Blizzard sporočil žalostno vest, da premika razvojno ekipo stran od Heroes of the Storm.
Objava je prišla izpod rok novega predsednika, J. Allen Brocka ter vodje razvojne ekipe, Ray Greskota:
“Sprejeli smo težko odločitev, da premaknemo razvijalce iz igre Heroes of the Storm v druge ekipe. Kljub spremembi, bomo še vedno aktivno podpirali igro z novimi heroji, dogodki ter z vso vsebino, ki jo od nas zahteva skupnost, se pa bo spremenil naš tempo dostavljanja te vsebine.”
Očitno je torej, da HotS ne bo prejemal več tako rednih posodobitev, nastradala pa je tudi njegova e-šport scena. Blizzard je namreč odpovedal vse uradne turnirje v 2019 kot sta denimo Heroes Global Championship ter Heroes of the Dorm.
Po debaklu z napovedjo mobilnega naslova Diablo Immortal je očitno, da se Blizzard drastično spreminja in vse glasnejše so govorice, da ima Activision vedno večjo besedo pri vodenju nekdaj neodvisnega studia.
Bo šel naslednji pod sekiro Overwatch? Lahko samo trepetavo čakamo…
K sreči imamo telefone.