Modderji s pomočjo umetne inteligence nadgrajujejo teksture v igrah Morrowind ter Doom

Ena od radosti PC igričarstva je vsekakor možnost modificiranja, saj lahko starejše igre preoblečemo v bolj moderni izgled samo s prenosom parih datotek.

Moddanju najbolj prijazne so zagotovo izdelki razvijalca Bethesda, kot so denimo serija The Elder Scrolls ter Fallout. Za te naslove je izšlo že ogromno grafičnih modifikacij, ki pa včasih naletijo na težave.

Velikokrat se pri izboljšanju resolucije izgubi artistični vidik originalnega razvijalca in čeprav znajo nove teksture nositi lepši izgled, včasih ne pašejo v samo igro ali pa nadgrajena različica preprosto ni dovolj kvalitetna.

Modderji so se zato začeli posluževati umetne inteligence, ki izboljša teksture s pomočjo tehnike, imenovane Enhanced Super-Resolution Generative Adversarial Networks oz. na kratko ESRGAN.

Ta za osnovo vzame originalne teksture in jih nadgradi, kot se je to zgodilo v nedavnem modu za Morrowind. 

Ustvarjalec modifikacije DassiD pravi, da so sedaj teksture 4x višje resolucije od izvirnih, za primerjavo pa je na spletni strani Nexus, od koder mod lahko tudi potegnete, dodal nekaj slik.

Podobno se je zgodilo za originalni Doom iz leta 1993, le da je tam uporabnik hidfan uporabil tehnologijo GameWorks SuperResolution od Nvidie ter spletne strani letsenchance.io.

Hidfan je sicer moral najprej teksture naložiti v te “nevralne mreže”, jih prenesti in potem uporabiti tehniko “downscale”, da so lahko sploh delovale v Doomovem pogonu.

Končne teksture tudi niso bile povsem brez napak, saj se je na njih pojavilo kar nekaj artefaktov, ki jih je moral ročno popraviti.

Vseeno se gre za impresiven podvig in sedaj lahko koljete demonsko zalego bolj podrobno in nazorno kot kadarkoli prej.

DOOM modifikacijo si lahko prenesete iz sledeče povezave.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime