Kako se obneseta Battlefield V in Shadow of the Tomb Raider v 8K resoluciji pri najvišjih nastavitvah?

Medtem, ko nekateri sploh še niso pogledali iznad standardne HD resolucije pri igrah, bodisi zaradi tega, ker ne posedujejo takšnega monitorja ali pa njihova strojna oprema ni dovolj močna, se nekateri že igračkajo z 8K resolucijami v novodobnih igrah.

Eden izmed njih je YouTube kanal Thirty IR, ki je v takšno nečloveško resolucijo spravil igri Shadow of the Tomb Raider ter Battlefield V.

Zadevo je najprej poskusil z dvema RTX 2080Ti karticama v SLI načinu a je naletel na oviro.

RTX 2080Ti namreč vsebujejo “samo” 11GB pomnilnika kar je bilo veliko premalo. Pri takšni resoluciji Shadow of the Tomb Raider pogoltne 22GB pomnilnika zato je bilo igranje nemogoče.

Zato se je poslužil dveh Titan RTX grafičnih kartic. Vsaka od teh namreč vsebuje 24GB pomnilnika, kar je bilo dovolj za udobno igranje.

Še več, Battlefield V je pri Ultra nastavitvah držal stabilnih 60 sličic na sekundo, kar priča o dobri optimiziranosti Frostbite pogona.

Povsem drugačna slika je pri Shadow of the Tomb Raider, kjer je pri Ultra nastavitvah, dvojec Titanov dostavil le med 18-23 sličic na sekundo. Res pa je, da pri Battlefield V ni bila nobena opcija glajenja robov, medtem ko je bila v Shadow of the Tomb Raider uporabljena AA opcija SMAA4X, ki je precej zahtevna.

Preizkusa obeh iger v 8K resolucijah si lahko ogledate spodaj.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime