MMO Atlas nikakor ne more splezati na zeleno vejo.
Igra, ki je sicer v sistemu Zgodnjega dostopa, je naletela na težave še pred samim izidom, saj je bil ta v zelo kratkem času kar trikrat zamaknjen.
Ko je zadeva končno le izšla, je bila najprej na voljo samo streamerjem in šele nato vsem kupcem. Ti so bili zgroženi nad poplavo hroščev, nedelujočimi mehanikami in so zato na Steamu puščali nizke recenzije.
Dva dni nazaj se je Atlas zopet znašel na tapeti, tja pa so ga postavili sami igralci.
Vse se je začelo med prenosom streamerja BurkeBlack, ki je želel s svojo posadko napasti sovražno galejo a glej ga zlomka, ko so kar naenkrat iz neba začeli deževati kiti, kot bi se znašli sredi knjige Štoparskega vodnika po galaksiji.
Čudnosti tam še ni bilo konec, saj ga je malce kasneje napadlo letalo in se raztreščilo poleg njegove ladje.
Ni bil pa edina žrtev, saj so drugi streamerji začeli poročati o napadih tankov iz druge svetovne vojne. Ti niso bili preveč vzdržljivi in jih je bilo zlahka uničiti a zagotovo so marsikoga ujeli s spuščenimi hlačami.
Razvijalec Grapeshot Games se je na zadevo urno odzval in ugasnil vse strežnike. Nato je bil primoran serverje povrniti na prejšnje stanje in igralci so tako izgubili nekje med 5 in 6 ur igralnega časa.
Razvijalec pravi, da hekerji niso ravno vdrli v samo igro ampak so izkoristili slabo zaščiten Steam račun od administratorja.
Kljub temu, da se Atlas kopa v hroščih ter varnostnih težavah, je špil še vedno močno popularen. Gusarska tematika je očitno zelo popularna saj špil drži okoli 32,000 istočasnih igralcev in stoji na 17. mestu Steamovih najbolj igranih iger.