PUBG med plačljivimi naslovi prinesel največ denarja a njegov zaslužek se lahko skrije pred F2P igrami

PUBG med plačljivimi naslovi prinesel največ denarja a njegov zaslužek se lahko skrije pred F2P igrami

Ko človek pomisli na igre, ki v blagajne prinesejo največ dobička, se zagotovo najprej spomni na težko-kategornike tipa GTA V, Red Dead Redemption 2 ter Farming Simulator.

A realnost je že precej drugačna.

Spletna stran SuperData je zbrala podatke o zaslužku iger iz leta 2018 in na splošno so plačljivi naslovi prinesli v blagajne 10% več kot lani, številka se je ustavila pri 17.9 milijarde dolarjev.

Največji kos pogače si je odgriznil PUBG, kateri je zaslužil 1.0 milijarde dolarjev, sem notri pa niso všteti cekini od mobilne različice. PUBG je kljub hudi konkurenci v battle royale žanru zaslužil 19% več kot pa lani.

Na drugem mestu se nahaja FIFA 18 s 790 milijoni dolarjev, na tretjem pa vztraja že ostareli, a še vedno močno prodajani Grand Theft Auto V, s 628 milijoni zelencev.

Četrto mesto pripada Call of Duty: Black Ops 4, ki je s 612 milijoni dolarjev prehitel Red Dead Redemption 2 – ta je nabral “samo” 512 milijonov.

Te številke, čeprav impresivne, pa se lahko naravnost skrijejo pred brezplačnimi oziroma F2P naslovi, katere največkrat najdemo na telefonih.

Na vrhu lestvice tako najdemo Fortnite, ki je prinesel 2,4 milijarde dolarjev in da je ravno ta šampionski F2P naslov na vrhu lestvice, verjetno ne preseneča nobenega.

Zagotovo pa vas znajo presenetiti naslednji naslovi, za katere vam nihče ne bi zameril, če za njih prvič slišite.

Dungeon Fighter Online je denimo zaslužil 1,5 milijarde dolarjev, sledita mu League of Legends z 1,4 milijarde ter Pokemon GO z 1,3 milijarde dolarjev.

Sledi poplava mobilnih naslovov tipa Crossfire (1,3 milijarde) ter Honour of Kings (1,3 milijarde).

F2P igre so očitno pravi printer denarja, saj je denimo nek Monster Strike, zaslužil še enkrat več kot Red Dead Redemption 2. Glavni igralci tosortnih naslovov so predvsem Kitajci, pri katerih kraljuje PUBG ter mobilni naslovi.

  Minecraft bo dobil ogromno Nether posodobitev

Kako lahko kdo sploh zameri Blizzardu, da čedalje bolj pogleduje temu bajnemu trgu ter se namerava preusmeriti na izdelavo mobilnih iger?

Te za svojo izdelavo zahtevajo veliko manj denarja, medtem ko so zaslužki skorajda nepredstavljivi.

Brb, se grem učiti Android programiranje za izdelavo svoje verzije mobilnih Pokemonov…

Deli novico

Ko človek pomisli na igre, ki v blagajne prinesejo največ dobička, se zagotovo najprej spomni na težko-kategornike tipa GTA V, Red Dead Redemption 2 ter Farming Simulator.

A realnost je že precej drugačna.

Spletna stran SuperData je zbrala podatke o zaslužku iger iz leta 2018 in na splošno so plačljivi naslovi prinesli v blagajne 10% več kot lani, številka se je ustavila pri 17.9 milijarde dolarjev.

Največji kos pogače si je odgriznil PUBG, kateri je zaslužil 1.0 milijarde dolarjev, sem notri pa niso všteti cekini od mobilne različice. PUBG je kljub hudi konkurenci v battle royale žanru zaslužil 19% več kot pa lani.

Na drugem mestu se nahaja FIFA 18 s 790 milijoni dolarjev, na tretjem pa vztraja že ostareli, a še vedno močno prodajani Grand Theft Auto V, s 628 milijoni zelencev.

Četrto mesto pripada Call of Duty: Black Ops 4, ki je s 612 milijoni dolarjev prehitel Red Dead Redemption 2 – ta je nabral “samo” 512 milijonov.

Te številke, čeprav impresivne, pa se lahko naravnost skrijejo pred brezplačnimi oziroma F2P naslovi, katere največkrat najdemo na telefonih.

Na vrhu lestvice tako najdemo Fortnite, ki je prinesel 2,4 milijarde dolarjev in da je ravno ta šampionski F2P naslov na vrhu lestvice, verjetno ne preseneča nobenega.

Zagotovo pa vas znajo presenetiti naslednji naslovi, za katere vam nihče ne bi zameril, če za njih prvič slišite.

Dungeon Fighter Online je denimo zaslužil 1,5 milijarde dolarjev, sledita mu League of Legends z 1,4 milijarde ter Pokemon GO z 1,3 milijarde dolarjev.

Sledi poplava mobilnih naslovov tipa Crossfire (1,3 milijarde) ter Honour of Kings (1,3 milijarde).

F2P igre so očitno pravi printer denarja, saj je denimo nek Monster Strike, zaslužil še enkrat več kot Red Dead Redemption 2. Glavni igralci tosortnih naslovov so predvsem Kitajci, pri katerih kraljuje PUBG ter mobilni naslovi.

  Call of Duty Modern Warfare dobil še zadnji napovednik pred izidom

Kako lahko kdo sploh zameri Blizzardu, da čedalje bolj pogleduje temu bajnemu trgu ter se namerava preusmeriti na izdelavo mobilnih iger?

Te za svojo izdelavo zahtevajo veliko manj denarja, medtem ko so zaslužki skorajda nepredstavljivi.

Brb, se grem učiti Android programiranje za izdelavo svoje verzije mobilnih Pokemonov…

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Ko človek pomisli na igre, ki v blagajne prinesejo največ dobička, se zagotovo najprej spomni na težko-kategornike tipa GTA V, Red Dead Redemption 2 ter Farming Simulator.

A realnost je že precej drugačna.

Spletna stran SuperData je zbrala podatke o zaslužku iger iz leta 2018 in na splošno so plačljivi naslovi prinesli v blagajne 10% več kot lani, številka se je ustavila pri 17.9 milijarde dolarjev.

Največji kos pogače si je odgriznil PUBG, kateri je zaslužil 1.0 milijarde dolarjev, sem notri pa niso všteti cekini od mobilne različice. PUBG je kljub hudi konkurenci v battle royale žanru zaslužil 19% več kot pa lani.

Na drugem mestu se nahaja FIFA 18 s 790 milijoni dolarjev, na tretjem pa vztraja že ostareli, a še vedno močno prodajani Grand Theft Auto V, s 628 milijoni zelencev.

Četrto mesto pripada Call of Duty: Black Ops 4, ki je s 612 milijoni dolarjev prehitel Red Dead Redemption 2 – ta je nabral “samo” 512 milijonov.

Te številke, čeprav impresivne, pa se lahko naravnost skrijejo pred brezplačnimi oziroma F2P naslovi, katere največkrat najdemo na telefonih.

Na vrhu lestvice tako najdemo Fortnite, ki je prinesel 2,4 milijarde dolarjev in da je ravno ta šampionski F2P naslov na vrhu lestvice, verjetno ne preseneča nobenega.

Zagotovo pa vas znajo presenetiti naslednji naslovi, za katere vam nihče ne bi zameril, če za njih prvič slišite.

Dungeon Fighter Online je denimo zaslužil 1,5 milijarde dolarjev, sledita mu League of Legends z 1,4 milijarde ter Pokemon GO z 1,3 milijarde dolarjev.

Sledi poplava mobilnih naslovov tipa Crossfire (1,3 milijarde) ter Honour of Kings (1,3 milijarde).

  Denuvo uspešno ščiti Borderlands 3 že en mesec, nekatere naslove pa še dlje

F2P igre so očitno pravi printer denarja, saj je denimo nek Monster Strike, zaslužil še enkrat več kot Red Dead Redemption 2. Glavni igralci tosortnih naslovov so predvsem Kitajci, pri katerih kraljuje PUBG ter mobilni naslovi.

  Call of Duty Modern Warfare dobil še zadnji napovednik pred izidom

Kako lahko kdo sploh zameri Blizzardu, da čedalje bolj pogleduje temu bajnemu trgu ter se namerava preusmeriti na izdelavo mobilnih iger?

Te za svojo izdelavo zahtevajo veliko manj denarja, medtem ko so zaslužki skorajda nepredstavljivi.

Brb, se grem učiti Android programiranje za izdelavo svoje verzije mobilnih Pokemonov…

Ko človek pomisli na igre, ki v blagajne prinesejo največ dobička, se zagotovo najprej spomni na težko-kategornike tipa GTA V, Red Dead Redemption 2 ter Farming Simulator.

A realnost je že precej drugačna.

Spletna stran SuperData je zbrala podatke o zaslužku iger iz leta 2018 in na splošno so plačljivi naslovi prinesli v blagajne 10% več kot lani, številka se je ustavila pri 17.9 milijarde dolarjev.

Največji kos pogače si je odgriznil PUBG, kateri je zaslužil 1.0 milijarde dolarjev, sem notri pa niso všteti cekini od mobilne različice. PUBG je kljub hudi konkurenci v battle royale žanru zaslužil 19% več kot pa lani.

Na drugem mestu se nahaja FIFA 18 s 790 milijoni dolarjev, na tretjem pa vztraja že ostareli, a še vedno močno prodajani Grand Theft Auto V, s 628 milijoni zelencev.

Četrto mesto pripada Call of Duty: Black Ops 4, ki je s 612 milijoni dolarjev prehitel Red Dead Redemption 2 – ta je nabral “samo” 512 milijonov.

Te številke, čeprav impresivne, pa se lahko naravnost skrijejo pred brezplačnimi oziroma F2P naslovi, katere največkrat najdemo na telefonih.

Na vrhu lestvice tako najdemo Fortnite, ki je prinesel 2,4 milijarde dolarjev in da je ravno ta šampionski F2P naslov na vrhu lestvice, verjetno ne preseneča nobenega.

Zagotovo pa vas znajo presenetiti naslednji naslovi, za katere vam nihče ne bi zameril, če za njih prvič slišite.

Dungeon Fighter Online je denimo zaslužil 1,5 milijarde dolarjev, sledita mu League of Legends z 1,4 milijarde ter Pokemon GO z 1,3 milijarde dolarjev.

Sledi poplava mobilnih naslovov tipa Crossfire (1,3 milijarde) ter Honour of Kings (1,3 milijarde).

F2P igre so očitno pravi printer denarja, saj je denimo nek Monster Strike, zaslužil še enkrat več kot Red Dead Redemption 2. Glavni igralci tosortnih naslovov so predvsem Kitajci, pri katerih kraljuje PUBG ter mobilni naslovi.

  Riot Games dela na svojem Overwatchu

Kako lahko kdo sploh zameri Blizzardu, da čedalje bolj pogleduje temu bajnemu trgu ter se namerava preusmeriti na izdelavo mobilnih iger?

Te za svojo izdelavo zahtevajo veliko manj denarja, medtem ko so zaslužki skorajda nepredstavljivi.

Brb, se grem učiti Android programiranje za izdelavo svoje verzije mobilnih Pokemonov…

Ko človek pomisli na igre, ki v blagajne prinesejo največ dobička, se zagotovo najprej spomni na težko-kategornike tipa GTA V, Red Dead Redemption 2 ter Farming Simulator.

A realnost je že precej drugačna.

Spletna stran SuperData je zbrala podatke o zaslužku iger iz leta 2018 in na splošno so plačljivi naslovi prinesli v blagajne 10% več kot lani, številka se je ustavila pri 17.9 milijarde dolarjev.

Največji kos pogače si je odgriznil PUBG, kateri je zaslužil 1.0 milijarde dolarjev, sem notri pa niso všteti cekini od mobilne različice. PUBG je kljub hudi konkurenci v battle royale žanru zaslužil 19% več kot pa lani.

Na drugem mestu se nahaja FIFA 18 s 790 milijoni dolarjev, na tretjem pa vztraja že ostareli, a še vedno močno prodajani Grand Theft Auto V, s 628 milijoni zelencev.

Četrto mesto pripada Call of Duty: Black Ops 4, ki je s 612 milijoni dolarjev prehitel Red Dead Redemption 2 – ta je nabral “samo” 512 milijonov.

Te številke, čeprav impresivne, pa se lahko naravnost skrijejo pred brezplačnimi oziroma F2P naslovi, katere največkrat najdemo na telefonih.

Na vrhu lestvice tako najdemo Fortnite, ki je prinesel 2,4 milijarde dolarjev in da je ravno ta šampionski F2P naslov na vrhu lestvice, verjetno ne preseneča nobenega.

Zagotovo pa vas znajo presenetiti naslednji naslovi, za katere vam nihče ne bi zameril, če za njih prvič slišite.

Dungeon Fighter Online je denimo zaslužil 1,5 milijarde dolarjev, sledita mu League of Legends z 1,4 milijarde ter Pokemon GO z 1,3 milijarde dolarjev.

Sledi poplava mobilnih naslovov tipa Crossfire (1,3 milijarde) ter Honour of Kings (1,3 milijarde).

F2P igre so očitno pravi printer denarja, saj je denimo nek Monster Strike, zaslužil še enkrat več kot Red Dead Redemption 2. Glavni igralci tosortnih naslovov so predvsem Kitajci, pri katerih kraljuje PUBG ter mobilni naslovi.

  EA ponuja brezplačno naročnino na njihov servis Origin Access, če si le vklopite dodatno zaščito računa

Kako lahko kdo sploh zameri Blizzardu, da čedalje bolj pogleduje temu bajnemu trgu ter se namerava preusmeriti na izdelavo mobilnih iger?

Te za svojo izdelavo zahtevajo veliko manj denarja, medtem ko so zaslužki skorajda nepredstavljivi.

Brb, se grem učiti Android programiranje za izdelavo svoje verzije mobilnih Pokemonov…

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.