PUBG med plačljivimi naslovi prinesel največ denarja a njegov zaslužek se lahko skrije pred F2P igrami

Ko človek pomisli na igre, ki v blagajne prinesejo največ dobička, se zagotovo najprej spomni na težko-kategornike tipa GTA V, Red Dead Redemption 2 ter Farming Simulator.

A realnost je že precej drugačna.

Spletna stran SuperData je zbrala podatke o zaslužku iger iz leta 2018 in na splošno so plačljivi naslovi prinesli v blagajne 10% več kot lani, številka se je ustavila pri 17.9 milijarde dolarjev.

Največji kos pogače si je odgriznil PUBG, kateri je zaslužil 1.0 milijarde dolarjev, sem notri pa niso všteti cekini od mobilne različice. PUBG je kljub hudi konkurenci v battle royale žanru zaslužil 19% več kot pa lani.

Na drugem mestu se nahaja FIFA 18 s 790 milijoni dolarjev, na tretjem pa vztraja že ostareli, a še vedno močno prodajani Grand Theft Auto V, s 628 milijoni zelencev.

Četrto mesto pripada Call of Duty: Black Ops 4, ki je s 612 milijoni dolarjev prehitel Red Dead Redemption 2 – ta je nabral “samo” 512 milijonov.

Te številke, čeprav impresivne, pa se lahko naravnost skrijejo pred brezplačnimi oziroma F2P naslovi, katere največkrat najdemo na telefonih.

Na vrhu lestvice tako najdemo Fortnite, ki je prinesel 2,4 milijarde dolarjev in da je ravno ta šampionski F2P naslov na vrhu lestvice, verjetno ne preseneča nobenega.

Zagotovo pa vas znajo presenetiti naslednji naslovi, za katere vam nihče ne bi zameril, če za njih prvič slišite.

Dungeon Fighter Online je denimo zaslužil 1,5 milijarde dolarjev, sledita mu League of Legends z 1,4 milijarde ter Pokemon GO z 1,3 milijarde dolarjev.

Sledi poplava mobilnih naslovov tipa Crossfire (1,3 milijarde) ter Honour of Kings (1,3 milijarde).

F2P igre so očitno pravi printer denarja, saj je denimo nek Monster Strike, zaslužil še enkrat več kot Red Dead Redemption 2. Glavni igralci tosortnih naslovov so predvsem Kitajci, pri katerih kraljuje PUBG ter mobilni naslovi.

Kako lahko kdo sploh zameri Blizzardu, da čedalje bolj pogleduje temu bajnemu trgu ter se namerava preusmeriti na izdelavo mobilnih iger?

Te za svojo izdelavo zahtevajo veliko manj denarja, medtem ko so zaslužki skorajda nepredstavljivi.

Brb, se grem učiti Android programiranje za izdelavo svoje verzije mobilnih Pokemonov…

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

ManEater – Recenzija | Arkadna pošast iz globin!

Trend, ki je povsem preveč razširjen med igričarsko skupnostjo dandanes je, da že vsak s petimi minutami časa nekaj ur preživi v...

Protestniki v ZDA ropajo tudi trgovine z igrami – GameStop kljub temu ne zapira trgovin

Včeraj smo pisali o tem, da masovni protesti po ZDA med sabo skrivajo tudi ljudi, ki bi radi situacijo izkoristili za povzročanje...

YouTube streamer poskuša prepričati protestnike, da prevrnejo tovornjak

Protesti v ZDA so na ulice pripeljali vse sorte ljudi in zato tudi ni presenetljivo, da se je med njimi znašel tudi...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!