Farming Simulator 19 bo dobil ligo za e-šport

Farming Simulator 19 bo dobil ligo za e-šport

Po presenetljivem zasuku v lanskoletnem Farming Simulator prvenstvu so se pri Giants Software odločili za polnopravno e-športno ligo, zgrajeno okrog Farming Simulator 19.

Tekmovalni del gaminga beleži neutrudno rast že nekaj let zapored. Popularni naslovi, kot so LoL, Dota, Overwatch in mnoge preostale, so najpogosteje prepredene z akcijo in hitrimi reakcijami, kjer se marsikdo uspešno trži na Twitchu.

Farming Simulator tovrstnih trenutkov, v mešanici z zmeraj prisotnim adrenalinom, ne pozna. Razvijalcev dejstvo ni prestrašilo in odvrnilo od ustanovitve lige kmetovanja (Farming Simulator League), okoli katere želijo zgarditi prepoznavno ligo e-športa.

“Gre za unikatno priložnost. Tekmovanje v kmetovanju je mogoče, a se ga do sedaj, kot e-športa ni lotil še nihče. V naši ekipi imamo veliko navdušencev in zagrizenih tekmovalcev in verjamemo, da lahko kompetativni svet kmetovanja približamo širši publiki. Poznamo pravo formulo, ki bo zabavna tako za igralce, kot tudi gledalce.”, je razložil Christian Ammann, izvršni direktor Giants Software.

Liga bo zgrajena okoli ekip s po tremi posamezniki. Za začetek bodo organizirali 10 turnirjev po celotni Evropi, z zaključkom na FarmCon 2020. Aktivni bodo na največjih igričarskih sejmiščih in tudi Gamescomomu samem. Celoten nagradni sklad bo znašal okoli 250.000€.

Ob klasičnih sponzorjih tipa Intel in Logitech, bodo podporo iskali še pri proizvajalcih kmetijske mehanizacije. Po navedbah izvršnega direktorja so bili slednji nad idejo navdušeni.

Kako so do ideje sploh prišli? Le ta v glavah razvijalcev tli že lep čas. Zato so leta 2017 na sejmu AgriTechnica preizkusili enega izmed potencialnih tekmovalnih načinov. Igralci so med seboj tekmovali v nakladanju bal. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj je bil med obiskovalci izjemno dobro sprejet.

Tekmovalni način za e-ligo so pričeli izdelovati od začetka, ki bo v obstoječo igro vključen kot nov način igranja.

Ne gre zanikati, da so razvijalci od 2008 prehodili dolgo pot in v 2019 ediciji prodali milijon kopij zgolj v 10 dneh od izida. Njihov uspeh zagotovo nakazuje, da nekateri gledalci namesto strelov v glavo raje sedejo v naslonjač in uživajo ob spremljanju kmetovanja na daljavo. Zakaj pa ne.

Deli novico

Tekmovalni del gaminga beleži neutrudno rast že nekaj let zapored. Popularni naslovi, kot so LoL, Dota, Overwatch in mnoge preostale, so najpogosteje prepredene z akcijo in hitrimi reakcijami, kjer se marsikdo uspešno trži na Twitchu.

Farming Simulator tovrstnih trenutkov, v mešanici z zmeraj prisotnim adrenalinom, ne pozna. Razvijalcev dejstvo ni prestrašilo in odvrnilo od ustanovitve lige kmetovanja (Farming Simulator League), okoli katere želijo zgarditi prepoznavno ligo e-športa.

“Gre za unikatno priložnost. Tekmovanje v kmetovanju je mogoče, a se ga do sedaj, kot e-športa ni lotil še nihče. V naši ekipi imamo veliko navdušencev in zagrizenih tekmovalcev in verjamemo, da lahko kompetativni svet kmetovanja približamo širši publiki. Poznamo pravo formulo, ki bo zabavna tako za igralce, kot tudi gledalce.”, je razložil Christian Ammann, izvršni direktor Giants Software.

Liga bo zgrajena okoli ekip s po tremi posamezniki. Za začetek bodo organizirali 10 turnirjev po celotni Evropi, z zaključkom na FarmCon 2020. Aktivni bodo na največjih igričarskih sejmiščih in tudi Gamescomomu samem. Celoten nagradni sklad bo znašal okoli 250.000€.

Ob klasičnih sponzorjih tipa Intel in Logitech, bodo podporo iskali še pri proizvajalcih kmetijske mehanizacije. Po navedbah izvršnega direktorja so bili slednji nad idejo navdušeni.

Kako so do ideje sploh prišli? Le ta v glavah razvijalcev tli že lep čas. Zato so leta 2017 na sejmu AgriTechnica preizkusili enega izmed potencialnih tekmovalnih načinov. Igralci so med seboj tekmovali v nakladanju bal. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj je bil med obiskovalci izjemno dobro sprejet.

Tekmovalni način za e-ligo so pričeli izdelovati od začetka, ki bo v obstoječo igro vključen kot nov način igranja.

Ne gre zanikati, da so razvijalci od 2008 prehodili dolgo pot in v 2019 ediciji prodali milijon kopij zgolj v 10 dneh od izida. Njihov uspeh zagotovo nakazuje, da nekateri gledalci namesto strelov v glavo raje sedejo v naslonjač in uživajo ob spremljanju kmetovanja na daljavo. Zakaj pa ne.

Spisal

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Po presenetljivem zasuku v lanskoletnem Farming Simulator prvenstvu so se pri Giants Software odločili za polnopravno e-športno ligo, zgrajeno okrog Farming Simulator 19.

Tekmovalni del gaminga beleži neutrudno rast že nekaj let zapored. Popularni naslovi, kot so LoL, Dota, Overwatch in mnoge preostale, so najpogosteje prepredene z akcijo in hitrimi reakcijami, kjer se marsikdo uspešno trži na Twitchu.

Farming Simulator tovrstnih trenutkov, v mešanici z zmeraj prisotnim adrenalinom, ne pozna. Razvijalcev dejstvo ni prestrašilo in odvrnilo od ustanovitve lige kmetovanja (Farming Simulator League), okoli katere želijo zgarditi prepoznavno ligo e-športa.

“Gre za unikatno priložnost. Tekmovanje v kmetovanju je mogoče, a se ga do sedaj, kot e-športa ni lotil še nihče. V naši ekipi imamo veliko navdušencev in zagrizenih tekmovalcev in verjamemo, da lahko kompetativni svet kmetovanja približamo širši publiki. Poznamo pravo formulo, ki bo zabavna tako za igralce, kot tudi gledalce.”, je razložil Christian Ammann, izvršni direktor Giants Software.

Liga bo zgrajena okoli ekip s po tremi posamezniki. Za začetek bodo organizirali 10 turnirjev po celotni Evropi, z zaključkom na FarmCon 2020. Aktivni bodo na največjih igričarskih sejmiščih in tudi Gamescomomu samem. Celoten nagradni sklad bo znašal okoli 250.000€.

Ob klasičnih sponzorjih tipa Intel in Logitech, bodo podporo iskali še pri proizvajalcih kmetijske mehanizacije. Po navedbah izvršnega direktorja so bili slednji nad idejo navdušeni.

Kako so do ideje sploh prišli? Le ta v glavah razvijalcev tli že lep čas. Zato so leta 2017 na sejmu AgriTechnica preizkusili enega izmed potencialnih tekmovalnih načinov. Igralci so med seboj tekmovali v nakladanju bal. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj je bil med obiskovalci izjemno dobro sprejet.

Tekmovalni način za e-ligo so pričeli izdelovati od začetka, ki bo v obstoječo igro vključen kot nov način igranja.

Ne gre zanikati, da so razvijalci od 2008 prehodili dolgo pot in v 2019 ediciji prodali milijon kopij zgolj v 10 dneh od izida. Njihov uspeh zagotovo nakazuje, da nekateri gledalci namesto strelov v glavo raje sedejo v naslonjač in uživajo ob spremljanju kmetovanja na daljavo. Zakaj pa ne.

Tekmovalni del gaminga beleži neutrudno rast že nekaj let zapored. Popularni naslovi, kot so LoL, Dota, Overwatch in mnoge preostale, so najpogosteje prepredene z akcijo in hitrimi reakcijami, kjer se marsikdo uspešno trži na Twitchu.

Farming Simulator tovrstnih trenutkov, v mešanici z zmeraj prisotnim adrenalinom, ne pozna. Razvijalcev dejstvo ni prestrašilo in odvrnilo od ustanovitve lige kmetovanja (Farming Simulator League), okoli katere želijo zgarditi prepoznavno ligo e-športa.

“Gre za unikatno priložnost. Tekmovanje v kmetovanju je mogoče, a se ga do sedaj, kot e-športa ni lotil še nihče. V naši ekipi imamo veliko navdušencev in zagrizenih tekmovalcev in verjamemo, da lahko kompetativni svet kmetovanja približamo širši publiki. Poznamo pravo formulo, ki bo zabavna tako za igralce, kot tudi gledalce.”, je razložil Christian Ammann, izvršni direktor Giants Software.

Liga bo zgrajena okoli ekip s po tremi posamezniki. Za začetek bodo organizirali 10 turnirjev po celotni Evropi, z zaključkom na FarmCon 2020. Aktivni bodo na največjih igričarskih sejmiščih in tudi Gamescomomu samem. Celoten nagradni sklad bo znašal okoli 250.000€.

Ob klasičnih sponzorjih tipa Intel in Logitech, bodo podporo iskali še pri proizvajalcih kmetijske mehanizacije. Po navedbah izvršnega direktorja so bili slednji nad idejo navdušeni.

Kako so do ideje sploh prišli? Le ta v glavah razvijalcev tli že lep čas. Zato so leta 2017 na sejmu AgriTechnica preizkusili enega izmed potencialnih tekmovalnih načinov. Igralci so med seboj tekmovali v nakladanju bal. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj je bil med obiskovalci izjemno dobro sprejet.

Tekmovalni način za e-ligo so pričeli izdelovati od začetka, ki bo v obstoječo igro vključen kot nov način igranja.

Ne gre zanikati, da so razvijalci od 2008 prehodili dolgo pot in v 2019 ediciji prodali milijon kopij zgolj v 10 dneh od izida. Njihov uspeh zagotovo nakazuje, da nekateri gledalci namesto strelov v glavo raje sedejo v naslonjač in uživajo ob spremljanju kmetovanja na daljavo. Zakaj pa ne.

Tekmovalni del gaminga beleži neutrudno rast že nekaj let zapored. Popularni naslovi, kot so LoL, Dota, Overwatch in mnoge preostale, so najpogosteje prepredene z akcijo in hitrimi reakcijami, kjer se marsikdo uspešno trži na Twitchu.

Farming Simulator tovrstnih trenutkov, v mešanici z zmeraj prisotnim adrenalinom, ne pozna. Razvijalcev dejstvo ni prestrašilo in odvrnilo od ustanovitve lige kmetovanja (Farming Simulator League), okoli katere želijo zgarditi prepoznavno ligo e-športa.

“Gre za unikatno priložnost. Tekmovanje v kmetovanju je mogoče, a se ga do sedaj, kot e-športa ni lotil še nihče. V naši ekipi imamo veliko navdušencev in zagrizenih tekmovalcev in verjamemo, da lahko kompetativni svet kmetovanja približamo širši publiki. Poznamo pravo formulo, ki bo zabavna tako za igralce, kot tudi gledalce.”, je razložil Christian Ammann, izvršni direktor Giants Software.

Liga bo zgrajena okoli ekip s po tremi posamezniki. Za začetek bodo organizirali 10 turnirjev po celotni Evropi, z zaključkom na FarmCon 2020. Aktivni bodo na največjih igričarskih sejmiščih in tudi Gamescomomu samem. Celoten nagradni sklad bo znašal okoli 250.000€.

Ob klasičnih sponzorjih tipa Intel in Logitech, bodo podporo iskali še pri proizvajalcih kmetijske mehanizacije. Po navedbah izvršnega direktorja so bili slednji nad idejo navdušeni.

Kako so do ideje sploh prišli? Le ta v glavah razvijalcev tli že lep čas. Zato so leta 2017 na sejmu AgriTechnica preizkusili enega izmed potencialnih tekmovalnih načinov. Igralci so med seboj tekmovali v nakladanju bal. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj je bil med obiskovalci izjemno dobro sprejet.

Tekmovalni način za e-ligo so pričeli izdelovati od začetka, ki bo v obstoječo igro vključen kot nov način igranja.

Ne gre zanikati, da so razvijalci od 2008 prehodili dolgo pot in v 2019 ediciji prodali milijon kopij zgolj v 10 dneh od izida. Njihov uspeh zagotovo nakazuje, da nekateri gledalci namesto strelov v glavo raje sedejo v naslonjač in uživajo ob spremljanju kmetovanja na daljavo. Zakaj pa ne.

Spisal

Davorin
Zagretež, ki že 5 let nestrpno pričakuje naznanitev novega Zaklinjača in se vsako jutro z večjo slo želi podati v futuristične okoliše Cyberpunka. Sicer ljubiteljski kolesar in navdušen tehnoljub, ki začuda prezira zgolj "pametne" mobilnike. Kontakt: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.