Anthem VIP demo je bil prava zmešnjava

Anthem VIP demo je bil prava zmešnjava

Prednaročniki igre Anthem, novega večigralskega naslova izpod rok priznanega razvijalca Bioware, so se že dolgo veselili preteklega vikenda, ko so naposled lahko preizkusili naslov v akciji.

Žal pa je internet hitro završal pod pritožbami igralcev, saj je demo škripal kot zarjavela samokolnica.

Torej kakšne vse težave so zabeležili prvi preizkuševalci?

Problem je bil že s samo prijavo v igro, saj špil igralce preprosto ni spustil v igranje, potem pa so pod navalom Origin strežniki za nekaj časa preprosto odpovedali.

Naslednja težava je bila sama optimiziranost, saj se je Anthem zatikal tudi na močnejših konfiguracijah. Predvsem PC-jaši so zagnali največji vik in krik, hitro je namreč postalo jasno, da Bioware PC različici ni namenil ravno veliko pozornosti.

Meniji so prilagojeni za kontrolerje, vnosne komande so zaostajale, prisoten pa je bil tudi “mouse acceleration”, katerega ni bilo mogoče izklopiti. Zadeva sem preizkusil tudi sam in naletel na zatikanje ter na močno prisotni “motion blur”, za katerega Anthem sicer ponuja možnost za izklop, a je preklemana zadeva tudi na “off” še vedno prisotna.

Osebno sem imel tudi problem pri nastavljanju resolucije, kjer sem imel na izbiro samo 2560×1080 in sem se lahko za igranje v nižji ločljivosti obrisal pod nosom.

Bioware se je za vse težave tudi opravičil. Vodilni producent igre, Ben Irvo, je na Redditu povedal, da je demo tekel na starejši različici špila in da so v novejši popravljene vse nevšečnosti tipa “motion blur”, pospeševanje merka ter FOV nastavitve.

Slaba tolažba, glede na to, da je založnik EA poprej trdil, da bo demo reprezentativen končni inačici igre in če se bodo vse te traparije dogajale tudi v izidu verzije 1.0, se nam slabo piše.

  FIFA 20 turnir na Gaming brez izgovorov #4 v Mariboru!

Sicer, zadeva ko deluje, je odlična. Letanje v robotskih oblekah je odlično, strelske mehanike dobre, grafika pa čudovita zato je velika škoda, da si EA ni vzel malce več časa in za demo ponudil boljše izkušnje.

Kot nagrado za vse potrpežljive igralce, se je Bioware odločil, da odklene vse 4 robotske obleke, imenovane Javelins, za preizkus tudi v odprtem demu.

Tega boste lahko preizkusili od 1. do 3. februarja medtem ko je končni izid napovedan za 22. februar.

Deli novico

Prednaročniki igre Anthem, novega večigralskega naslova izpod rok priznanega razvijalca Bioware, so se že dolgo veselili preteklega vikenda, ko so naposled lahko preizkusili naslov v akciji.

Žal pa je internet hitro završal pod pritožbami igralcev, saj je demo škripal kot zarjavela samokolnica.

Torej kakšne vse težave so zabeležili prvi preizkuševalci?

Problem je bil že s samo prijavo v igro, saj špil igralce preprosto ni spustil v igranje, potem pa so pod navalom Origin strežniki za nekaj časa preprosto odpovedali.

Naslednja težava je bila sama optimiziranost, saj se je Anthem zatikal tudi na močnejših konfiguracijah. Predvsem PC-jaši so zagnali največji vik in krik, hitro je namreč postalo jasno, da Bioware PC različici ni namenil ravno veliko pozornosti.

Meniji so prilagojeni za kontrolerje, vnosne komande so zaostajale, prisoten pa je bil tudi “mouse acceleration”, katerega ni bilo mogoče izklopiti. Zadeva sem preizkusil tudi sam in naletel na zatikanje ter na močno prisotni “motion blur”, za katerega Anthem sicer ponuja možnost za izklop, a je preklemana zadeva tudi na “off” še vedno prisotna.

Osebno sem imel tudi problem pri nastavljanju resolucije, kjer sem imel na izbiro samo 2560×1080 in sem se lahko za igranje v nižji ločljivosti obrisal pod nosom.

Bioware se je za vse težave tudi opravičil. Vodilni producent igre, Ben Irvo, je na Redditu povedal, da je demo tekel na starejši različici špila in da so v novejši popravljene vse nevšečnosti tipa “motion blur”, pospeševanje merka ter FOV nastavitve.

Slaba tolažba, glede na to, da je založnik EA poprej trdil, da bo demo reprezentativen končni inačici igre in če se bodo vse te traparije dogajale tudi v izidu verzije 1.0, se nam slabo piše.

  Znane vse kvalificirane ekipe za League of Legends World Championship 2019

Sicer, zadeva ko deluje, je odlična. Letanje v robotskih oblekah je odlično, strelske mehanike dobre, grafika pa čudovita zato je velika škoda, da si EA ni vzel malce več časa in za demo ponudil boljše izkušnje.

Kot nagrado za vse potrpežljive igralce, se je Bioware odločil, da odklene vse 4 robotske obleke, imenovane Javelins, za preizkus tudi v odprtem demu.

Tega boste lahko preizkusili od 1. do 3. februarja medtem ko je končni izid napovedan za 22. februar.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Prednaročniki igre Anthem, novega večigralskega naslova izpod rok priznanega razvijalca Bioware, so se že dolgo veselili preteklega vikenda, ko so naposled lahko preizkusili naslov v akciji.

Žal pa je internet hitro završal pod pritožbami igralcev, saj je demo škripal kot zarjavela samokolnica.

Torej kakšne vse težave so zabeležili prvi preizkuševalci?

Problem je bil že s samo prijavo v igro, saj špil igralce preprosto ni spustil v igranje, potem pa so pod navalom Origin strežniki za nekaj časa preprosto odpovedali.

Naslednja težava je bila sama optimiziranost, saj se je Anthem zatikal tudi na močnejših konfiguracijah. Predvsem PC-jaši so zagnali največji vik in krik, hitro je namreč postalo jasno, da Bioware PC različici ni namenil ravno veliko pozornosti.

Meniji so prilagojeni za kontrolerje, vnosne komande so zaostajale, prisoten pa je bil tudi “mouse acceleration”, katerega ni bilo mogoče izklopiti. Zadeva sem preizkusil tudi sam in naletel na zatikanje ter na močno prisotni “motion blur”, za katerega Anthem sicer ponuja možnost za izklop, a je preklemana zadeva tudi na “off” še vedno prisotna.

Osebno sem imel tudi problem pri nastavljanju resolucije, kjer sem imel na izbiro samo 2560×1080 in sem se lahko za igranje v nižji ločljivosti obrisal pod nosom.

Bioware se je za vse težave tudi opravičil. Vodilni producent igre, Ben Irvo, je na Redditu povedal, da je demo tekel na starejši različici špila in da so v novejši popravljene vse nevšečnosti tipa “motion blur”, pospeševanje merka ter FOV nastavitve.

Slaba tolažba, glede na to, da je založnik EA poprej trdil, da bo demo reprezentativen končni inačici igre in če se bodo vse te traparije dogajale tudi v izidu verzije 1.0, se nam slabo piše.

  Facebook razmišlja o skrivanju števila všečkov

Sicer, zadeva ko deluje, je odlična. Letanje v robotskih oblekah je odlično, strelske mehanike dobre, grafika pa čudovita zato je velika škoda, da si EA ni vzel malce več časa in za demo ponudil boljše izkušnje.

Kot nagrado za vse potrpežljive igralce, se je Bioware odločil, da odklene vse 4 robotske obleke, imenovane Javelins, za preizkus tudi v odprtem demu.

  Mordhau prejel "ranked" igralni način

Tega boste lahko preizkusili od 1. do 3. februarja medtem ko je končni izid napovedan za 22. februar.

Prednaročniki igre Anthem, novega večigralskega naslova izpod rok priznanega razvijalca Bioware, so se že dolgo veselili preteklega vikenda, ko so naposled lahko preizkusili naslov v akciji.

Žal pa je internet hitro završal pod pritožbami igralcev, saj je demo škripal kot zarjavela samokolnica.

Torej kakšne vse težave so zabeležili prvi preizkuševalci?

Problem je bil že s samo prijavo v igro, saj špil igralce preprosto ni spustil v igranje, potem pa so pod navalom Origin strežniki za nekaj časa preprosto odpovedali.

Naslednja težava je bila sama optimiziranost, saj se je Anthem zatikal tudi na močnejših konfiguracijah. Predvsem PC-jaši so zagnali največji vik in krik, hitro je namreč postalo jasno, da Bioware PC različici ni namenil ravno veliko pozornosti.

Meniji so prilagojeni za kontrolerje, vnosne komande so zaostajale, prisoten pa je bil tudi “mouse acceleration”, katerega ni bilo mogoče izklopiti. Zadeva sem preizkusil tudi sam in naletel na zatikanje ter na močno prisotni “motion blur”, za katerega Anthem sicer ponuja možnost za izklop, a je preklemana zadeva tudi na “off” še vedno prisotna.

Osebno sem imel tudi problem pri nastavljanju resolucije, kjer sem imel na izbiro samo 2560×1080 in sem se lahko za igranje v nižji ločljivosti obrisal pod nosom.

Bioware se je za vse težave tudi opravičil. Vodilni producent igre, Ben Irvo, je na Redditu povedal, da je demo tekel na starejši različici špila in da so v novejši popravljene vse nevšečnosti tipa “motion blur”, pospeševanje merka ter FOV nastavitve.

Slaba tolažba, glede na to, da je založnik EA poprej trdil, da bo demo reprezentativen končni inačici igre in če se bodo vse te traparije dogajale tudi v izidu verzije 1.0, se nam slabo piše.

  Predelavo originalne Civilization lahko sedaj igrate kar v Microsoft Excel-u

Sicer, zadeva ko deluje, je odlična. Letanje v robotskih oblekah je odlično, strelske mehanike dobre, grafika pa čudovita zato je velika škoda, da si EA ni vzel malce več časa in za demo ponudil boljše izkušnje.

Kot nagrado za vse potrpežljive igralce, se je Bioware odločil, da odklene vse 4 robotske obleke, imenovane Javelins, za preizkus tudi v odprtem demu.

Tega boste lahko preizkusili od 1. do 3. februarja medtem ko je končni izid napovedan za 22. februar.

Prednaročniki igre Anthem, novega večigralskega naslova izpod rok priznanega razvijalca Bioware, so se že dolgo veselili preteklega vikenda, ko so naposled lahko preizkusili naslov v akciji.

Žal pa je internet hitro završal pod pritožbami igralcev, saj je demo škripal kot zarjavela samokolnica.

Torej kakšne vse težave so zabeležili prvi preizkuševalci?

Problem je bil že s samo prijavo v igro, saj špil igralce preprosto ni spustil v igranje, potem pa so pod navalom Origin strežniki za nekaj časa preprosto odpovedali.

Naslednja težava je bila sama optimiziranost, saj se je Anthem zatikal tudi na močnejših konfiguracijah. Predvsem PC-jaši so zagnali največji vik in krik, hitro je namreč postalo jasno, da Bioware PC različici ni namenil ravno veliko pozornosti.

Meniji so prilagojeni za kontrolerje, vnosne komande so zaostajale, prisoten pa je bil tudi “mouse acceleration”, katerega ni bilo mogoče izklopiti. Zadeva sem preizkusil tudi sam in naletel na zatikanje ter na močno prisotni “motion blur”, za katerega Anthem sicer ponuja možnost za izklop, a je preklemana zadeva tudi na “off” še vedno prisotna.

Osebno sem imel tudi problem pri nastavljanju resolucije, kjer sem imel na izbiro samo 2560×1080 in sem se lahko za igranje v nižji ločljivosti obrisal pod nosom.

Bioware se je za vse težave tudi opravičil. Vodilni producent igre, Ben Irvo, je na Redditu povedal, da je demo tekel na starejši različici špila in da so v novejši popravljene vse nevšečnosti tipa “motion blur”, pospeševanje merka ter FOV nastavitve.

Slaba tolažba, glede na to, da je založnik EA poprej trdil, da bo demo reprezentativen končni inačici igre in če se bodo vse te traparije dogajale tudi v izidu verzije 1.0, se nam slabo piše.

  Facebook razmišlja o skrivanju števila všečkov

Sicer, zadeva ko deluje, je odlična. Letanje v robotskih oblekah je odlično, strelske mehanike dobre, grafika pa čudovita zato je velika škoda, da si EA ni vzel malce več časa in za demo ponudil boljše izkušnje.

Kot nagrado za vse potrpežljive igralce, se je Bioware odločil, da odklene vse 4 robotske obleke, imenovane Javelins, za preizkus tudi v odprtem demu.

Tega boste lahko preizkusili od 1. do 3. februarja medtem ko je končni izid napovedan za 22. februar.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.