Morda se marsikdo med vami sprašuje, kaj za vraga pomeni ASMR in zakaj bi nekdo naredil reklamo s pomočjo te tehnike, ki na raznih YouTube posnetkih nabira oglede kot za stavo.
ASMR pomeni “autonomous sensory meridian response”. Zdaj je že vse jasno, kajne?
Šalo ob stran, gre se za tisti žgečkajoči občutek v možganih, ki nam nudi čudno sprostitev in vsak poseduje svoj ASMR dejavnik.
Mnogim najbolj paše nežno šepetanje ženskega glasu medtem ko imajo nekateri drugi spet svoje želje. Denimo moji punci poseben občutek vzbuja zvok sušilnika za lase ali pa sesalca. Kdo bi pomislil, da se potem kopam v čistoči ampak pravi, da je zvok sesalca samo prijeten, če z njim upravlja kdo drug. -_-
ASMR je postal močno popularen in nekateri YouTube posnetki nabirajo tudi po milijone ogledov. Nič čudnega potem, da je postal tudi za oglaševalsko rajo in med oglasnim se je pojavila Super Bowl reklama, ki je gledalce preko ASMR nagovarjala k nakupu piva.
V reklami nastopa igralka Zoe Kravitz, katera šepeta na mikrofon ter z nohti tapka po pivu Michelob Ultra Pure Gold. Koliko ljudi si je ogledalo posnetek med SuperBowl oglasnim blokom ni še znano, na YouTubu pa ima video, ki je dolg samo minuto, že preko 13 milijonov ogledov.
Oglaševalci verjetno upajo, da bodo ASMR orgazmične občutke lahko povezali s svojimi produkti, koliko pa bo to res uspešno, pa bo pokazal čas.