Osebno sem velik oboževalec igre Gothic, kar lahko seveda izveste tudi ob obisku mojega profila.
Če ste tudi sam pristaš tega nemškega RPG-ja, potem zagotovo že mnogo let čakate na polnopravnega naslednika a izgleda, da ima razvijalec Piranha Bytes druge načrte, saj pospešeno dela na igri ELEX 2.
A v zadnjih dnevih se je kar od nekje pojavil projekt Outward, ki obljublja mnogo in glede na prve informacije in igralne posnetke, bo zadeva močno spominjala na legendarni Gothic.
Špil razvija Nine Dots Studio, ki pa šteje vsega 10 ljudi. Kljub temu je njihov projekt Outward našel založnika in kmalu bomo doživeli tudi izid.
Outward bo veliko polagal na dejstvo, da je naš protagonist samo običajni človek, ki lahko hitro podleže nasprotnikovim udarcem. A preko skrbnega treninga lahko hitro postane pravi heroj dežele, ki bo rešil svet pred zlim. Naloge bodo časovno omejene in če se bomo preveč obirali, jih ne bomo uspešno opravili.
Poanta je, da smo samo delček ogromnega sveta, ki bo tekel dalje tudi brez naše vpletenosti.
Naš lik bomo lahko razvijali v nebroj smeri.
Lahko bomo samo preprosti kmetovalec, ki se preživlja s poljedelstvom ali pa lovec, ki si kruh služi z lovljenjem divjadi. Morda bi radi postali čarodej, ki dela za zlobni kult ali pa upornik, ki ropa tiste z debelejšimi žepi.
Špil bo tudi vseboval tri različne štorije in skozi prvo preigravanje boste lahko izkusili samo eno, kar bo dalo povod za večkratno preigravanje.
To bo lažje, če se boste na avanturo odpravili s prijateljem, saj bo špil podpiral večigralsko sodelovanje, s kompanjonom pa se boste lahko povezali preko interneta ali na načinu razdeljenega zaslona.
Outward bo posedoval tudi različne preživetvene mehanike. Treba bo skrbeti za hrano, pijačo in utrujenost. Hkrati bo zanimiv inventar, ki ne bo samo preprosto okno z opremo.
Za nošnjo večih stvari bo potrebno dokupiti večji nahrbtnik, ta pa se bo dinamično večal tudi na vizualni podobi lika. Če boste nosili ogromen nahrbtnik, boste precej bolj počasni in manj učinkoviti v boju zato bo včasih potrebno žrtvovati agilnost za kakšno dragocenost.
Zanimiv bo tudi boj in njegove posledice. Če se boste naprimer borili z ogromnim, reptilnim nasprotnikom in boste podlegli njegovim udarcem, to ne pomeni nujno takoj konca igre. Morda vas bo odvlekel v svojo votlino in ko se boste zbudili, boste ranjeni, brez opreme in se boste morali skozi temo prebiti do vašega cilja.
Outward je zelo ambiciozen projekt in včasih se bere kot prevelik zalogaj za tako majhnega razvijalca.
Upamo, da na koncu ne bomo dobili fantazijskega No Man’s Sky, ko bomo špil vendarle zagnali 26. marca na Steamu.