Ko sta založnik EA ter razvijalec Respawn napovedala svojo battle royale igro v svetu Titanfalla, so bili igralci sicer navdušeni, a nihče ni ravno pričakoval huronskega uspeha.
Vseeno pa je Apex Legends v samo parih dneh od izida nabral lepo število igričarske baze, navdušen pa je tudi sam razvijalec:
“To je bilo res neverjetno potovanje. Testirali smo in prilagajali. Kregali smo se in se tudi strinjali. Prišli smo do točke, ko smo začutili nekaj magije. Vedeli smo, da obstaja rizik, odpeljati našo franšizo v to smer, kot “free to play” igro in narediti nenaden izid. Ampak zaljubili smo se v Apex Legends in želeli smo si in tudi potrebovali, da jo igrajo tudi drugi,” je povedal šef Respawna, Vince Zampella.
In ta tveganost se jim je izplačala.
V treh dneh od izida so nabrali že 10 milijonov igralcev, istočasno pa jo je včeraj preigravalo preko milijona ljudi. Apex Legends drži tudi prepričljivo vodstvo pri gledanosti na Twitchu.
To je velik uspeh, saj je denimo Overwatch za takšne številke potreboval 3 tedne, PUBG pa pol leta. Seveda se gre v temu primeru za plačljiva naslova, kar naredi primerjavo malce nepošteno.
Je pa Apex še vedno daleč od svojega največjega konkurenta, igre Fortnite. Ta je med nedavnim koncertom Marshmellova nabrala 10 milijonov istočasnih igralcev, kar pomeni, da se razvijalec Epic trenutno še ne trese od strahu.
A če bo Apex pridno pridobival na vsebini ter delal nove dogodke, zna kmalu postati velika konkurenca na vrhu battle royale streljačin.
🤯x10,000,000
— Vince Zampella (@VinceZampella) 7 February 2019
So amazed @PlayApex hit 10 million in 72 hours. #ApexLegends https://t.co/rZmOgNnwhF pic.twitter.com/j68PYHMAfM