• Novice
  • Tech
  • TOP
  • Novice
  • Tech
  • TOP

ArenaNet, razvijalec Guild Wars iger, se pripravlja na odpuščanje

ArenaNet, razvijalec Guild Wars iger, se pripravlja na odpuščanje

Kar težko je verjeti, da je nekdaj šampionski MMO izšel leta 2012 in danes šteje že 7 let.

Igra je vsekakor ob svojem izidu bila popularna, še bolj pa je MMO publiko presenetila z dejstvom, da za svoje igranje ni zahtevala naročnine. To se morda danes ne zdi velika stvar a leta 2012 je bila to zelo dobrodošla prednost razvijalca, ki je tosortni poslovni model uporabil že v izvirniku.

Guild Wars je leta 2015 prejel večjo razširitev, Hearth of Thorns in leta 2017 še eno, imenovano Path of Fire.

Žal pa večno ne moreš živeti na krilih samo ene igre in kar malce je presenetljivo dejstvo, da ArenaNet v sedmih letih ni razvil nobenega novega naslova.

Včeraj so se pojavile govorice o velikem odpuščanju, saj so zaslužki strmo padali in založnik NCSoft preprosto ni mogel opravičiti izplačevanja denarcev razvijalcu, ki že dolgo ni izdal ničesar novega.

Danes pa je ArenaNet govorice tudi uradno potrdil spletni strani PCGamer. Pravijo, da se bo založnik na Zahodu rekonstruiral, to pa je posledica preklica nenapovedanih iger, katere je ArenaNet razvijal v zakulisju.

Odpuščanja naj ne bi vplivala na vsebino iger Guild Wars in Guild Wars, števila odpuščenih pa niso želeli izdati.

Kar težko je verjeti, da je nekdaj šampionski MMO izšel leta 2012 in danes šteje že 7 let.

Igra je vsekakor ob svojem izidu bila popularna, še bolj pa je MMO publiko presenetila z dejstvom, da za svoje igranje ni zahtevala naročnine. To se morda danes ne zdi velika stvar a leta 2012 je bila to zelo dobrodošla prednost razvijalca, ki je tosortni poslovni model uporabil že v izvirniku.

Guild Wars je leta 2015 prejel večjo razširitev, Hearth of Thorns in leta 2017 še eno, imenovano Path of Fire.

Žal pa večno ne moreš živeti na krilih samo ene igre in kar malce je presenetljivo dejstvo, da ArenaNet v sedmih letih ni razvil nobenega novega naslova.

Včeraj so se pojavile govorice o velikem odpuščanju, saj so zaslužki strmo padali in založnik NCSoft preprosto ni mogel opravičiti izplačevanja denarcev razvijalcu, ki že dolgo ni izdal ničesar novega.

Danes pa je ArenaNet govorice tudi uradno potrdil spletni strani PCGamer. Pravijo, da se bo založnik na Zahodu rekonstruiral, to pa je posledica preklica nenapovedanih iger, katere je ArenaNet razvijal v zakulisju.

Odpuščanja naj ne bi vplivala na vsebino iger Guild Wars in Guild Wars, števila odpuščenih pa niso želeli izdati.

Kar težko je verjeti, da je nekdaj šampionski MMO izšel leta 2012 in danes šteje že 7 let.

Igra je vsekakor ob svojem izidu bila popularna, še bolj pa je MMO publiko presenetila z dejstvom, da za svoje igranje ni zahtevala naročnine. To se morda danes ne zdi velika stvar a leta 2012 je bila to zelo dobrodošla prednost razvijalca, ki je tosortni poslovni model uporabil že v izvirniku.

Guild Wars je leta 2015 prejel večjo razširitev, Hearth of Thorns in leta 2017 še eno, imenovano Path of Fire.

Žal pa večno ne moreš živeti na krilih samo ene igre in kar malce je presenetljivo dejstvo, da ArenaNet v sedmih letih ni razvil nobenega novega naslova.

Včeraj so se pojavile govorice o velikem odpuščanju, saj so zaslužki strmo padali in založnik NCSoft preprosto ni mogel opravičiti izplačevanja denarcev razvijalcu, ki že dolgo ni izdal ničesar novega.

Danes pa je ArenaNet govorice tudi uradno potrdil spletni strani PCGamer. Pravijo, da se bo založnik na Zahodu rekonstruiral, to pa je posledica preklica nenapovedanih iger, katere je ArenaNet razvijal v zakulisju.

Odpuščanja naj ne bi vplivala na vsebino iger Guild Wars in Guild Wars, števila odpuščenih pa niso želeli izdati.

Kar težko je verjeti, da je nekdaj šampionski MMO izšel leta 2012 in danes šteje že 7 let.

Igra je vsekakor ob svojem izidu bila popularna, še bolj pa je MMO publiko presenetila z dejstvom, da za svoje igranje ni zahtevala naročnine. To se morda danes ne zdi velika stvar a leta 2012 je bila to zelo dobrodošla prednost razvijalca, ki je tosortni poslovni model uporabil že v izvirniku.

Guild Wars je leta 2015 prejel večjo razširitev, Hearth of Thorns in leta 2017 še eno, imenovano Path of Fire.

Žal pa večno ne moreš živeti na krilih samo ene igre in kar malce je presenetljivo dejstvo, da ArenaNet v sedmih letih ni razvil nobenega novega naslova.

Včeraj so se pojavile govorice o velikem odpuščanju, saj so zaslužki strmo padali in založnik NCSoft preprosto ni mogel opravičiti izplačevanja denarcev razvijalcu, ki že dolgo ni izdal ničesar novega.

Danes pa je ArenaNet govorice tudi uradno potrdil spletni strani PCGamer. Pravijo, da se bo založnik na Zahodu rekonstruiral, to pa je posledica preklica nenapovedanih iger, katere je ArenaNet razvijal v zakulisju.

Odpuščanja naj ne bi vplivala na vsebino iger Guild Wars in Guild Wars, števila odpuščenih pa niso želeli izdati.

Kar težko je verjeti, da je nekdaj šampionski MMO izšel leta 2012 in danes šteje že 7 let.

Igra je vsekakor ob svojem izidu bila popularna, še bolj pa je MMO publiko presenetila z dejstvom, da za svoje igranje ni zahtevala naročnine. To se morda danes ne zdi velika stvar a leta 2012 je bila to zelo dobrodošla prednost razvijalca, ki je tosortni poslovni model uporabil že v izvirniku.

Guild Wars je leta 2015 prejel večjo razširitev, Hearth of Thorns in leta 2017 še eno, imenovano Path of Fire.

Žal pa večno ne moreš živeti na krilih samo ene igre in kar malce je presenetljivo dejstvo, da ArenaNet v sedmih letih ni razvil nobenega novega naslova.

Včeraj so se pojavile govorice o velikem odpuščanju, saj so zaslužki strmo padali in založnik NCSoft preprosto ni mogel opravičiti izplačevanja denarcev razvijalcu, ki že dolgo ni izdal ničesar novega.

Danes pa je ArenaNet govorice tudi uradno potrdil spletni strani PCGamer. Pravijo, da se bo založnik na Zahodu rekonstruiral, to pa je posledica preklica nenapovedanih iger, katere je ArenaNet razvijal v zakulisju.

Odpuščanja naj ne bi vplivala na vsebino iger Guild Wars in Guild Wars, števila odpuščenih pa niso želeli izdati.

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.