Najbolj razširjeno podjetje za športno obutev, oblačila in druge športne dodatke je skenilo sodelovanje z igričarskim podjetjem Riot Games. Nike bo tako po vrsti znanih avtomobilskih znamk koto so Kia, Audi, Mercedes in ostali tudi sam okusil igričarske vode.
Riot in Nike bosta sodelovala v kitajski LPL ligi, kjer so sklenili dolgoročno pogodbo do leta 2022 z namenom, da igralcem zagotovijo kvalitetna oblačila oz. drese ter obutev. Nike bo v celoti pokril izdelavo dresov za vsako ekipo ter jim nudil možnost opravljanja fizičnih treningov.
Soustanovitelj podjetja Nike je sicer ob ustanovitvi podjetja dejal, da so atleti vsi tisti, ki imajo telo. Tako bodo pri podjetju Nike še bolj združili e-šport z realnim športom pa čeprav je glede tega vsak dan veliko govora, saj večina ljudi e-športa še ne priznava.
Razlog za investicijo v kitajski trg igre League of Legends je izjemno leto Kitajske v 8. sezoni igre, ko so osvojili tako svetovno prvenstvo (Invictus Gaming), Mid-Season Invitational (Royal Never Give Up) kot tudi Asian Games (Kitajska).
Z letošnjim letom bodo pri podjetju Nike poskrbeli za obutev vseh 16 ekip v ligi, ki bodo do svetovnega prvenstva 2019 dobili tudi povsem nova oblačila ter možnost posebnih fizičnih treningov.