Dance of Death je zgodovinska »point and click« avantura, postavljena v London v letu 1888. Po mestu se kot kuga tiho in ubijalsko pretika groza v človeški preobleki – nam vsem poznani Jaka Rasparač. Igra, ki izide v začetku naslednjega meseca nam obljublja realističen vpogled v Viktorijansko dobo.
Čas jesenskega terorja bomo spoznavali na resničnih lokacijah z resničnimi liki tistega časa, ki so na svoji lastni koži začutili srh morilskega pohoda izprijenega serijskega morilca. V spremstvu legendarnih likov Lancelot Du Lac, Morgana Le Fey in Mary Jane
Kelly, ki so vsak po svoje zaznamovali zgodovino, bomo poskušali razvozlati in preprečiti nove umore, ki jih načrtuje zlovešči um.
Razvijalec: Salix Games, Tea Clipper Games
Založnik: Salix Games
Platforme: PC
Datum izida: 05.04.2019
Link: Link
Zvrst: Point and click avantura
Ura tika – taka
Čeprav sem igral testno različico, ki je luč sveta ugledala začetkom meseca marca, je potrebno omeniti nekatere pomembne zasledke iz avdiovizualne sekcije, na katere naj bodo igralci začetkom aprila še posebej pozorni. Moja opažanja so bila narejena na preigravanju prvih treh poglavji v »beta« različici prihajajočega naslova. Seveda naj bi bile vse zasledene napake v končni različici odstranjene, vendar pa je razvijalce pri tem potrebno držati za besedo, saj se rok izdaje urno približuje.
Pokaži in klikni avantura
Pri shemi kontrol seveda ne gre za znanstveno fantastiko, saj je pri žanru pokaži in klikni še najbolj obremenjena naša miškina roka ter kazalec, ki pritiska po njej. Levi klik miške nam bo omogočal sprehod do želene točke, interakcijo z predmeti in ker smo omenili, da bo igra ponujala igrivost z tremi različnimi karakterji tudi menjavo karakterjev, vsakega s svojimi zmožnostmi in spretnostmi. Dvojni klik naj bi omogočal hitrejšo hojo, vendar je to v poskusni verziji veljalo le za glavnega junaka igre Du Laca. Na tem mestu lahko rečem, da večje zaskrbljenosti ne čutim, saj verjamem, da bo hitrejša hoja dodana tudi za ostala dva lika, saj bi v nasprotnem pomenu Du Lac imel superiornost, ostala dva lika pa bi med igralci imela znatno manjšo pozornost.
Manjkajoči avdio – vizualni bombončki
Avdiovizualno področje igre je tisto, ki me najbolj skrbi in upam, da bo v končni verziji popolnoma popravljena, saj je koncept igre zelo dober in bi bilo škoda z nedodelanimi avdiovizualnimi bonbončki tak izdelek pokvariti. Zaenkrat lahko omenim to, da manjkajo vsakršna navodila za borbo ali pa mešanje čarobnih napojev. Igra prav tako zaenkrat še ni registrirala nekaterih dialogov in je tako namesto, da bi kamera fokus posvetila govorcu ostala zaklenjena tam daleč v daljavi. Moje sokolje oko je ujelo še nekaj vizualnih hib kot so recimo, da se liki niso zmenili za grafične blokade, kar je bilo še posebej izrazito pri premagovanju stopnic, neizravnana svetloba pa tudi sem ter tja manjkajoče sence.
Razsodba
Na kratko lahko za konec iz napisanega izluščimo, da se igre lahko veselimo, sploh če bodo razvijalci dostavili obljubljeno zgodovinsko natančnost. Seveda pa držimo pesti, da jim bo uspelo odpraviti vse grafične napake, ki so bile v preizkusni verziji zasledene. Tako bomo dobili soliden produkt po vzoru AAA naslovov, ki bo bil prava poslastica za vse navdušence arturijanske mitologije in grozot poznega 19. stoletja, ki so za vedno zaznamovale Anglijo in svet.