Oculus Rift naslednik uradno predstavljen – spoznajte Oculus Rift S

Facebook je na konferenci GDC 2019 končno predstavil dolgo pričakovanega naslednika VR naprave Oculus Rift in zadeva ni ravno navdušila.

Veliko nas je pričakovalo preskok v naslednjo generacijo VR naprav, žal pa se gre samo za manjšo nadgradnjo in v nekaterih pogledih je naslednik celo slabši od svojega predhodnika.

Poglejmo najprej zaslon.

Originalni izdelek je vseboval dvojni OLED panel, resolucije 2160×1200. Oculus Rift S bo na temu področju doživel nadgradnjo na 2560×1440. To bo precej pripomoglo zmanjšanemu “screen door” efektu, žal pa bo zaslon samo LCD. To pomeni, da bodo temne barve veliko manj izrazite kot pa pri OLED zaslonih, kar je precejšnje razočaranje. Manjša bo tudi osveževalna frekvenca, ki je iz 90Hz padla na 80Hz.

Največja novost je, da bo imel Oculus Rift S senzorje za premikanje vgrajene že v očalih in zato ne bo potreboval zunanjih senzorjev, kar bo zagotovo olajšalo namestitev sistema, hkrati pa bomo prihranili na prostoru.

Touch kontrolerji so nadgrajeni in malce spremenjeni, saj se sedaj senzorski obroč nahaja na zgornji strani.

Odstranjene so bile tudi slušalke in po novem bo zvok prihajal iz naglavnega traku, kar naj bi bilo bolj naravno, saj vam ne bo nič pritiskalo na ušesa. Slaba stran tega je vprašljiva kakovost zvoka ter dejstvo, da bodo zvok iz igre lahko slišali tudi drugi. K sreči bo Rift S vseboval možnost priklopa slušalk, če boste bližnje želeli odrešiti kričečih zvokov iz iger.

Dobrodošla novost je tudi priklopni kabel. Ta bo iz štirih narasel na pet metrov, za razliko od predhodnika pa ga bomo priklapljali na DisplayPort vhod grafične kartice. Zaradi manjka zunanjih senzorjev boste potrebovali samo en USB 3.0 vhod.

Oculus Rift S bo izšel letos poleti, zase pa bo zahteval 399 $, kar je dražje od trenutne inačice.

Nakup je po našem mnenju vprašljiv, saj je vse odvisno od njihovega izdelka Oculus Quest. Ta bo ponujal povsem brezžično VR izkušnjo, kar je seveda ogromna prednost. Questa žal ne bo mogoče priklopiti na PC-je in bo šibkejši a bodimo odkriti: koliko res grafično impresivnih iger bomo sploh zamudili?

Vse bo jasno, ko bosta obe VR napravi izšli in bomo lahko naredili pošteno primerjavo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime