• Novice
  • Tech
  • Esports HUB
  • TOP
  • Novice
  • Tech
  • Esports HUB
  • TOP

BioWare priznava, da se razvijalec sooča z velikimi problemi

BioWare priznava, da se razvijalec sooča z velikimi problemi

Par dni nazaj je spletni portal Kotaku objavil sila zanimiv članek, v katerem se je njihov novinar Jason Schreier pogovoril z okoli ducat zaposlenimi pri razvijalcu BioWare.

Tema pogovora je bila njihova nedavna igra Anthem, ki ni doživela ravno toplega sprejema pri igralcih in kritikih. To je že drugi naslov Biowara zapored, ki ni dosegel visokih standardov, ki jih igralci pričakujemo od tega razvijalca in sledi špilu Mass Effect: Andromeda. Težave slednjega je popisal isti novinar in si ga lahko preberete tule.

Članek je res dolg a odlično branje za vsakega, ki ga zanima igričarska industrija. Ni vse tako preprosto, kot pa oklicati založnika EA za zlobneža, saj veliko ljudi misli, da je ravno Electronic Arts dolžan za podpovprečne izdelke tega studia.

Resnica je precej drugačna in čeprav EA ni ravno nedolžen, se BioWare bori z veliki internimi problemi, ki jih Kotakov članek lepo oriše. Ni dvoma, da se pri razvijalcu nahaja veliko talentiranih posameznikov a jim manjka odločen vodja, ki bi znal projekt zapeljati v pravo smer. Tako Anthem kot tudi Mass Effect sta leta in leta preživela v predprodukciji in enkrat seveda denarja za sanjarjenje v konceptualni fazi zmanjka in založnik pričakuje končni izdelek.

In ko je enkrat pričela voda teči v grlo, se je BioWare končno zmigal in začel končno delati v na igri. Anthem je tako nastal v vsega 18-tih mesecih dejanskega razvoja in v tako kratkem času je seveda skoraj nemogoče izdati izdelek, ki bi vladal Metacritic lestvicam.

BioWare je bil tudi razdeljen na tri razvojne veje, vsaka od njih pa je delovala v svojem mestu. Po Mass Effect Andromedi se je ena veja zaprla in tako sta ostala BioWare Austin in BioWare Edmont, ki pa sta imela različen pristop do dela in ko sta se morala studia združiti, neke sinergije ni bilo.

  Grozljivka Gylt bo ekskluzivna igra za Google Stadio

Tako se je pojavil velik problem v sami klimi podjetja in ko v delovnih prostorih vladata sovražnost in zamere, je težko ostati kreativen. Še več, delavci so bili zaradi dolgih ur utrujeni in mnogo jih je odšlo na bolniško okrevanje, saj bi se jim drugače, po mnenju zdravnika, na delovnem mestu preprosto odpeljalo. In mnogo se jih ni potem nikoli več vrnilo.

Generalni direktor Casey Hudson je včeraj poslal obvestilo vsem zaposlenim, kjer je priznal resničnost vseh navedenih izjav v članku.

“Članek omeni veliko problemov pri razvoju Anthema in nekaterih naših bivših naslovov. In potegne primerjavo med temi težavami s kvaliteto delo v naših pisarnah ter z zdravjem naših zaposlenih. Ti problemi so resnični in naša najvišja prioriteta je, da jih naprej rešujemo. Zavezujem se k temu, da nas pripeljem do mesta, kjer bomo lahko dostavljali najboljše produkte, ki jih ljudje pričakujejo od BioWara in to skozi delovno okolje, ki je med najboljšimi na svetu. Z vašo pomočjo nam bo to uspelo.”

Upamo, da se BioWare pobere, saj mi je osebno studio dostavil nekaj najboljših iger, ki se jih kadarkoli igral in žalostno bi bilo, če bi tako talentiran razvijalec zaprl vrata.

Par dni nazaj je spletni portal Kotaku objavil sila zanimiv članek, v katerem se je njihov novinar Jason Schreier pogovoril z okoli ducat zaposlenimi pri razvijalcu BioWare.

Tema pogovora je bila njihova nedavna igra Anthem, ki ni doživela ravno toplega sprejema pri igralcih in kritikih. To je že drugi naslov Biowara zapored, ki ni dosegel visokih standardov, ki jih igralci pričakujemo od tega razvijalca in sledi špilu Mass Effect: Andromeda. Težave slednjega je popisal isti novinar in si ga lahko preberete tule.

Članek je res dolg a odlično branje za vsakega, ki ga zanima igričarska industrija. Ni vse tako preprosto, kot pa oklicati založnika EA za zlobneža, saj veliko ljudi misli, da je ravno Electronic Arts dolžan za podpovprečne izdelke tega studia.

Resnica je precej drugačna in čeprav EA ni ravno nedolžen, se BioWare bori z veliki internimi problemi, ki jih Kotakov članek lepo oriše. Ni dvoma, da se pri razvijalcu nahaja veliko talentiranih posameznikov a jim manjka odločen vodja, ki bi znal projekt zapeljati v pravo smer. Tako Anthem kot tudi Mass Effect sta leta in leta preživela v predprodukciji in enkrat seveda denarja za sanjarjenje v konceptualni fazi zmanjka in založnik pričakuje končni izdelek.

In ko je enkrat pričela voda teči v grlo, se je BioWare končno zmigal in začel končno delati v na igri. Anthem je tako nastal v vsega 18-tih mesecih dejanskega razvoja in v tako kratkem času je seveda skoraj nemogoče izdati izdelek, ki bi vladal Metacritic lestvicam.

BioWare je bil tudi razdeljen na tri razvojne veje, vsaka od njih pa je delovala v svojem mestu. Po Mass Effect Andromedi se je ena veja zaprla in tako sta ostala BioWare Austin in BioWare Edmont, ki pa sta imela različen pristop do dela in ko sta se morala studia združiti, neke sinergije ni bilo.

  Grozljivka Gylt bo ekskluzivna igra za Google Stadio

Tako se je pojavil velik problem v sami klimi podjetja in ko v delovnih prostorih vladata sovražnost in zamere, je težko ostati kreativen. Še več, delavci so bili zaradi dolgih ur utrujeni in mnogo jih je odšlo na bolniško okrevanje, saj bi se jim drugače, po mnenju zdravnika, na delovnem mestu preprosto odpeljalo. In mnogo se jih ni potem nikoli več vrnilo.

Generalni direktor Casey Hudson je včeraj poslal obvestilo vsem zaposlenim, kjer je priznal resničnost vseh navedenih izjav v članku.

“Članek omeni veliko problemov pri razvoju Anthema in nekaterih naših bivših naslovov. In potegne primerjavo med temi težavami s kvaliteto delo v naših pisarnah ter z zdravjem naših zaposlenih. Ti problemi so resnični in naša najvišja prioriteta je, da jih naprej rešujemo. Zavezujem se k temu, da nas pripeljem do mesta, kjer bomo lahko dostavljali najboljše produkte, ki jih ljudje pričakujejo od BioWara in to skozi delovno okolje, ki je med najboljšimi na svetu. Z vašo pomočjo nam bo to uspelo.”

Upamo, da se BioWare pobere, saj mi je osebno studio dostavil nekaj najboljših iger, ki se jih kadarkoli igral in žalostno bi bilo, če bi tako talentiran razvijalec zaprl vrata.

Par dni nazaj je spletni portal Kotaku objavil sila zanimiv članek, v katerem se je njihov novinar Jason Schreier pogovoril z okoli ducat zaposlenimi pri razvijalcu BioWare.

  WoW Classic bo jutri že na voljo za preizkus, a Evropejci bomo morali malce počakati

Tema pogovora je bila njihova nedavna igra Anthem, ki ni doživela ravno toplega sprejema pri igralcih in kritikih. To je že drugi naslov Biowara zapored, ki ni dosegel visokih standardov, ki jih igralci pričakujemo od tega razvijalca in sledi špilu Mass Effect: Andromeda. Težave slednjega je popisal isti novinar in si ga lahko preberete tule.

Članek je res dolg a odlično branje za vsakega, ki ga zanima igričarska industrija. Ni vse tako preprosto, kot pa oklicati založnika EA za zlobneža, saj veliko ljudi misli, da je ravno Electronic Arts dolžan za podpovprečne izdelke tega studia.

Resnica je precej drugačna in čeprav EA ni ravno nedolžen, se BioWare bori z veliki internimi problemi, ki jih Kotakov članek lepo oriše. Ni dvoma, da se pri razvijalcu nahaja veliko talentiranih posameznikov a jim manjka odločen vodja, ki bi znal projekt zapeljati v pravo smer. Tako Anthem kot tudi Mass Effect sta leta in leta preživela v predprodukciji in enkrat seveda denarja za sanjarjenje v konceptualni fazi zmanjka in založnik pričakuje končni izdelek.

In ko je enkrat pričela voda teči v grlo, se je BioWare končno zmigal in začel končno delati v na igri. Anthem je tako nastal v vsega 18-tih mesecih dejanskega razvoja in v tako kratkem času je seveda skoraj nemogoče izdati izdelek, ki bi vladal Metacritic lestvicam.

BioWare je bil tudi razdeljen na tri razvojne veje, vsaka od njih pa je delovala v svojem mestu. Po Mass Effect Andromedi se je ena veja zaprla in tako sta ostala BioWare Austin in BioWare Edmont, ki pa sta imela različen pristop do dela in ko sta se morala studia združiti, neke sinergije ni bilo.

  Hunt Showdown brezplačen do 17. junija

Tako se je pojavil velik problem v sami klimi podjetja in ko v delovnih prostorih vladata sovražnost in zamere, je težko ostati kreativen. Še več, delavci so bili zaradi dolgih ur utrujeni in mnogo jih je odšlo na bolniško okrevanje, saj bi se jim drugače, po mnenju zdravnika, na delovnem mestu preprosto odpeljalo. In mnogo se jih ni potem nikoli več vrnilo.

Generalni direktor Casey Hudson je včeraj poslal obvestilo vsem zaposlenim, kjer je priznal resničnost vseh navedenih izjav v članku.

“Članek omeni veliko problemov pri razvoju Anthema in nekaterih naših bivših naslovov. In potegne primerjavo med temi težavami s kvaliteto delo v naših pisarnah ter z zdravjem naših zaposlenih. Ti problemi so resnični in naša najvišja prioriteta je, da jih naprej rešujemo. Zavezujem se k temu, da nas pripeljem do mesta, kjer bomo lahko dostavljali najboljše produkte, ki jih ljudje pričakujejo od BioWara in to skozi delovno okolje, ki je med najboljšimi na svetu. Z vašo pomočjo nam bo to uspelo.”

Upamo, da se BioWare pobere, saj mi je osebno studio dostavil nekaj najboljših iger, ki se jih kadarkoli igral in žalostno bi bilo, če bi tako talentiran razvijalec zaprl vrata.

Par dni nazaj je spletni portal Kotaku objavil sila zanimiv članek, v katerem se je njihov novinar Jason Schreier pogovoril z okoli ducat zaposlenimi pri razvijalcu BioWare.

Tema pogovora je bila njihova nedavna igra Anthem, ki ni doživela ravno toplega sprejema pri igralcih in kritikih. To je že drugi naslov Biowara zapored, ki ni dosegel visokih standardov, ki jih igralci pričakujemo od tega razvijalca in sledi špilu Mass Effect: Andromeda. Težave slednjega je popisal isti novinar in si ga lahko preberete tule.

Članek je res dolg a odlično branje za vsakega, ki ga zanima igričarska industrija. Ni vse tako preprosto, kot pa oklicati založnika EA za zlobneža, saj veliko ljudi misli, da je ravno Electronic Arts dolžan za podpovprečne izdelke tega studia.

Resnica je precej drugačna in čeprav EA ni ravno nedolžen, se BioWare bori z veliki internimi problemi, ki jih Kotakov članek lepo oriše. Ni dvoma, da se pri razvijalcu nahaja veliko talentiranih posameznikov a jim manjka odločen vodja, ki bi znal projekt zapeljati v pravo smer. Tako Anthem kot tudi Mass Effect sta leta in leta preživela v predprodukciji in enkrat seveda denarja za sanjarjenje v konceptualni fazi zmanjka in založnik pričakuje končni izdelek.

In ko je enkrat pričela voda teči v grlo, se je BioWare končno zmigal in začel končno delati v na igri. Anthem je tako nastal v vsega 18-tih mesecih dejanskega razvoja in v tako kratkem času je seveda skoraj nemogoče izdati izdelek, ki bi vladal Metacritic lestvicam.

BioWare je bil tudi razdeljen na tri razvojne veje, vsaka od njih pa je delovala v svojem mestu. Po Mass Effect Andromedi se je ena veja zaprla in tako sta ostala BioWare Austin in BioWare Edmont, ki pa sta imela različen pristop do dela in ko sta se morala studia združiti, neke sinergije ni bilo.

  WoW Classic bo jutri že na voljo za preizkus, a Evropejci bomo morali malce počakati
  Grozljivka Gylt bo ekskluzivna igra za Google Stadio

Tako se je pojavil velik problem v sami klimi podjetja in ko v delovnih prostorih vladata sovražnost in zamere, je težko ostati kreativen. Še več, delavci so bili zaradi dolgih ur utrujeni in mnogo jih je odšlo na bolniško okrevanje, saj bi se jim drugače, po mnenju zdravnika, na delovnem mestu preprosto odpeljalo. In mnogo se jih ni potem nikoli več vrnilo.

Generalni direktor Casey Hudson je včeraj poslal obvestilo vsem zaposlenim, kjer je priznal resničnost vseh navedenih izjav v članku.

“Članek omeni veliko problemov pri razvoju Anthema in nekaterih naših bivših naslovov. In potegne primerjavo med temi težavami s kvaliteto delo v naših pisarnah ter z zdravjem naših zaposlenih. Ti problemi so resnični in naša najvišja prioriteta je, da jih naprej rešujemo. Zavezujem se k temu, da nas pripeljem do mesta, kjer bomo lahko dostavljali najboljše produkte, ki jih ljudje pričakujejo od BioWara in to skozi delovno okolje, ki je med najboljšimi na svetu. Z vašo pomočjo nam bo to uspelo.”

Upamo, da se BioWare pobere, saj mi je osebno studio dostavil nekaj najboljših iger, ki se jih kadarkoli igral in žalostno bi bilo, če bi tako talentiran razvijalec zaprl vrata.

Par dni nazaj je spletni portal Kotaku objavil sila zanimiv članek, v katerem se je njihov novinar Jason Schreier pogovoril z okoli ducat zaposlenimi pri razvijalcu BioWare.

Tema pogovora je bila njihova nedavna igra Anthem, ki ni doživela ravno toplega sprejema pri igralcih in kritikih. To je že drugi naslov Biowara zapored, ki ni dosegel visokih standardov, ki jih igralci pričakujemo od tega razvijalca in sledi špilu Mass Effect: Andromeda. Težave slednjega je popisal isti novinar in si ga lahko preberete tule.

Članek je res dolg a odlično branje za vsakega, ki ga zanima igričarska industrija. Ni vse tako preprosto, kot pa oklicati založnika EA za zlobneža, saj veliko ljudi misli, da je ravno Electronic Arts dolžan za podpovprečne izdelke tega studia.

Resnica je precej drugačna in čeprav EA ni ravno nedolžen, se BioWare bori z veliki internimi problemi, ki jih Kotakov članek lepo oriše. Ni dvoma, da se pri razvijalcu nahaja veliko talentiranih posameznikov a jim manjka odločen vodja, ki bi znal projekt zapeljati v pravo smer. Tako Anthem kot tudi Mass Effect sta leta in leta preživela v predprodukciji in enkrat seveda denarja za sanjarjenje v konceptualni fazi zmanjka in založnik pričakuje končni izdelek.

In ko je enkrat pričela voda teči v grlo, se je BioWare končno zmigal in začel končno delati v na igri. Anthem je tako nastal v vsega 18-tih mesecih dejanskega razvoja in v tako kratkem času je seveda skoraj nemogoče izdati izdelek, ki bi vladal Metacritic lestvicam.

BioWare je bil tudi razdeljen na tri razvojne veje, vsaka od njih pa je delovala v svojem mestu. Po Mass Effect Andromedi se je ena veja zaprla in tako sta ostala BioWare Austin in BioWare Edmont, ki pa sta imela različen pristop do dela in ko sta se morala studia združiti, neke sinergije ni bilo.

  Harry Potter: Wizards Unite bo izšel 21. junija

Tako se je pojavil velik problem v sami klimi podjetja in ko v delovnih prostorih vladata sovražnost in zamere, je težko ostati kreativen. Še več, delavci so bili zaradi dolgih ur utrujeni in mnogo jih je odšlo na bolniško okrevanje, saj bi se jim drugače, po mnenju zdravnika, na delovnem mestu preprosto odpeljalo. In mnogo se jih ni potem nikoli več vrnilo.

Generalni direktor Casey Hudson je včeraj poslal obvestilo vsem zaposlenim, kjer je priznal resničnost vseh navedenih izjav v članku.

“Članek omeni veliko problemov pri razvoju Anthema in nekaterih naših bivših naslovov. In potegne primerjavo med temi težavami s kvaliteto delo v naših pisarnah ter z zdravjem naših zaposlenih. Ti problemi so resnični in naša najvišja prioriteta je, da jih naprej rešujemo. Zavezujem se k temu, da nas pripeljem do mesta, kjer bomo lahko dostavljali najboljše produkte, ki jih ljudje pričakujejo od BioWara in to skozi delovno okolje, ki je med najboljšimi na svetu. Z vašo pomočjo nam bo to uspelo.”

Upamo, da se BioWare pobere, saj mi je osebno studio dostavil nekaj najboljših iger, ki se jih kadarkoli igral in žalostno bi bilo, če bi tako talentiran razvijalec zaprl vrata.

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.