Slovenci trenutno vladamo Steamovim prodajnim lestvicam, saj je nedolgo tega izšla igra Mordahu, za katero stoji slovenski studio Triternion.
Igra je s svojo popularnostjo očarala lep delež igralcev, ki svojo zabavo iščejo v realističnih srednjeveških spopadih. Mordahu je svoje rojstvo doživel zahvaljujoč uspešni Kickstarter kampanji in zdaj, ko je igra izšla iz sistema zgodnjega dostopa, se zadeva na Steamu prodaja kot vroče žemljice.
Razvijalec je danes ponosno oznanil, da so samo v enemu tednu od izida prodali kar 500.000 izvodov igre, kar je naravnost neverjetna številka za tako majhen razvojni studio. K popularnosti je zagotovo pripomogel battle royale način, ki je v Mordhau vključen že od samega izida.
Triternion je sicer priznal, da so se na začetku borili s problemi, katerih niso pričakovali. Največje težave so povzročali strežniki, ki za naval takšne količine igralcev preprosto niso bili pripravljeni. Razvijalec sicer dodaja nove strežnike v različnih regijah, a še vedno znate naleteti na težave pri iskanju delujočega serverja.
Njihovi bodoči plani zajemajo dodajanje “Ranked” tekmovalnih načinov, pridno pa bodo dodajali nove oklepe ter orožja. Razvijalec namerava v bodoče izdati tudi orodja za modificiranje, kar zna lepo podaljšati življenjsko dobo igre.
To so že lepi milijončki. Upam, da se bo dobra prodaja nadaljevala. 🙂