Chrome ravnokar dal vsem svojim uporabnikom razlog, da preklopijo na Firefox brskalnik

Chrome ravnokar dal vsem svojim uporabnikom razlog, da preklopijo na Firefox brskalnik

Googlov brskalnik Chrome dandanes uporablja preko 2 milijarde uporabnikov. Vendar pa se je gigantsko ameriško podjetje Google odločilo za povsem trapasto odločitev, ki jim zna pošteno odsekati populacijo.

Spletna stran 9to5Google poroča, da se je Google odločil iz svojega brskalnika umakniti razširitve in to funkcijo ponuditi samo “Enterprise” uporabnikom.

To v praksi pomeni, da bomo navadni uporabniki izgubili dostop do razširitev, ki nam brskanje po internetu naredijo lažje in manj nadležno. Zato levjo zaslugo nosijo dodatki za blokiranje oglasov kot so AddBlock ali pa uBlock Origin, ki po novem ne bodo več delovali.

Google je že januarja napovedal spremembe brskalnika, ki bi onemogočile delovanje takšnih razširitev. Takrat je bil deležen hudih kritik, a gigant trmasto vztraja pri svoji odločitvi.

Očitno jih blokiranje oglasov boli pri zaslužku zato nam reklame na vsak način želijo vsiliti v vsakdanje življenje.

Da blokiranje ne bo delovalo več je posledica prenove sistema dovoljenj. uBlock Origin denimo uporablja Chromovo orodje webRequest API in preko tega blokira oglase, še preden so ti preneseni. Google bo po novem webRequest API-ju preprečil zmožnost blokado oglasa in tako bodo vse do sedaj znane razširitve prenehale delovati.

Kdaj bo “prenova” zaživela še ni znano, vendar uporabniki vsekakor niste brez opcij. Praktično brez težav lahko preklopite na Firefox brskalnik, kjer vse blokade reklame veselo delujejo. Če pa ste se res navezali na Chrome, lahko preizkusite novi brskalnik Brave. Ta je zgrajen na Chromium osnovi, tako da na njemu delujejo vse Chromove razširitve in teme, hkrati pa je njegova podoba praktično identična.

Deli novico

Googlov brskalnik Chrome dandanes uporablja preko 2 milijarde uporabnikov. Vendar pa se je gigantsko ameriško podjetje Google odločilo za povsem trapasto odločitev, ki jim zna pošteno odsekati populacijo.

Spletna stran 9to5Google poroča, da se je Google odločil iz svojega brskalnika umakniti razširitve in to funkcijo ponuditi samo “Enterprise” uporabnikom.

To v praksi pomeni, da bomo navadni uporabniki izgubili dostop do razširitev, ki nam brskanje po internetu naredijo lažje in manj nadležno. Zato levjo zaslugo nosijo dodatki za blokiranje oglasov kot so AddBlock ali pa uBlock Origin, ki po novem ne bodo več delovali.

Google je že januarja napovedal spremembe brskalnika, ki bi onemogočile delovanje takšnih razširitev. Takrat je bil deležen hudih kritik, a gigant trmasto vztraja pri svoji odločitvi.

Očitno jih blokiranje oglasov boli pri zaslužku zato nam reklame na vsak način želijo vsiliti v vsakdanje življenje.

Da blokiranje ne bo delovalo več je posledica prenove sistema dovoljenj. uBlock Origin denimo uporablja Chromovo orodje webRequest API in preko tega blokira oglase, še preden so ti preneseni. Google bo po novem webRequest API-ju preprečil zmožnost blokado oglasa in tako bodo vse do sedaj znane razširitve prenehale delovati.

Kdaj bo “prenova” zaživela še ni znano, vendar uporabniki vsekakor niste brez opcij. Praktično brez težav lahko preklopite na Firefox brskalnik, kjer vse blokade reklame veselo delujejo. Če pa ste se res navezali na Chrome, lahko preizkusite novi brskalnik Brave. Ta je zgrajen na Chromium osnovi, tako da na njemu delujejo vse Chromove razširitve in teme, hkrati pa je njegova podoba praktično identična.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Googlov brskalnik Chrome dandanes uporablja preko 2 milijarde uporabnikov. Vendar pa se je gigantsko ameriško podjetje Google odločilo za povsem trapasto odločitev, ki jim zna pošteno odsekati populacijo.

Spletna stran 9to5Google poroča, da se je Google odločil iz svojega brskalnika umakniti razširitve in to funkcijo ponuditi samo “Enterprise” uporabnikom.

To v praksi pomeni, da bomo navadni uporabniki izgubili dostop do razširitev, ki nam brskanje po internetu naredijo lažje in manj nadležno. Zato levjo zaslugo nosijo dodatki za blokiranje oglasov kot so AddBlock ali pa uBlock Origin, ki po novem ne bodo več delovali.

Google je že januarja napovedal spremembe brskalnika, ki bi onemogočile delovanje takšnih razširitev. Takrat je bil deležen hudih kritik, a gigant trmasto vztraja pri svoji odločitvi.

Očitno jih blokiranje oglasov boli pri zaslužku zato nam reklame na vsak način želijo vsiliti v vsakdanje življenje.

Da blokiranje ne bo delovalo več je posledica prenove sistema dovoljenj. uBlock Origin denimo uporablja Chromovo orodje webRequest API in preko tega blokira oglase, še preden so ti preneseni. Google bo po novem webRequest API-ju preprečil zmožnost blokado oglasa in tako bodo vse do sedaj znane razširitve prenehale delovati.

Kdaj bo “prenova” zaživela še ni znano, vendar uporabniki vsekakor niste brez opcij. Praktično brez težav lahko preklopite na Firefox brskalnik, kjer vse blokade reklame veselo delujejo. Če pa ste se res navezali na Chrome, lahko preizkusite novi brskalnik Brave. Ta je zgrajen na Chromium osnovi, tako da na njemu delujejo vse Chromove razširitve in teme, hkrati pa je njegova podoba praktično identična.

  Call of Duty: Modern Warfare dobil nov napovednik za odprto beto

Googlov brskalnik Chrome dandanes uporablja preko 2 milijarde uporabnikov. Vendar pa se je gigantsko ameriško podjetje Google odločilo za povsem trapasto odločitev, ki jim zna pošteno odsekati populacijo.

Spletna stran 9to5Google poroča, da se je Google odločil iz svojega brskalnika umakniti razširitve in to funkcijo ponuditi samo “Enterprise” uporabnikom.

To v praksi pomeni, da bomo navadni uporabniki izgubili dostop do razširitev, ki nam brskanje po internetu naredijo lažje in manj nadležno. Zato levjo zaslugo nosijo dodatki za blokiranje oglasov kot so AddBlock ali pa uBlock Origin, ki po novem ne bodo več delovali.

Google je že januarja napovedal spremembe brskalnika, ki bi onemogočile delovanje takšnih razširitev. Takrat je bil deležen hudih kritik, a gigant trmasto vztraja pri svoji odločitvi.

Očitno jih blokiranje oglasov boli pri zaslužku zato nam reklame na vsak način želijo vsiliti v vsakdanje življenje.

Da blokiranje ne bo delovalo več je posledica prenove sistema dovoljenj. uBlock Origin denimo uporablja Chromovo orodje webRequest API in preko tega blokira oglase, še preden so ti preneseni. Google bo po novem webRequest API-ju preprečil zmožnost blokado oglasa in tako bodo vse do sedaj znane razširitve prenehale delovati.

Kdaj bo “prenova” zaživela še ni znano, vendar uporabniki vsekakor niste brez opcij. Praktično brez težav lahko preklopite na Firefox brskalnik, kjer vse blokade reklame veselo delujejo. Če pa ste se res navezali na Chrome, lahko preizkusite novi brskalnik Brave. Ta je zgrajen na Chromium osnovi, tako da na njemu delujejo vse Chromove razširitve in teme, hkrati pa je njegova podoba praktično identična.

Googlov brskalnik Chrome dandanes uporablja preko 2 milijarde uporabnikov. Vendar pa se je gigantsko ameriško podjetje Google odločilo za povsem trapasto odločitev, ki jim zna pošteno odsekati populacijo.

Spletna stran 9to5Google poroča, da se je Google odločil iz svojega brskalnika umakniti razširitve in to funkcijo ponuditi samo “Enterprise” uporabnikom.

To v praksi pomeni, da bomo navadni uporabniki izgubili dostop do razširitev, ki nam brskanje po internetu naredijo lažje in manj nadležno. Zato levjo zaslugo nosijo dodatki za blokiranje oglasov kot so AddBlock ali pa uBlock Origin, ki po novem ne bodo več delovali.

Google je že januarja napovedal spremembe brskalnika, ki bi onemogočile delovanje takšnih razširitev. Takrat je bil deležen hudih kritik, a gigant trmasto vztraja pri svoji odločitvi.

Očitno jih blokiranje oglasov boli pri zaslužku zato nam reklame na vsak način želijo vsiliti v vsakdanje življenje.

Da blokiranje ne bo delovalo več je posledica prenove sistema dovoljenj. uBlock Origin denimo uporablja Chromovo orodje webRequest API in preko tega blokira oglase, še preden so ti preneseni. Google bo po novem webRequest API-ju preprečil zmožnost blokado oglasa in tako bodo vse do sedaj znane razširitve prenehale delovati.

Kdaj bo “prenova” zaživela še ni znano, vendar uporabniki vsekakor niste brez opcij. Praktično brez težav lahko preklopite na Firefox brskalnik, kjer vse blokade reklame veselo delujejo. Če pa ste se res navezali na Chrome, lahko preizkusite novi brskalnik Brave. Ta je zgrajen na Chromium osnovi, tako da na njemu delujejo vse Chromove razširitve in teme, hkrati pa je njegova podoba praktično identična.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.