Kupovanje na spletnih trgovinah kot je Amazon zna biti prijetno opravilo, saj si lahko izdelke privoščimo brez da bi se morali odpraviti v fizično trgovino, tam izbirati izdelke in potem še čakati blagajno, kjer se skoraj vedno najde gneča ljudi.
Vendar to ne velja za izdelke, ki bi jih morali najprej fizično preizkusiti, preden se odločimo za nakup. To velja za denimo obutev, obleke ter tudi ličila.
Da bi malce ublažili to zagato, se je Amazon združil s podjetjem L’Oreal in skupaj sta razvila prav posebno aplikacijo, imenovano “Live Mode”.
Zadeva je za delovanje povsem preprosta. Najprej zaženete Amazon aplikacijo, izberete šminko ter nato izberete opcijo “Live Mode”. Preko aplikacije nato naredite sliko svojega obraza in že lahko na svoje ustnice nanašate različne odtenke šminke.
Amazon upa, da bo aplikacija lahko kmalu podpirala še senčila za oči in druge kozmetične izdelke.
Vse to jim omogoča tehnologija ModiFace – umetna inteligenca, ki za svoje delovanje uporablja tehnologijo “augmented reality”, to pa je Amazon kupil lani. Nova aplikacija naj bi pomagala strankam, da nakupe opravljajo z večjim samozaupanjem in ni vrag, da zadevo ne bo začelo uporabljati velik del njihove publike.
“Live Mode” je zaenkrat na voljo samo v ZDA in Japonski, trenutno pa je podprt samo Android sistem, iOS uporabniki pa naj bi svojo verzijo prejeli kasneje letos.