• Novice
  • Tech
  • TOP
  • Novice
  • Tech
  • TOP

Amazon je skupaj z L’Orealom razvil aplikacijo, kjer lahko stranke pred nakupom na sebi preizkusijo šminke

Amazon je skupaj z L’Orealom razvil aplikacijo, kjer lahko stranke pred nakupom na sebi preizkusijo šminke

Kupovanje na spletnih trgovinah kot je Amazon zna biti prijetno opravilo, saj si lahko izdelke privoščimo brez da bi se morali odpraviti v fizično trgovino, tam izbirati izdelke in potem še čakati blagajno, kjer se skoraj vedno najde gneča ljudi.

Vendar to ne velja za izdelke, ki bi jih morali najprej fizično preizkusiti, preden se odločimo za nakup. To velja za denimo obutev, obleke ter tudi ličila.

Da bi malce ublažili to zagato, se je Amazon združil s podjetjem L’Oreal in skupaj sta razvila prav posebno aplikacijo, imenovano “Live Mode”.

Zadeva je za delovanje povsem preprosta. Najprej zaženete Amazon aplikacijo, izberete šminko ter nato izberete opcijo “Live Mode”. Preko aplikacije nato naredite sliko svojega obraza in že lahko na svoje ustnice nanašate različne odtenke šminke.

Amazon upa, da bo aplikacija lahko kmalu podpirala še senčila za oči in druge kozmetične izdelke.

Vse to jim omogoča tehnologija ModiFace – umetna inteligenca, ki za svoje delovanje uporablja tehnologijo “augmented reality”, to pa je Amazon kupil lani. Nova aplikacija naj bi pomagala strankam, da nakupe opravljajo z večjim samozaupanjem in ni vrag, da zadevo ne bo začelo uporabljati velik del njihove publike.

  Mike Tyson najavil investicijo v ešport organizacijo Fade 2 Karma

“Live Mode” je zaenkrat na voljo samo v ZDA in Japonski, trenutno pa je podprt samo Android sistem, iOS uporabniki pa naj bi svojo verzijo prejeli kasneje letos.

Kupovanje na spletnih trgovinah kot je Amazon zna biti prijetno opravilo, saj si lahko izdelke privoščimo brez da bi se morali odpraviti v fizično trgovino, tam izbirati izdelke in potem še čakati blagajno, kjer se skoraj vedno najde gneča ljudi.

Vendar to ne velja za izdelke, ki bi jih morali najprej fizično preizkusiti, preden se odločimo za nakup. To velja za denimo obutev, obleke ter tudi ličila.

Da bi malce ublažili to zagato, se je Amazon združil s podjetjem L’Oreal in skupaj sta razvila prav posebno aplikacijo, imenovano “Live Mode”.

  Pojavil se je prvi igralni posnetek igre Borderlands 3

Zadeva je za delovanje povsem preprosta. Najprej zaženete Amazon aplikacijo, izberete šminko ter nato izberete opcijo “Live Mode”. Preko aplikacije nato naredite sliko svojega obraza in že lahko na svoje ustnice nanašate različne odtenke šminke.

Amazon upa, da bo aplikacija lahko kmalu podpirala še senčila za oči in druge kozmetične izdelke.

Vse to jim omogoča tehnologija ModiFace – umetna inteligenca, ki za svoje delovanje uporablja tehnologijo “augmented reality”, to pa je Amazon kupil lani. Nova aplikacija naj bi pomagala strankam, da nakupe opravljajo z večjim samozaupanjem in ni vrag, da zadevo ne bo začelo uporabljati velik del njihove publike.

  J.K. Rowling bo izdala še 4 Harry Potter knjige a samo digitalno

“Live Mode” je zaenkrat na voljo samo v ZDA in Japonski, trenutno pa je podprt samo Android sistem, iOS uporabniki pa naj bi svojo verzijo prejeli kasneje letos.

Kupovanje na spletnih trgovinah kot je Amazon zna biti prijetno opravilo, saj si lahko izdelke privoščimo brez da bi se morali odpraviti v fizično trgovino, tam izbirati izdelke in potem še čakati blagajno, kjer se skoraj vedno najde gneča ljudi.

Vendar to ne velja za izdelke, ki bi jih morali najprej fizično preizkusiti, preden se odločimo za nakup. To velja za denimo obutev, obleke ter tudi ličila.

Da bi malce ublažili to zagato, se je Amazon združil s podjetjem L’Oreal in skupaj sta razvila prav posebno aplikacijo, imenovano “Live Mode”.

Zadeva je za delovanje povsem preprosta. Najprej zaženete Amazon aplikacijo, izberete šminko ter nato izberete opcijo “Live Mode”. Preko aplikacije nato naredite sliko svojega obraza in že lahko na svoje ustnice nanašate različne odtenke šminke.

Amazon upa, da bo aplikacija lahko kmalu podpirala še senčila za oči in druge kozmetične izdelke.

Vse to jim omogoča tehnologija ModiFace – umetna inteligenca, ki za svoje delovanje uporablja tehnologijo “augmented reality”, to pa je Amazon kupil lani. Nova aplikacija naj bi pomagala strankam, da nakupe opravljajo z večjim samozaupanjem in ni vrag, da zadevo ne bo začelo uporabljati velik del njihove publike.

  Mike Tyson najavil investicijo v ešport organizacijo Fade 2 Karma
  Amazon izdal prenovljeni bralnik Kindle, ki vas bo stal manj kot 100 €

“Live Mode” je zaenkrat na voljo samo v ZDA in Japonski, trenutno pa je podprt samo Android sistem, iOS uporabniki pa naj bi svojo verzijo prejeli kasneje letos.

Kupovanje na spletnih trgovinah kot je Amazon zna biti prijetno opravilo, saj si lahko izdelke privoščimo brez da bi se morali odpraviti v fizično trgovino, tam izbirati izdelke in potem še čakati blagajno, kjer se skoraj vedno najde gneča ljudi.

Vendar to ne velja za izdelke, ki bi jih morali najprej fizično preizkusiti, preden se odločimo za nakup. To velja za denimo obutev, obleke ter tudi ličila.

Da bi malce ublažili to zagato, se je Amazon združil s podjetjem L’Oreal in skupaj sta razvila prav posebno aplikacijo, imenovano “Live Mode”.

Zadeva je za delovanje povsem preprosta. Najprej zaženete Amazon aplikacijo, izberete šminko ter nato izberete opcijo “Live Mode”. Preko aplikacije nato naredite sliko svojega obraza in že lahko na svoje ustnice nanašate različne odtenke šminke.

Amazon upa, da bo aplikacija lahko kmalu podpirala še senčila za oči in druge kozmetične izdelke.

Vse to jim omogoča tehnologija ModiFace – umetna inteligenca, ki za svoje delovanje uporablja tehnologijo “augmented reality”, to pa je Amazon kupil lani. Nova aplikacija naj bi pomagala strankam, da nakupe opravljajo z večjim samozaupanjem in ni vrag, da zadevo ne bo začelo uporabljati velik del njihove publike.

  Slovenska igra Mordhau prodala že milijon kopij!

“Live Mode” je zaenkrat na voljo samo v ZDA in Japonski, trenutno pa je podprt samo Android sistem, iOS uporabniki pa naj bi svojo verzijo prejeli kasneje letos.

Kupovanje na spletnih trgovinah kot je Amazon zna biti prijetno opravilo, saj si lahko izdelke privoščimo brez da bi se morali odpraviti v fizično trgovino, tam izbirati izdelke in potem še čakati blagajno, kjer se skoraj vedno najde gneča ljudi.

Vendar to ne velja za izdelke, ki bi jih morali najprej fizično preizkusiti, preden se odločimo za nakup. To velja za denimo obutev, obleke ter tudi ličila.

Da bi malce ublažili to zagato, se je Amazon združil s podjetjem L’Oreal in skupaj sta razvila prav posebno aplikacijo, imenovano “Live Mode”.

Zadeva je za delovanje povsem preprosta. Najprej zaženete Amazon aplikacijo, izberete šminko ter nato izberete opcijo “Live Mode”. Preko aplikacije nato naredite sliko svojega obraza in že lahko na svoje ustnice nanašate različne odtenke šminke.

  Novi Google Pixel 3a je precej priročen za popravila

Amazon upa, da bo aplikacija lahko kmalu podpirala še senčila za oči in druge kozmetične izdelke.

Vse to jim omogoča tehnologija ModiFace – umetna inteligenca, ki za svoje delovanje uporablja tehnologijo “augmented reality”, to pa je Amazon kupil lani. Nova aplikacija naj bi pomagala strankam, da nakupe opravljajo z večjim samozaupanjem in ni vrag, da zadevo ne bo začelo uporabljati velik del njihove publike.

  Rick and Morty se jeseni vrača s četrto sezono

“Live Mode” je zaenkrat na voljo samo v ZDA in Japonski, trenutno pa je podprt samo Android sistem, iOS uporabniki pa naj bi svojo verzijo prejeli kasneje letos.

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.