Bivši vodja produkcije pri Epicu je želel preklicati Fortnite

Bivši vodja produkcije pri Epicu je želel preklicati Fortnite

Rod Fergusson je možak, ki bi lahko v preteklosti precej vplival na igričarsko industrijo, kot je poznamo danes.

Pri Epicu je bil zaposlen kot vodja produkcije, podjetje pa je zapustil leta 2012. Fortnite je bil takrat šele v fazi planiranja, a Rodu projekt takrat ni bil všeč in ga je želel preklicati.

Fortnite je želele preklicati, ker takrat ni dosegal nivoja kakovosti, ki ga je on pričakoval od igre. V intervjuju za Game Informer je dejal, da bi projekt še vedno želel preklicati, saj mu Save the World igralni način ni dišal.

Epic je svoj battle royale način dodal septembra 2017 in se takrat zapisal v zgodovino.

Rod Fergusson sedaj vodi studio The Coalition, ki skrbi za serijo Gears of War. Na vprašanje, “ali zgublja kaj spanca zaradi uspeha Fortnita”, je odgovoril, da je zelo srečen glede uspeha njegove bivše razvojne ekipe.

Deli novico

Rod Fergusson je možak, ki bi lahko v preteklosti precej vplival na igričarsko industrijo, kot je poznamo danes.

Pri Epicu je bil zaposlen kot vodja produkcije, podjetje pa je zapustil leta 2012. Fortnite je bil takrat šele v fazi planiranja, a Rodu projekt takrat ni bil všeč in ga je želel preklicati.

Fortnite je želele preklicati, ker takrat ni dosegal nivoja kakovosti, ki ga je on pričakoval od igre. V intervjuju za Game Informer je dejal, da bi projekt še vedno želel preklicati, saj mu Save the World igralni način ni dišal.

Epic je svoj battle royale način dodal septembra 2017 in se takrat zapisal v zgodovino.

Rod Fergusson sedaj vodi studio The Coalition, ki skrbi za serijo Gears of War. Na vprašanje, “ali zgublja kaj spanca zaradi uspeha Fortnita”, je odgovoril, da je zelo srečen glede uspeha njegove bivše razvojne ekipe.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Rod Fergusson je možak, ki bi lahko v preteklosti precej vplival na igričarsko industrijo, kot je poznamo danes.

Pri Epicu je bil zaposlen kot vodja produkcije, podjetje pa je zapustil leta 2012. Fortnite je bil takrat šele v fazi planiranja, a Rodu projekt takrat ni bil všeč in ga je želel preklicati.

Fortnite je želele preklicati, ker takrat ni dosegal nivoja kakovosti, ki ga je on pričakoval od igre. V intervjuju za Game Informer je dejal, da bi projekt še vedno želel preklicati, saj mu Save the World igralni način ni dišal.

Epic je svoj battle royale način dodal septembra 2017 in se takrat zapisal v zgodovino.

Rod Fergusson sedaj vodi studio The Coalition, ki skrbi za serijo Gears of War. Na vprašanje, “ali zgublja kaj spanca zaradi uspeha Fortnita”, je odgovoril, da je zelo srečen glede uspeha njegove bivše razvojne ekipe.

Rod Fergusson je možak, ki bi lahko v preteklosti precej vplival na igričarsko industrijo, kot je poznamo danes.

  Ubisoft odstranil sporne mikrotransakcije iz igre Ghost Recon Breakpoint, a samo začasno

Pri Epicu je bil zaposlen kot vodja produkcije, podjetje pa je zapustil leta 2012. Fortnite je bil takrat šele v fazi planiranja, a Rodu projekt takrat ni bil všeč in ga je želel preklicati.

Fortnite je želele preklicati, ker takrat ni dosegal nivoja kakovosti, ki ga je on pričakoval od igre. V intervjuju za Game Informer je dejal, da bi projekt še vedno želel preklicati, saj mu Save the World igralni način ni dišal.

Epic je svoj battle royale način dodal septembra 2017 in se takrat zapisal v zgodovino.

Rod Fergusson sedaj vodi studio The Coalition, ki skrbi za serijo Gears of War. Na vprašanje, “ali zgublja kaj spanca zaradi uspeha Fortnita”, je odgovoril, da je zelo srečen glede uspeha njegove bivše razvojne ekipe.

Rod Fergusson je možak, ki bi lahko v preteklosti precej vplival na igričarsko industrijo, kot je poznamo danes.

Pri Epicu je bil zaposlen kot vodja produkcije, podjetje pa je zapustil leta 2012. Fortnite je bil takrat šele v fazi planiranja, a Rodu projekt takrat ni bil všeč in ga je želel preklicati.

Fortnite je želele preklicati, ker takrat ni dosegal nivoja kakovosti, ki ga je on pričakoval od igre. V intervjuju za Game Informer je dejal, da bi projekt še vedno želel preklicati, saj mu Save the World igralni način ni dišal.

Epic je svoj battle royale način dodal septembra 2017 in se takrat zapisal v zgodovino.

Rod Fergusson sedaj vodi studio The Coalition, ki skrbi za serijo Gears of War. Na vprašanje, “ali zgublja kaj spanca zaradi uspeha Fortnita”, je odgovoril, da je zelo srečen glede uspeha njegove bivše razvojne ekipe.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.