Intervju z razvijalcem najbolj uspešne slovenske igre v zgodovini – Mordhau

Intervju z razvijalcem najbolj uspešne slovenske igre v zgodovini – Mordhau

Mordhau je igra, ki je hipoma osvojila igričarsko sceno in njen uspeh je presenetil tako nas, kot tudi same razvijalce.

Igra se je dolgo nahajala na samemu vrhu Steamove prodajne lestvice, kar ni bilo v ponos samo razvijalcu ampak tudi Slovencem. Razvojna ekipa je namreč sestavljena iz podalpskih možakarjev, katere smo pred kratkim tudi povabili na intervju.

Studio, ki se imenuje Triternion, ostaja skromen in hvaležen, kljub svoji svetovni slavi niso pozabili na slovenske korenine, zato so tudi pripravljeni sodelovati z domačo grudo. V prid tega priča tale intervju kot tudi njihovo nedavno partnerstvo s slovenskim podjetjem UVI CHAIR. Skupaj sta namreč spočela prav posebno akcijo, kjer ob nakupu njihovega stola prejmete tudi brezplačno kopijo igre Mordhau!

Najprej bi se vam radi zahvalili za ta intervju, saj se zavedamo, da imate pri trenutni noriji bolj malo časa.

Mordhau je na Steamu doživel nor uspeh. Poleg zvestih igralcev ste bili kar nekaj časa na samemu vrhu prodajne lestvice. Vas je prodaja povsem presenetila ali pa ste to pričakovali?

Uspeh nas je presenetil. Seveda smo pričakovali, da bomo prodali kar nekaj kopij, vendar je velika razlika med kar nekaj in držati prvo mesto na lestvici najbolj prodajanih iger.

Od uspešne Kickstarter kampanje je sedaj preteklo že kar nekaj časa. Je razvojna ekipa ostala ista ali je danes kaj spremenjena?

Ista! Na srečo, smo obdržali identično ekipo, brez sprememb. To je nekaj precej nenavadnega, glede na to, da smo bili finančno kar precej podhranjeni.

Ob izidu igre ste se soočali s težavami, saj so bili glavna pritožba strežniki, ki navala niso zdržali. Če se ozrete nazaj, bi se lahko na izid bolje pripravili ali pa je bilo to neizogibno?

V bistvu neizogibno. Žal smo bili ob izdaji praktično brez denarja. Imeli smo dovolj, da smo lahko pokrili strežnike ob izdaji, to je pa bilo to. Strežnike smo testirali že mesec prej, vendar s premajhnim številom igralcev, problem se je pojavil šele nekje pri 10.000 istočasnih igralcev. Več igralcev pomeni več strežnikov, kar pa pomeni več stroškov, ki si jih takrat nismo mogli privoščiti pred izdajo. Imeli smo en metek, ki smo ga ustrelili za izdajo, vse ali nič.

Vemo, da je kar nekaj članov vaše razvojne ekipe prišlo iz vrst drugega sorodnega naslov Chivalry: Medieval Warfare. Tekom razvoja igre pa je izšla še ena igra Kingdom Come: Deliverance. Je tudi ta naslov pri vas vzbudil kaj inspiracije in vas nemara spravil k razmišljanju o enoigralski kampanji?

  Občina Trbovlje na Facebooku ponosno oznanila poligon za Človek ne jezi se, ki sumljivo spominja na kljukasti križ

Moram poudariti, da gre tukaj za igralce, saj nimamo razvijalcev, ki prihajajo iz drugih studijev. Definitivno smo pa preigravali veliko Chivalry-ja, navdušeni smo bili predvsem nad grafično podobo Kingdom Come. Nam, kot razvijalcem in igralcem, je veliko bližje stil »sandbox« enoigralskih iger kot so Mount & Blade, in je tudi  želja, da bi se poigrali s kakšnim takim projektom kdaj v prihodnosti.

Mordhau je zaenkrat na voljo samo na PC platformi, tako da je za vas konzolni trg povsem neraziskan. Igra že podpira kontrolerje, zato nas zanima če so kakšni plani za predelavo na konzole? Bi bila igra v primeru predelave močno drugačna izkušnja, saj miška in tipkovnica ponuja bolj natančen nadzor kot pa igralni plošček?

Raziskujemo tudi opcije za konzolni trg, vendar še nimamo nobenih konkretnih informacij v tem trenutku. Načeloma kontrolerji niso težava, seveda so malce bolj šlampasti kot miška in tipkovnica, vendar situacija ni bistveno drugačna od FPS iger, ki jih prav tako lahko igramo na kontrolerju.

Mordau je tekmovalna igra, kjer močno štejejo veščine. Je kakšna možnost, da bi igro videli tudi v e-športnih vodah, kjer bi se organizirala tekmovalna liga?

To bo pokazal čas, trenutno delamo na načinu dvoboj, ki bo tudi rangiran (MMR). Neodivsno od nas, pa seveda potekajo turnirji, ki jih organizirajo igralci.

Kakšni so načrti za prihodnost? Se ekipa osredotoča na popravljanje hroščev in uravnoteženje igralne izkušnje ali pa nemara že načrtujete kakšno večjo razširitev?

Trenutno je fokus na popravljanju in piljenju obstoječega ter ob tem dodajanje novih vsebin. Ciljamo predvsem na nove mape, načine igranja, nova orožja ter oklepe, itd.

Bi se vaša razvojna ekipa rada preizkusila še v kakšnih drugih vodah kot je srednjeveška večigralnost? Se je slučajno pojavila želja po raziskovanju fantazijskega ali pa sci-fi okoliša?

Definitivno, različni okoliši omogočajo različne mehanike, fantazijski in sci-fi prepuščata veliko več svobode v tem vidiku. Ob enem, pa je potrebno tudi spremljati trg in česa si igralci pravzaprav želijo. Za Mordhau je to definitivno bilo srednjeveško okolje, v prihodnosti bomo pa še videli. Je pa res, da nam je bližje fantazijsko, kot pa sci-fi, verjetno tudi zato, ker je bližje srednjeveškemu na katerega smo že navajeni.

Najlepša hvala za odgovore in upamo, da bo Mordhau še dolgo vladal na PC-jih vsakega navdušenca srednjega veka.

Deli novico

Mordhau je igra, ki je hipoma osvojila igričarsko sceno in njen uspeh je presenetil tako nas, kot tudi same razvijalce.

Igra se je dolgo nahajala na samemu vrhu Steamove prodajne lestvice, kar ni bilo v ponos samo razvijalcu ampak tudi Slovencem. Razvojna ekipa je namreč sestavljena iz podalpskih možakarjev, katere smo pred kratkim tudi povabili na intervju.

Studio, ki se imenuje Triternion, ostaja skromen in hvaležen, kljub svoji svetovni slavi niso pozabili na slovenske korenine, zato so tudi pripravljeni sodelovati z domačo grudo. V prid tega priča tale intervju kot tudi njihovo nedavno partnerstvo s slovenskim podjetjem UVI CHAIR. Skupaj sta namreč spočela prav posebno akcijo, kjer ob nakupu njihovega stola prejmete tudi brezplačno kopijo igre Mordhau!

Najprej bi se vam radi zahvalili za ta intervju, saj se zavedamo, da imate pri trenutni noriji bolj malo časa.

Mordhau je na Steamu doživel nor uspeh. Poleg zvestih igralcev ste bili kar nekaj časa na samemu vrhu prodajne lestvice. Vas je prodaja povsem presenetila ali pa ste to pričakovali?

Uspeh nas je presenetil. Seveda smo pričakovali, da bomo prodali kar nekaj kopij, vendar je velika razlika med kar nekaj in držati prvo mesto na lestvici najbolj prodajanih iger.

Od uspešne Kickstarter kampanje je sedaj preteklo že kar nekaj časa. Je razvojna ekipa ostala ista ali je danes kaj spremenjena?

Ista! Na srečo, smo obdržali identično ekipo, brez sprememb. To je nekaj precej nenavadnega, glede na to, da smo bili finančno kar precej podhranjeni.

Ob izidu igre ste se soočali s težavami, saj so bili glavna pritožba strežniki, ki navala niso zdržali. Če se ozrete nazaj, bi se lahko na izid bolje pripravili ali pa je bilo to neizogibno?

V bistvu neizogibno. Žal smo bili ob izdaji praktično brez denarja. Imeli smo dovolj, da smo lahko pokrili strežnike ob izdaji, to je pa bilo to. Strežnike smo testirali že mesec prej, vendar s premajhnim številom igralcev, problem se je pojavil šele nekje pri 10.000 istočasnih igralcev. Več igralcev pomeni več strežnikov, kar pa pomeni več stroškov, ki si jih takrat nismo mogli privoščiti pred izdajo. Imeli smo en metek, ki smo ga ustrelili za izdajo, vse ali nič.

Vemo, da je kar nekaj članov vaše razvojne ekipe prišlo iz vrst drugega sorodnega naslov Chivalry: Medieval Warfare. Tekom razvoja igre pa je izšla še ena igra Kingdom Come: Deliverance. Je tudi ta naslov pri vas vzbudil kaj inspiracije in vas nemara spravil k razmišljanju o enoigralski kampanji?

  Mordhau prejel "ranked" igralni način

Moram poudariti, da gre tukaj za igralce, saj nimamo razvijalcev, ki prihajajo iz drugih studijev. Definitivno smo pa preigravali veliko Chivalry-ja, navdušeni smo bili predvsem nad grafično podobo Kingdom Come. Nam, kot razvijalcem in igralcem, je veliko bližje stil »sandbox« enoigralskih iger kot so Mount & Blade, in je tudi  želja, da bi se poigrali s kakšnim takim projektom kdaj v prihodnosti.

Mordhau je zaenkrat na voljo samo na PC platformi, tako da je za vas konzolni trg povsem neraziskan. Igra že podpira kontrolerje, zato nas zanima če so kakšni plani za predelavo na konzole? Bi bila igra v primeru predelave močno drugačna izkušnja, saj miška in tipkovnica ponuja bolj natančen nadzor kot pa igralni plošček?

Raziskujemo tudi opcije za konzolni trg, vendar še nimamo nobenih konkretnih informacij v tem trenutku. Načeloma kontrolerji niso težava, seveda so malce bolj šlampasti kot miška in tipkovnica, vendar situacija ni bistveno drugačna od FPS iger, ki jih prav tako lahko igramo na kontrolerju.

Mordau je tekmovalna igra, kjer močno štejejo veščine. Je kakšna možnost, da bi igro videli tudi v e-športnih vodah, kjer bi se organizirala tekmovalna liga?

To bo pokazal čas, trenutno delamo na načinu dvoboj, ki bo tudi rangiran (MMR). Neodivsno od nas, pa seveda potekajo turnirji, ki jih organizirajo igralci.

Kakšni so načrti za prihodnost? Se ekipa osredotoča na popravljanje hroščev in uravnoteženje igralne izkušnje ali pa nemara že načrtujete kakšno večjo razširitev?

Trenutno je fokus na popravljanju in piljenju obstoječega ter ob tem dodajanje novih vsebin. Ciljamo predvsem na nove mape, načine igranja, nova orožja ter oklepe, itd.

Bi se vaša razvojna ekipa rada preizkusila še v kakšnih drugih vodah kot je srednjeveška večigralnost? Se je slučajno pojavila želja po raziskovanju fantazijskega ali pa sci-fi okoliša?

Definitivno, različni okoliši omogočajo različne mehanike, fantazijski in sci-fi prepuščata veliko več svobode v tem vidiku. Ob enem, pa je potrebno tudi spremljati trg in česa si igralci pravzaprav želijo. Za Mordhau je to definitivno bilo srednjeveško okolje, v prihodnosti bomo pa še videli. Je pa res, da nam je bližje fantazijsko, kot pa sci-fi, verjetno tudi zato, ker je bližje srednjeveškemu na katerega smo že navajeni.

Najlepša hvala za odgovore in upamo, da bo Mordhau še dolgo vladal na PC-jih vsakega navdušenca srednjega veka.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Mordhau je igra, ki je hipoma osvojila igričarsko sceno in njen uspeh je presenetil tako nas, kot tudi same razvijalce.

Igra se je dolgo nahajala na samemu vrhu Steamove prodajne lestvice, kar ni bilo v ponos samo razvijalcu ampak tudi Slovencem. Razvojna ekipa je namreč sestavljena iz podalpskih možakarjev, katere smo pred kratkim tudi povabili na intervju.

Studio, ki se imenuje Triternion, ostaja skromen in hvaležen, kljub svoji svetovni slavi niso pozabili na slovenske korenine, zato so tudi pripravljeni sodelovati z domačo grudo. V prid tega priča tale intervju kot tudi njihovo nedavno partnerstvo s slovenskim podjetjem UVI CHAIR. Skupaj sta namreč spočela prav posebno akcijo, kjer ob nakupu njihovega stola prejmete tudi brezplačno kopijo igre Mordhau!

Najprej bi se vam radi zahvalili za ta intervju, saj se zavedamo, da imate pri trenutni noriji bolj malo časa.

Mordhau je na Steamu doživel nor uspeh. Poleg zvestih igralcev ste bili kar nekaj časa na samemu vrhu prodajne lestvice. Vas je prodaja povsem presenetila ali pa ste to pričakovali?

Uspeh nas je presenetil. Seveda smo pričakovali, da bomo prodali kar nekaj kopij, vendar je velika razlika med kar nekaj in držati prvo mesto na lestvici najbolj prodajanih iger.

Od uspešne Kickstarter kampanje je sedaj preteklo že kar nekaj časa. Je razvojna ekipa ostala ista ali je danes kaj spremenjena?

Ista! Na srečo, smo obdržali identično ekipo, brez sprememb. To je nekaj precej nenavadnega, glede na to, da smo bili finančno kar precej podhranjeni.

Ob izidu igre ste se soočali s težavami, saj so bili glavna pritožba strežniki, ki navala niso zdržali. Če se ozrete nazaj, bi se lahko na izid bolje pripravili ali pa je bilo to neizogibno?

V bistvu neizogibno. Žal smo bili ob izdaji praktično brez denarja. Imeli smo dovolj, da smo lahko pokrili strežnike ob izdaji, to je pa bilo to. Strežnike smo testirali že mesec prej, vendar s premajhnim številom igralcev, problem se je pojavil šele nekje pri 10.000 istočasnih igralcev. Več igralcev pomeni več strežnikov, kar pa pomeni več stroškov, ki si jih takrat nismo mogli privoščiti pred izdajo. Imeli smo en metek, ki smo ga ustrelili za izdajo, vse ali nič.

Vemo, da je kar nekaj članov vaše razvojne ekipe prišlo iz vrst drugega sorodnega naslov Chivalry: Medieval Warfare. Tekom razvoja igre pa je izšla še ena igra Kingdom Come: Deliverance. Je tudi ta naslov pri vas vzbudil kaj inspiracije in vas nemara spravil k razmišljanju o enoigralski kampanji?

  League of Legends - skupnost razburjena, saj so se vstopnice pričele prodajati par ur prej in se sedaj preprodajajo po ogromnih cenah

Moram poudariti, da gre tukaj za igralce, saj nimamo razvijalcev, ki prihajajo iz drugih studijev. Definitivno smo pa preigravali veliko Chivalry-ja, navdušeni smo bili predvsem nad grafično podobo Kingdom Come. Nam, kot razvijalcem in igralcem, je veliko bližje stil »sandbox« enoigralskih iger kot so Mount & Blade, in je tudi  želja, da bi se poigrali s kakšnim takim projektom kdaj v prihodnosti.

Mordhau je zaenkrat na voljo samo na PC platformi, tako da je za vas konzolni trg povsem neraziskan. Igra že podpira kontrolerje, zato nas zanima če so kakšni plani za predelavo na konzole? Bi bila igra v primeru predelave močno drugačna izkušnja, saj miška in tipkovnica ponuja bolj natančen nadzor kot pa igralni plošček?

  Gwent, igra s kartami v Witcher vesolju, dobiva novo razširitev Iron Judgment

Raziskujemo tudi opcije za konzolni trg, vendar še nimamo nobenih konkretnih informacij v tem trenutku. Načeloma kontrolerji niso težava, seveda so malce bolj šlampasti kot miška in tipkovnica, vendar situacija ni bistveno drugačna od FPS iger, ki jih prav tako lahko igramo na kontrolerju.

Mordau je tekmovalna igra, kjer močno štejejo veščine. Je kakšna možnost, da bi igro videli tudi v e-športnih vodah, kjer bi se organizirala tekmovalna liga?

To bo pokazal čas, trenutno delamo na načinu dvoboj, ki bo tudi rangiran (MMR). Neodivsno od nas, pa seveda potekajo turnirji, ki jih organizirajo igralci.

Kakšni so načrti za prihodnost? Se ekipa osredotoča na popravljanje hroščev in uravnoteženje igralne izkušnje ali pa nemara že načrtujete kakšno večjo razširitev?

Trenutno je fokus na popravljanju in piljenju obstoječega ter ob tem dodajanje novih vsebin. Ciljamo predvsem na nove mape, načine igranja, nova orožja ter oklepe, itd.

Bi se vaša razvojna ekipa rada preizkusila še v kakšnih drugih vodah kot je srednjeveška večigralnost? Se je slučajno pojavila želja po raziskovanju fantazijskega ali pa sci-fi okoliša?

Definitivno, različni okoliši omogočajo različne mehanike, fantazijski in sci-fi prepuščata veliko več svobode v tem vidiku. Ob enem, pa je potrebno tudi spremljati trg in česa si igralci pravzaprav želijo. Za Mordhau je to definitivno bilo srednjeveško okolje, v prihodnosti bomo pa še videli. Je pa res, da nam je bližje fantazijsko, kot pa sci-fi, verjetno tudi zato, ker je bližje srednjeveškemu na katerega smo že navajeni.

Najlepša hvala za odgovore in upamo, da bo Mordhau še dolgo vladal na PC-jih vsakega navdušenca srednjega veka.

Mordhau je igra, ki je hipoma osvojila igričarsko sceno in njen uspeh je presenetil tako nas, kot tudi same razvijalce.

Igra se je dolgo nahajala na samemu vrhu Steamove prodajne lestvice, kar ni bilo v ponos samo razvijalcu ampak tudi Slovencem. Razvojna ekipa je namreč sestavljena iz podalpskih možakarjev, katere smo pred kratkim tudi povabili na intervju.

Studio, ki se imenuje Triternion, ostaja skromen in hvaležen, kljub svoji svetovni slavi niso pozabili na slovenske korenine, zato so tudi pripravljeni sodelovati z domačo grudo. V prid tega priča tale intervju kot tudi njihovo nedavno partnerstvo s slovenskim podjetjem UVI CHAIR. Skupaj sta namreč spočela prav posebno akcijo, kjer ob nakupu njihovega stola prejmete tudi brezplačno kopijo igre Mordhau!

Najprej bi se vam radi zahvalili za ta intervju, saj se zavedamo, da imate pri trenutni noriji bolj malo časa.

Mordhau je na Steamu doživel nor uspeh. Poleg zvestih igralcev ste bili kar nekaj časa na samemu vrhu prodajne lestvice. Vas je prodaja povsem presenetila ali pa ste to pričakovali?

Uspeh nas je presenetil. Seveda smo pričakovali, da bomo prodali kar nekaj kopij, vendar je velika razlika med kar nekaj in držati prvo mesto na lestvici najbolj prodajanih iger.

Od uspešne Kickstarter kampanje je sedaj preteklo že kar nekaj časa. Je razvojna ekipa ostala ista ali je danes kaj spremenjena?

Ista! Na srečo, smo obdržali identično ekipo, brez sprememb. To je nekaj precej nenavadnega, glede na to, da smo bili finančno kar precej podhranjeni.

Ob izidu igre ste se soočali s težavami, saj so bili glavna pritožba strežniki, ki navala niso zdržali. Če se ozrete nazaj, bi se lahko na izid bolje pripravili ali pa je bilo to neizogibno?

V bistvu neizogibno. Žal smo bili ob izdaji praktično brez denarja. Imeli smo dovolj, da smo lahko pokrili strežnike ob izdaji, to je pa bilo to. Strežnike smo testirali že mesec prej, vendar s premajhnim številom igralcev, problem se je pojavil šele nekje pri 10.000 istočasnih igralcev. Več igralcev pomeni več strežnikov, kar pa pomeni več stroškov, ki si jih takrat nismo mogli privoščiti pred izdajo. Imeli smo en metek, ki smo ga ustrelili za izdajo, vse ali nič.

Vemo, da je kar nekaj članov vaše razvojne ekipe prišlo iz vrst drugega sorodnega naslov Chivalry: Medieval Warfare. Tekom razvoja igre pa je izšla še ena igra Kingdom Come: Deliverance. Je tudi ta naslov pri vas vzbudil kaj inspiracije in vas nemara spravil k razmišljanju o enoigralski kampanji?

  Final Fantasy VII Remake z novim napovednikom

Moram poudariti, da gre tukaj za igralce, saj nimamo razvijalcev, ki prihajajo iz drugih studijev. Definitivno smo pa preigravali veliko Chivalry-ja, navdušeni smo bili predvsem nad grafično podobo Kingdom Come. Nam, kot razvijalcem in igralcem, je veliko bližje stil »sandbox« enoigralskih iger kot so Mount & Blade, in je tudi  želja, da bi se poigrali s kakšnim takim projektom kdaj v prihodnosti.

Mordhau je zaenkrat na voljo samo na PC platformi, tako da je za vas konzolni trg povsem neraziskan. Igra že podpira kontrolerje, zato nas zanima če so kakšni plani za predelavo na konzole? Bi bila igra v primeru predelave močno drugačna izkušnja, saj miška in tipkovnica ponuja bolj natančen nadzor kot pa igralni plošček?

Raziskujemo tudi opcije za konzolni trg, vendar še nimamo nobenih konkretnih informacij v tem trenutku. Načeloma kontrolerji niso težava, seveda so malce bolj šlampasti kot miška in tipkovnica, vendar situacija ni bistveno drugačna od FPS iger, ki jih prav tako lahko igramo na kontrolerju.

Mordau je tekmovalna igra, kjer močno štejejo veščine. Je kakšna možnost, da bi igro videli tudi v e-športnih vodah, kjer bi se organizirala tekmovalna liga?

To bo pokazal čas, trenutno delamo na načinu dvoboj, ki bo tudi rangiran (MMR). Neodivsno od nas, pa seveda potekajo turnirji, ki jih organizirajo igralci.

Kakšni so načrti za prihodnost? Se ekipa osredotoča na popravljanje hroščev in uravnoteženje igralne izkušnje ali pa nemara že načrtujete kakšno večjo razširitev?

Trenutno je fokus na popravljanju in piljenju obstoječega ter ob tem dodajanje novih vsebin. Ciljamo predvsem na nove mape, načine igranja, nova orožja ter oklepe, itd.

Bi se vaša razvojna ekipa rada preizkusila še v kakšnih drugih vodah kot je srednjeveška večigralnost? Se je slučajno pojavila želja po raziskovanju fantazijskega ali pa sci-fi okoliša?

Definitivno, različni okoliši omogočajo različne mehanike, fantazijski in sci-fi prepuščata veliko več svobode v tem vidiku. Ob enem, pa je potrebno tudi spremljati trg in česa si igralci pravzaprav želijo. Za Mordhau je to definitivno bilo srednjeveško okolje, v prihodnosti bomo pa še videli. Je pa res, da nam je bližje fantazijsko, kot pa sci-fi, verjetno tudi zato, ker je bližje srednjeveškemu na katerega smo že navajeni.

Najlepša hvala za odgovore in upamo, da bo Mordhau še dolgo vladal na PC-jih vsakega navdušenca srednjega veka.

Mordhau je igra, ki je hipoma osvojila igričarsko sceno in njen uspeh je presenetil tako nas, kot tudi same razvijalce.

Igra se je dolgo nahajala na samemu vrhu Steamove prodajne lestvice, kar ni bilo v ponos samo razvijalcu ampak tudi Slovencem. Razvojna ekipa je namreč sestavljena iz podalpskih možakarjev, katere smo pred kratkim tudi povabili na intervju.

Studio, ki se imenuje Triternion, ostaja skromen in hvaležen, kljub svoji svetovni slavi niso pozabili na slovenske korenine, zato so tudi pripravljeni sodelovati z domačo grudo. V prid tega priča tale intervju kot tudi njihovo nedavno partnerstvo s slovenskim podjetjem UVI CHAIR. Skupaj sta namreč spočela prav posebno akcijo, kjer ob nakupu njihovega stola prejmete tudi brezplačno kopijo igre Mordhau!

Najprej bi se vam radi zahvalili za ta intervju, saj se zavedamo, da imate pri trenutni noriji bolj malo časa.

Mordhau je na Steamu doživel nor uspeh. Poleg zvestih igralcev ste bili kar nekaj časa na samemu vrhu prodajne lestvice. Vas je prodaja povsem presenetila ali pa ste to pričakovali?

Uspeh nas je presenetil. Seveda smo pričakovali, da bomo prodali kar nekaj kopij, vendar je velika razlika med kar nekaj in držati prvo mesto na lestvici najbolj prodajanih iger.

Od uspešne Kickstarter kampanje je sedaj preteklo že kar nekaj časa. Je razvojna ekipa ostala ista ali je danes kaj spremenjena?

Ista! Na srečo, smo obdržali identično ekipo, brez sprememb. To je nekaj precej nenavadnega, glede na to, da smo bili finančno kar precej podhranjeni.

Ob izidu igre ste se soočali s težavami, saj so bili glavna pritožba strežniki, ki navala niso zdržali. Če se ozrete nazaj, bi se lahko na izid bolje pripravili ali pa je bilo to neizogibno?

V bistvu neizogibno. Žal smo bili ob izdaji praktično brez denarja. Imeli smo dovolj, da smo lahko pokrili strežnike ob izdaji, to je pa bilo to. Strežnike smo testirali že mesec prej, vendar s premajhnim številom igralcev, problem se je pojavil šele nekje pri 10.000 istočasnih igralcev. Več igralcev pomeni več strežnikov, kar pa pomeni več stroškov, ki si jih takrat nismo mogli privoščiti pred izdajo. Imeli smo en metek, ki smo ga ustrelili za izdajo, vse ali nič.

Vemo, da je kar nekaj članov vaše razvojne ekipe prišlo iz vrst drugega sorodnega naslov Chivalry: Medieval Warfare. Tekom razvoja igre pa je izšla še ena igra Kingdom Come: Deliverance. Je tudi ta naslov pri vas vzbudil kaj inspiracije in vas nemara spravil k razmišljanju o enoigralski kampanji?

  iPhone 11 bo prvič prikazan 10. septembra

Moram poudariti, da gre tukaj za igralce, saj nimamo razvijalcev, ki prihajajo iz drugih studijev. Definitivno smo pa preigravali veliko Chivalry-ja, navdušeni smo bili predvsem nad grafično podobo Kingdom Come. Nam, kot razvijalcem in igralcem, je veliko bližje stil »sandbox« enoigralskih iger kot so Mount & Blade, in je tudi  želja, da bi se poigrali s kakšnim takim projektom kdaj v prihodnosti.

Mordhau je zaenkrat na voljo samo na PC platformi, tako da je za vas konzolni trg povsem neraziskan. Igra že podpira kontrolerje, zato nas zanima če so kakšni plani za predelavo na konzole? Bi bila igra v primeru predelave močno drugačna izkušnja, saj miška in tipkovnica ponuja bolj natančen nadzor kot pa igralni plošček?

Raziskujemo tudi opcije za konzolni trg, vendar še nimamo nobenih konkretnih informacij v tem trenutku. Načeloma kontrolerji niso težava, seveda so malce bolj šlampasti kot miška in tipkovnica, vendar situacija ni bistveno drugačna od FPS iger, ki jih prav tako lahko igramo na kontrolerju.

Mordau je tekmovalna igra, kjer močno štejejo veščine. Je kakšna možnost, da bi igro videli tudi v e-športnih vodah, kjer bi se organizirala tekmovalna liga?

To bo pokazal čas, trenutno delamo na načinu dvoboj, ki bo tudi rangiran (MMR). Neodivsno od nas, pa seveda potekajo turnirji, ki jih organizirajo igralci.

Kakšni so načrti za prihodnost? Se ekipa osredotoča na popravljanje hroščev in uravnoteženje igralne izkušnje ali pa nemara že načrtujete kakšno večjo razširitev?

Trenutno je fokus na popravljanju in piljenju obstoječega ter ob tem dodajanje novih vsebin. Ciljamo predvsem na nove mape, načine igranja, nova orožja ter oklepe, itd.

Bi se vaša razvojna ekipa rada preizkusila še v kakšnih drugih vodah kot je srednjeveška večigralnost? Se je slučajno pojavila želja po raziskovanju fantazijskega ali pa sci-fi okoliša?

Definitivno, različni okoliši omogočajo različne mehanike, fantazijski in sci-fi prepuščata veliko več svobode v tem vidiku. Ob enem, pa je potrebno tudi spremljati trg in česa si igralci pravzaprav želijo. Za Mordhau je to definitivno bilo srednjeveško okolje, v prihodnosti bomo pa še videli. Je pa res, da nam je bližje fantazijsko, kot pa sci-fi, verjetno tudi zato, ker je bližje srednjeveškemu na katerega smo že navajeni.

Najlepša hvala za odgovore in upamo, da bo Mordhau še dolgo vladal na PC-jih vsakega navdušenca srednjega veka.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.