Cuphead bo postal animirana serija na Netflixu

Cuphead bo postal animirana serija na Netflixu

Cuphead danes šteje že skoraj dve leti in ta risankasta platformščina, kjer nadzorujemo simpatičnega junaka, ki ima namesto glave skodelico, še danes stoji na moji vitrini kot neosvojen naslov.

Cuphead je namreč simpatičen, a prekleto težak. Špil zahteva res vrhunske reflekse in zvrhano merico potrpljenja, zato je med preigravanjem veliko ljudi preprosto obupalo, med njih lahko neponosno prištejem tudi sebe.

Ni pa dvoma, da igra izgleda odlično. Razvijalec MDHR je vse animacije izrisal na papir ter to nato pretvoril v digitalno obliko. Rezultat je vizualna podoba, ki spominja na Disney risanke iz leta 1930 in ta je očitno dovolj dobra, da si bo prislužila prav svojo serijo na Netflixu.

Zadeva je še v zgodnji produkciji, razvijalec MDHR pa bo služil kot izvršni producent. Tokrat za animacijo ne bodo poskrbeli oni ampak Netflixov animacijski studio. Kakor pravi razvijalec, je to pravilna odločitev, saj bi drugače ustvarjanje iz njihove ekipe zahtevalo preveč časovnega vložka. Risanju na papir so se izognili, razvijalec pa pravi, da bo serija ohranila svoj značilni grafični slog in da se bodo poskušali izogibati prevelikemu dodajanju digitalnih učinkov.

Deli novico

Cuphead danes šteje že skoraj dve leti in ta risankasta platformščina, kjer nadzorujemo simpatičnega junaka, ki ima namesto glave skodelico, še danes stoji na moji vitrini kot neosvojen naslov.

Cuphead je namreč simpatičen, a prekleto težak. Špil zahteva res vrhunske reflekse in zvrhano merico potrpljenja, zato je med preigravanjem veliko ljudi preprosto obupalo, med njih lahko neponosno prištejem tudi sebe.

Ni pa dvoma, da igra izgleda odlično. Razvijalec MDHR je vse animacije izrisal na papir ter to nato pretvoril v digitalno obliko. Rezultat je vizualna podoba, ki spominja na Disney risanke iz leta 1930 in ta je očitno dovolj dobra, da si bo prislužila prav svojo serijo na Netflixu.

Zadeva je še v zgodnji produkciji, razvijalec MDHR pa bo služil kot izvršni producent. Tokrat za animacijo ne bodo poskrbeli oni ampak Netflixov animacijski studio. Kakor pravi razvijalec, je to pravilna odločitev, saj bi drugače ustvarjanje iz njihove ekipe zahtevalo preveč časovnega vložka. Risanju na papir so se izognili, razvijalec pa pravi, da bo serija ohranila svoj značilni grafični slog in da se bodo poskušali izogibati prevelikemu dodajanju digitalnih učinkov.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Cuphead danes šteje že skoraj dve leti in ta risankasta platformščina, kjer nadzorujemo simpatičnega junaka, ki ima namesto glave skodelico, še danes stoji na moji vitrini kot neosvojen naslov.

Cuphead je namreč simpatičen, a prekleto težak. Špil zahteva res vrhunske reflekse in zvrhano merico potrpljenja, zato je med preigravanjem veliko ljudi preprosto obupalo, med njih lahko neponosno prištejem tudi sebe.

Ni pa dvoma, da igra izgleda odlično. Razvijalec MDHR je vse animacije izrisal na papir ter to nato pretvoril v digitalno obliko. Rezultat je vizualna podoba, ki spominja na Disney risanke iz leta 1930 in ta je očitno dovolj dobra, da si bo prislužila prav svojo serijo na Netflixu.

Zadeva je še v zgodnji produkciji, razvijalec MDHR pa bo služil kot izvršni producent. Tokrat za animacijo ne bodo poskrbeli oni ampak Netflixov animacijski studio. Kakor pravi razvijalec, je to pravilna odločitev, saj bi drugače ustvarjanje iz njihove ekipe zahtevalo preveč časovnega vložka. Risanju na papir so se izognili, razvijalec pa pravi, da bo serija ohranila svoj značilni grafični slog in da se bodo poskušali izogibati prevelikemu dodajanju digitalnih učinkov.

Cuphead danes šteje že skoraj dve leti in ta risankasta platformščina, kjer nadzorujemo simpatičnega junaka, ki ima namesto glave skodelico, še danes stoji na moji vitrini kot neosvojen naslov.

Cuphead je namreč simpatičen, a prekleto težak. Špil zahteva res vrhunske reflekse in zvrhano merico potrpljenja, zato je med preigravanjem veliko ljudi preprosto obupalo, med njih lahko neponosno prištejem tudi sebe.

Ni pa dvoma, da igra izgleda odlično. Razvijalec MDHR je vse animacije izrisal na papir ter to nato pretvoril v digitalno obliko. Rezultat je vizualna podoba, ki spominja na Disney risanke iz leta 1930 in ta je očitno dovolj dobra, da si bo prislužila prav svojo serijo na Netflixu.

Zadeva je še v zgodnji produkciji, razvijalec MDHR pa bo služil kot izvršni producent. Tokrat za animacijo ne bodo poskrbeli oni ampak Netflixov animacijski studio. Kakor pravi razvijalec, je to pravilna odločitev, saj bi drugače ustvarjanje iz njihove ekipe zahtevalo preveč časovnega vložka. Risanju na papir so se izognili, razvijalec pa pravi, da bo serija ohranila svoj značilni grafični slog in da se bodo poskušali izogibati prevelikemu dodajanju digitalnih učinkov.

Cuphead danes šteje že skoraj dve leti in ta risankasta platformščina, kjer nadzorujemo simpatičnega junaka, ki ima namesto glave skodelico, še danes stoji na moji vitrini kot neosvojen naslov.

Cuphead je namreč simpatičen, a prekleto težak. Špil zahteva res vrhunske reflekse in zvrhano merico potrpljenja, zato je med preigravanjem veliko ljudi preprosto obupalo, med njih lahko neponosno prištejem tudi sebe.

Ni pa dvoma, da igra izgleda odlično. Razvijalec MDHR je vse animacije izrisal na papir ter to nato pretvoril v digitalno obliko. Rezultat je vizualna podoba, ki spominja na Disney risanke iz leta 1930 in ta je očitno dovolj dobra, da si bo prislužila prav svojo serijo na Netflixu.

Zadeva je še v zgodnji produkciji, razvijalec MDHR pa bo služil kot izvršni producent. Tokrat za animacijo ne bodo poskrbeli oni ampak Netflixov animacijski studio. Kakor pravi razvijalec, je to pravilna odločitev, saj bi drugače ustvarjanje iz njihove ekipe zahtevalo preveč časovnega vložka. Risanju na papir so se izognili, razvijalec pa pravi, da bo serija ohranila svoj značilni grafični slog in da se bodo poskušali izogibati prevelikemu dodajanju digitalnih učinkov.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.