Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.
“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.
Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!
What hardware is needed to run this game? It currently runs well (60 FPS) on a GTX1070 and quad-core machine. I might add a lower detail mode to enable GTX1060 as well, but anything below that is not really realistic. It features raytracing, but does not use RTX.
— Dennis Gustafsson (@tuxedolabs) 23 August 2019
Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.
Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.