Skrivnostni projekt vsebuje najbolj napredno fiziko, ki smo jo do sedaj videli v igrah

Skrivnostni projekt vsebuje najbolj napredno fiziko, ki smo jo do sedaj videli v igrah

Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.

“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.

Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!

Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.

Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.

Deli novico

Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.

“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.

Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!

Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.

Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.

“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.

Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!

Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.

Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.

Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.

“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.

Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!

Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.

Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.

Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.

“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.

Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!

Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.

Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.