Pokémon Masters izšel na mobilnih napravah in je naravnost prepojen z mikrotransakcijami

Pokémon Masters izšel na mobilnih napravah in je naravnost prepojen z mikrotransakcijami

Kadar se kjerkoli pojavi nov Pokémon izdelek, se takoj odzovejo njegovi oboževalci in v hordah takoj navalijo na najnovejši naslov. Včeraj je izšel Pokémon Masters, vendar samo za mobilne naprave.

Ker gre za iOS in Android igro, je ta seveda brezplačna. In je seveda naravnost prepojena z nadležnimi mikrotransakcijami in drugimi mehanikami, ki bi od uporabnika radi izvabile čim večje število denarcev.

Masters ima precej zanimivo premiso, saj je tokrat fokus na trenerjih in ne na pisanih in domišljijskih živalicah. Povežemo se lahko v ekipo s še dvema drugima trenerjema in skupaj s Pokémoni se nato lahko podamo v bitke.

Vse lepo in prav, če se ne bi tu pojavile “pay 2 win” mehanike. Glavni problem so različne valute. Eno lahko prislužimo preko igranja kot je to denimo v igri Pokémon GO, kjer nabiramo PokéCoins. A Masters tu naredi veliko razliko.

Pokemon Masters je namreč tipična “gatcha” igra, kar pomeni, da odklepaš nove karakterje z neke vrsto loterijo oziroma “bannerji”. Igra sicer omogoča možnost, da vse karakterje pridobimo brezplačno, ampak kjer je število diamantov, ki jih lahko oseba pridobi zelo omejeno, prav tako pa so možnosti, da dobiš dobrega karakterja zelo nizke. Za dodaten slab priokus pa so poskrbeli s tem, da se diamanti delijo na navadne ter “plačane”.

Plačani diamanti so tisti, ki jih uporabnik pridobi z uporabo pravega denarja. Ti posebni diamanti igralcu omogočajo, da dnevno enkrat vrže kocke za želen karakter 3x ceneje, kot je cena z navadnimi karakterji. Navadno “gatcha” igre svoje zveste igralce nadgradijo tako, da ob začetku igre ter ob posebnih dogodkih ponudijo “multi-scout”, kjer je zagotovljen vsaj en boljši karakter in tudi igra Pokemon Masters se tega drži – no ja, do NEKE MERE. Igra ti ponuja “one-time-only pull”, kjer si lahko zagotoviš karakter najvišjega ranga, a na žalost za to potrebuješ plačane diamante. Zaradi te poteze je igra prejela že ogromno slabih kritik na spletu in zanimivo bo videti, kako se bo Nintendo odzval.

Deli novico

Kadar se kjerkoli pojavi nov Pokémon izdelek, se takoj odzovejo njegovi oboževalci in v hordah takoj navalijo na najnovejši naslov. Včeraj je izšel Pokémon Masters, vendar samo za mobilne naprave.

Ker gre za iOS in Android igro, je ta seveda brezplačna. In je seveda naravnost prepojena z nadležnimi mikrotransakcijami in drugimi mehanikami, ki bi od uporabnika radi izvabile čim večje število denarcev.

Masters ima precej zanimivo premiso, saj je tokrat fokus na trenerjih in ne na pisanih in domišljijskih živalicah. Povežemo se lahko v ekipo s še dvema drugima trenerjema in skupaj s Pokémoni se nato lahko podamo v bitke.

Vse lepo in prav, če se ne bi tu pojavile “pay 2 win” mehanike. Glavni problem so različne valute. Eno lahko prislužimo preko igranja kot je to denimo v igri Pokémon GO, kjer nabiramo PokéCoins. A Masters tu naredi veliko razliko.

Pokemon Masters je namreč tipična “gatcha” igra, kar pomeni, da odklepaš nove karakterje z neke vrsto loterijo oziroma “bannerji”. Igra sicer omogoča možnost, da vse karakterje pridobimo brezplačno, ampak kjer je število diamantov, ki jih lahko oseba pridobi zelo omejeno, prav tako pa so možnosti, da dobiš dobrega karakterja zelo nizke. Za dodaten slab priokus pa so poskrbeli s tem, da se diamanti delijo na navadne ter “plačane”.

Plačani diamanti so tisti, ki jih uporabnik pridobi z uporabo pravega denarja. Ti posebni diamanti igralcu omogočajo, da dnevno enkrat vrže kocke za želen karakter 3x ceneje, kot je cena z navadnimi karakterji. Navadno “gatcha” igre svoje zveste igralce nadgradijo tako, da ob začetku igre ter ob posebnih dogodkih ponudijo “multi-scout”, kjer je zagotovljen vsaj en boljši karakter in tudi igra Pokemon Masters se tega drži – no ja, do NEKE MERE. Igra ti ponuja “one-time-only pull”, kjer si lahko zagotoviš karakter najvišjega ranga, a na žalost za to potrebuješ plačane diamante. Zaradi te poteze je igra prejela že ogromno slabih kritik na spletu in zanimivo bo videti, kako se bo Nintendo odzval.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Kadar se kjerkoli pojavi nov Pokémon izdelek, se takoj odzovejo njegovi oboževalci in v hordah takoj navalijo na najnovejši naslov. Včeraj je izšel Pokémon Masters, vendar samo za mobilne naprave.

Ker gre za iOS in Android igro, je ta seveda brezplačna. In je seveda naravnost prepojena z nadležnimi mikrotransakcijami in drugimi mehanikami, ki bi od uporabnika radi izvabile čim večje število denarcev.

Masters ima precej zanimivo premiso, saj je tokrat fokus na trenerjih in ne na pisanih in domišljijskih živalicah. Povežemo se lahko v ekipo s še dvema drugima trenerjema in skupaj s Pokémoni se nato lahko podamo v bitke.

Vse lepo in prav, če se ne bi tu pojavile “pay 2 win” mehanike. Glavni problem so različne valute. Eno lahko prislužimo preko igranja kot je to denimo v igri Pokémon GO, kjer nabiramo PokéCoins. A Masters tu naredi veliko razliko.

Pokemon Masters je namreč tipična “gatcha” igra, kar pomeni, da odklepaš nove karakterje z neke vrsto loterijo oziroma “bannerji”. Igra sicer omogoča možnost, da vse karakterje pridobimo brezplačno, ampak kjer je število diamantov, ki jih lahko oseba pridobi zelo omejeno, prav tako pa so možnosti, da dobiš dobrega karakterja zelo nizke. Za dodaten slab priokus pa so poskrbeli s tem, da se diamanti delijo na navadne ter “plačane”.

Plačani diamanti so tisti, ki jih uporabnik pridobi z uporabo pravega denarja. Ti posebni diamanti igralcu omogočajo, da dnevno enkrat vrže kocke za želen karakter 3x ceneje, kot je cena z navadnimi karakterji. Navadno “gatcha” igre svoje zveste igralce nadgradijo tako, da ob začetku igre ter ob posebnih dogodkih ponudijo “multi-scout”, kjer je zagotovljen vsaj en boljši karakter in tudi igra Pokemon Masters se tega drži – no ja, do NEKE MERE. Igra ti ponuja “one-time-only pull”, kjer si lahko zagotoviš karakter najvišjega ranga, a na žalost za to potrebuješ plačane diamante. Zaradi te poteze je igra prejela že ogromno slabih kritik na spletu in zanimivo bo videti, kako se bo Nintendo odzval.

  Ta zanimiva aplikacija bo poskrbela za preklic vaših naročnin

Kadar se kjerkoli pojavi nov Pokémon izdelek, se takoj odzovejo njegovi oboževalci in v hordah takoj navalijo na najnovejši naslov. Včeraj je izšel Pokémon Masters, vendar samo za mobilne naprave.

Ker gre za iOS in Android igro, je ta seveda brezplačna. In je seveda naravnost prepojena z nadležnimi mikrotransakcijami in drugimi mehanikami, ki bi od uporabnika radi izvabile čim večje število denarcev.

Masters ima precej zanimivo premiso, saj je tokrat fokus na trenerjih in ne na pisanih in domišljijskih živalicah. Povežemo se lahko v ekipo s še dvema drugima trenerjema in skupaj s Pokémoni se nato lahko podamo v bitke.

Vse lepo in prav, če se ne bi tu pojavile “pay 2 win” mehanike. Glavni problem so različne valute. Eno lahko prislužimo preko igranja kot je to denimo v igri Pokémon GO, kjer nabiramo PokéCoins. A Masters tu naredi veliko razliko.

Pokemon Masters je namreč tipična “gatcha” igra, kar pomeni, da odklepaš nove karakterje z neke vrsto loterijo oziroma “bannerji”. Igra sicer omogoča možnost, da vse karakterje pridobimo brezplačno, ampak kjer je število diamantov, ki jih lahko oseba pridobi zelo omejeno, prav tako pa so možnosti, da dobiš dobrega karakterja zelo nizke. Za dodaten slab priokus pa so poskrbeli s tem, da se diamanti delijo na navadne ter “plačane”.

Plačani diamanti so tisti, ki jih uporabnik pridobi z uporabo pravega denarja. Ti posebni diamanti igralcu omogočajo, da dnevno enkrat vrže kocke za želen karakter 3x ceneje, kot je cena z navadnimi karakterji. Navadno “gatcha” igre svoje zveste igralce nadgradijo tako, da ob začetku igre ter ob posebnih dogodkih ponudijo “multi-scout”, kjer je zagotovljen vsaj en boljši karakter in tudi igra Pokemon Masters se tega drži – no ja, do NEKE MERE. Igra ti ponuja “one-time-only pull”, kjer si lahko zagotoviš karakter najvišjega ranga, a na žalost za to potrebuješ plačane diamante. Zaradi te poteze je igra prejela že ogromno slabih kritik na spletu in zanimivo bo videti, kako se bo Nintendo odzval.

Kadar se kjerkoli pojavi nov Pokémon izdelek, se takoj odzovejo njegovi oboževalci in v hordah takoj navalijo na najnovejši naslov. Včeraj je izšel Pokémon Masters, vendar samo za mobilne naprave.

Ker gre za iOS in Android igro, je ta seveda brezplačna. In je seveda naravnost prepojena z nadležnimi mikrotransakcijami in drugimi mehanikami, ki bi od uporabnika radi izvabile čim večje število denarcev.

Masters ima precej zanimivo premiso, saj je tokrat fokus na trenerjih in ne na pisanih in domišljijskih živalicah. Povežemo se lahko v ekipo s še dvema drugima trenerjema in skupaj s Pokémoni se nato lahko podamo v bitke.

Vse lepo in prav, če se ne bi tu pojavile “pay 2 win” mehanike. Glavni problem so različne valute. Eno lahko prislužimo preko igranja kot je to denimo v igri Pokémon GO, kjer nabiramo PokéCoins. A Masters tu naredi veliko razliko.

Pokemon Masters je namreč tipična “gatcha” igra, kar pomeni, da odklepaš nove karakterje z neke vrsto loterijo oziroma “bannerji”. Igra sicer omogoča možnost, da vse karakterje pridobimo brezplačno, ampak kjer je število diamantov, ki jih lahko oseba pridobi zelo omejeno, prav tako pa so možnosti, da dobiš dobrega karakterja zelo nizke. Za dodaten slab priokus pa so poskrbeli s tem, da se diamanti delijo na navadne ter “plačane”.

Plačani diamanti so tisti, ki jih uporabnik pridobi z uporabo pravega denarja. Ti posebni diamanti igralcu omogočajo, da dnevno enkrat vrže kocke za želen karakter 3x ceneje, kot je cena z navadnimi karakterji. Navadno “gatcha” igre svoje zveste igralce nadgradijo tako, da ob začetku igre ter ob posebnih dogodkih ponudijo “multi-scout”, kjer je zagotovljen vsaj en boljši karakter in tudi igra Pokemon Masters se tega drži – no ja, do NEKE MERE. Igra ti ponuja “one-time-only pull”, kjer si lahko zagotoviš karakter najvišjega ranga, a na žalost za to potrebuješ plačane diamante. Zaradi te poteze je igra prejela že ogromno slabih kritik na spletu in zanimivo bo videti, kako se bo Nintendo odzval.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.