UVI Chair Racing Simulator – recenzija slovenskega dirkalnega simulatorja

UVI Chair Racing Simulator – recenzija slovenskega dirkalnega simulatorja

UVI Chair je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pisarniških in gaming stolov, v svojem asortimanu pa imajo tudi po višini prilagodljivo pisarniško mizo. Sedaj so vstopili na trg simracing opreme z njihovim novim izdelkom UVI Chair Racing Simulator in nas povabili na kratek test.

Kokpit odlikuje kompatibilnost z bolj popularnimi volani na trgu (Logitech, Thrustmaster, Fanatec), priloženi so tudi vijaki. Pohvalim lahko vzdolžni pomik in naklon sedeža ter prilagodljivost naklona volana in pedalov. Prašno barvana konstrukcija je jeklena, kar zagotavlja odlično togost.

Ob prvem pogledu na kokpit mi je najprej padel v oči školjkasti sedež, ki močno spominja na tiste v pravih dirkalnikih. Pri sedenju v njem ni čutiti kakšnih neprijetnosti, udoben je in daje dobro podporo hrbtu. Sedež je na sankah, kar omogoča vzdolžni pomik sedeža – stvar, ki je vredna pohvale. Naklon lahko sicer prilagajamo z vijaki, a ker gre za školjkasti sedež in je zgrajen iz enega kosa, žal ne moremo spreminjati samo naklona hrbtnega dela. Če bi si radi kdaj malo odpočili in se naslonili nazaj, vam bo to manjkalo, za dirkanje pa to ne predstavlja problema.

Nosilec za volan je pritrjen iz strani, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje v sedež. Stran na kateri bo pritrjen lahko sami izbiramo. Volan pritrdimo z vijaki, ki so priloženi. Imamo možnost spreminjanja naklona ter višine volana. Na prototipu, ki sem ga preizkusil, sem opazili malo slabšo stabilnost nosilca. To je očitno samo, če malo bolj agresivno volan pocukaš gor in dol, tega pa med vožnjo navadno ne počneš in se tudi ne opazi. Kljub temu so mi odgovorni zatrdili, da že pripravljajo izboljšave za nosilec, ki ga bodo naredile 100% stabilnega.

  Nova brezplačna igra na Epic Games je Conarium - za naslednji teden se pripravlja Batman presenečenje

Baza za pritrditev pedalov je bila pri testiranju z Logitech pedali trdna in upogibanja pri uporabi nisem opazil. Vemo, da ta pedala nimajo najtrše zavore, tako da ostaja odprto vprašanje, če bi bila baza dovolj trdna tudi za pedala z LoadCell zavoro. Prilagajamo lahko naklon pedal, prav tako je bazo možno pritrditi na različnih pozicijah vzdolžno.

Celoten kokpit je postavljen na gumirane tačke, ki služijo kot zaščita pred opraskanjem tal in hkrati tudi kot prepreka prenosa vibracij iz kokpita na tla. Če živite v stanovanju, vam bodo spodnji sosedje hvaležni.

Med dodatki lahko izbirate tudi nosilec za sekvenčni oz. H-menjalnik. Ta ni priložen, ampak je na voljo za doplačilo. Enako velja za nosilce vaših ekranov oziroma TVjev. Na voljo sta dve različici – prva omogoča pritrditev enega ekrana oz. TVja, druga različica pa omogoča pritrditev treh ekranov, kar je za vse voznike dirkaških simulacij še posebej dobrodošlo. Stranke si lahko omislijo tudi celoten paket, ki vsebuje tudi volan Logitech G29 ali pa Logitech G920.

Več o produktu, njegovih specifikacijah in prodajnih akcijah si lahko preberete na njihovih spletnih straneh. Kdor bi želel simulator preizkusiti, se lahko oglasi v pisarnah podjetja UVI Chair, na Brnčičevi ulici 13 v Ljubljani. Njihova ekipa vas bo sprejela z odprtimi rokami in vam odgovorila na vsa morebitna vprašanja.

Članek povzet iz spletne strani slo-racing.

Deli novico

UVI Chair je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pisarniških in gaming stolov, v svojem asortimanu pa imajo tudi po višini prilagodljivo pisarniško mizo. Sedaj so vstopili na trg simracing opreme z njihovim novim izdelkom UVI Chair Racing Simulator in nas povabili na kratek test.

Kokpit odlikuje kompatibilnost z bolj popularnimi volani na trgu (Logitech, Thrustmaster, Fanatec), priloženi so tudi vijaki. Pohvalim lahko vzdolžni pomik in naklon sedeža ter prilagodljivost naklona volana in pedalov. Prašno barvana konstrukcija je jeklena, kar zagotavlja odlično togost.

Ob prvem pogledu na kokpit mi je najprej padel v oči školjkasti sedež, ki močno spominja na tiste v pravih dirkalnikih. Pri sedenju v njem ni čutiti kakšnih neprijetnosti, udoben je in daje dobro podporo hrbtu. Sedež je na sankah, kar omogoča vzdolžni pomik sedeža – stvar, ki je vredna pohvale. Naklon lahko sicer prilagajamo z vijaki, a ker gre za školjkasti sedež in je zgrajen iz enega kosa, žal ne moremo spreminjati samo naklona hrbtnega dela. Če bi si radi kdaj malo odpočili in se naslonili nazaj, vam bo to manjkalo, za dirkanje pa to ne predstavlja problema.

Nosilec za volan je pritrjen iz strani, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje v sedež. Stran na kateri bo pritrjen lahko sami izbiramo. Volan pritrdimo z vijaki, ki so priloženi. Imamo možnost spreminjanja naklona ter višine volana. Na prototipu, ki sem ga preizkusil, sem opazili malo slabšo stabilnost nosilca. To je očitno samo, če malo bolj agresivno volan pocukaš gor in dol, tega pa med vožnjo navadno ne počneš in se tudi ne opazi. Kljub temu so mi odgovorni zatrdili, da že pripravljajo izboljšave za nosilec, ki ga bodo naredile 100% stabilnega.

  Civilization VI dobil battle royale

Baza za pritrditev pedalov je bila pri testiranju z Logitech pedali trdna in upogibanja pri uporabi nisem opazil. Vemo, da ta pedala nimajo najtrše zavore, tako da ostaja odprto vprašanje, če bi bila baza dovolj trdna tudi za pedala z LoadCell zavoro. Prilagajamo lahko naklon pedal, prav tako je bazo možno pritrditi na različnih pozicijah vzdolžno.

Celoten kokpit je postavljen na gumirane tačke, ki služijo kot zaščita pred opraskanjem tal in hkrati tudi kot prepreka prenosa vibracij iz kokpita na tla. Če živite v stanovanju, vam bodo spodnji sosedje hvaležni.

Med dodatki lahko izbirate tudi nosilec za sekvenčni oz. H-menjalnik. Ta ni priložen, ampak je na voljo za doplačilo. Enako velja za nosilce vaših ekranov oziroma TVjev. Na voljo sta dve različici – prva omogoča pritrditev enega ekrana oz. TVja, druga različica pa omogoča pritrditev treh ekranov, kar je za vse voznike dirkaških simulacij še posebej dobrodošlo. Stranke si lahko omislijo tudi celoten paket, ki vsebuje tudi volan Logitech G29 ali pa Logitech G920.

Več o produktu, njegovih specifikacijah in prodajnih akcijah si lahko preberete na njihovih spletnih straneh. Kdor bi želel simulator preizkusiti, se lahko oglasi v pisarnah podjetja UVI Chair, na Brnčičevi ulici 13 v Ljubljani. Njihova ekipa vas bo sprejela z odprtimi rokami in vam odgovorila na vsa morebitna vprašanja.

Članek povzet iz spletne strani slo-racing.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

UVI Chair je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pisarniških in gaming stolov, v svojem asortimanu pa imajo tudi po višini prilagodljivo pisarniško mizo. Sedaj so vstopili na trg simracing opreme z njihovim novim izdelkom UVI Chair Racing Simulator in nas povabili na kratek test.

Kokpit odlikuje kompatibilnost z bolj popularnimi volani na trgu (Logitech, Thrustmaster, Fanatec), priloženi so tudi vijaki. Pohvalim lahko vzdolžni pomik in naklon sedeža ter prilagodljivost naklona volana in pedalov. Prašno barvana konstrukcija je jeklena, kar zagotavlja odlično togost.

Ob prvem pogledu na kokpit mi je najprej padel v oči školjkasti sedež, ki močno spominja na tiste v pravih dirkalnikih. Pri sedenju v njem ni čutiti kakšnih neprijetnosti, udoben je in daje dobro podporo hrbtu. Sedež je na sankah, kar omogoča vzdolžni pomik sedeža – stvar, ki je vredna pohvale. Naklon lahko sicer prilagajamo z vijaki, a ker gre za školjkasti sedež in je zgrajen iz enega kosa, žal ne moremo spreminjati samo naklona hrbtnega dela. Če bi si radi kdaj malo odpočili in se naslonili nazaj, vam bo to manjkalo, za dirkanje pa to ne predstavlja problema.

Nosilec za volan je pritrjen iz strani, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje v sedež. Stran na kateri bo pritrjen lahko sami izbiramo. Volan pritrdimo z vijaki, ki so priloženi. Imamo možnost spreminjanja naklona ter višine volana. Na prototipu, ki sem ga preizkusil, sem opazili malo slabšo stabilnost nosilca. To je očitno samo, če malo bolj agresivno volan pocukaš gor in dol, tega pa med vožnjo navadno ne počneš in se tudi ne opazi. Kljub temu so mi odgovorni zatrdili, da že pripravljajo izboljšave za nosilec, ki ga bodo naredile 100% stabilnega.

  Prvi uraden pogled na Googlov telefon Pixel 4

Baza za pritrditev pedalov je bila pri testiranju z Logitech pedali trdna in upogibanja pri uporabi nisem opazil. Vemo, da ta pedala nimajo najtrše zavore, tako da ostaja odprto vprašanje, če bi bila baza dovolj trdna tudi za pedala z LoadCell zavoro. Prilagajamo lahko naklon pedal, prav tako je bazo možno pritrditi na različnih pozicijah vzdolžno.

  Assassin's Creed: Black Flag in Rogue prihajata na Nintendo Switch

Celoten kokpit je postavljen na gumirane tačke, ki služijo kot zaščita pred opraskanjem tal in hkrati tudi kot prepreka prenosa vibracij iz kokpita na tla. Če živite v stanovanju, vam bodo spodnji sosedje hvaležni.

Med dodatki lahko izbirate tudi nosilec za sekvenčni oz. H-menjalnik. Ta ni priložen, ampak je na voljo za doplačilo. Enako velja za nosilce vaših ekranov oziroma TVjev. Na voljo sta dve različici – prva omogoča pritrditev enega ekrana oz. TVja, druga različica pa omogoča pritrditev treh ekranov, kar je za vse voznike dirkaških simulacij še posebej dobrodošlo. Stranke si lahko omislijo tudi celoten paket, ki vsebuje tudi volan Logitech G29 ali pa Logitech G920.

Več o produktu, njegovih specifikacijah in prodajnih akcijah si lahko preberete na njihovih spletnih straneh. Kdor bi želel simulator preizkusiti, se lahko oglasi v pisarnah podjetja UVI Chair, na Brnčičevi ulici 13 v Ljubljani. Njihova ekipa vas bo sprejela z odprtimi rokami in vam odgovorila na vsa morebitna vprašanja.

Članek povzet iz spletne strani slo-racing.

UVI Chair je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pisarniških in gaming stolov, v svojem asortimanu pa imajo tudi po višini prilagodljivo pisarniško mizo. Sedaj so vstopili na trg simracing opreme z njihovim novim izdelkom UVI Chair Racing Simulator in nas povabili na kratek test.

Kokpit odlikuje kompatibilnost z bolj popularnimi volani na trgu (Logitech, Thrustmaster, Fanatec), priloženi so tudi vijaki. Pohvalim lahko vzdolžni pomik in naklon sedeža ter prilagodljivost naklona volana in pedalov. Prašno barvana konstrukcija je jeklena, kar zagotavlja odlično togost.

Ob prvem pogledu na kokpit mi je najprej padel v oči školjkasti sedež, ki močno spominja na tiste v pravih dirkalnikih. Pri sedenju v njem ni čutiti kakšnih neprijetnosti, udoben je in daje dobro podporo hrbtu. Sedež je na sankah, kar omogoča vzdolžni pomik sedeža – stvar, ki je vredna pohvale. Naklon lahko sicer prilagajamo z vijaki, a ker gre za školjkasti sedež in je zgrajen iz enega kosa, žal ne moremo spreminjati samo naklona hrbtnega dela. Če bi si radi kdaj malo odpočili in se naslonili nazaj, vam bo to manjkalo, za dirkanje pa to ne predstavlja problema.

Nosilec za volan je pritrjen iz strani, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje v sedež. Stran na kateri bo pritrjen lahko sami izbiramo. Volan pritrdimo z vijaki, ki so priloženi. Imamo možnost spreminjanja naklona ter višine volana. Na prototipu, ki sem ga preizkusil, sem opazili malo slabšo stabilnost nosilca. To je očitno samo, če malo bolj agresivno volan pocukaš gor in dol, tega pa med vožnjo navadno ne počneš in se tudi ne opazi. Kljub temu so mi odgovorni zatrdili, da že pripravljajo izboljšave za nosilec, ki ga bodo naredile 100% stabilnega.

  KFC dela na bizarni igri, kjer bomo poskušali očarati Colonel Sandersa

Baza za pritrditev pedalov je bila pri testiranju z Logitech pedali trdna in upogibanja pri uporabi nisem opazil. Vemo, da ta pedala nimajo najtrše zavore, tako da ostaja odprto vprašanje, če bi bila baza dovolj trdna tudi za pedala z LoadCell zavoro. Prilagajamo lahko naklon pedal, prav tako je bazo možno pritrditi na različnih pozicijah vzdolžno.

Celoten kokpit je postavljen na gumirane tačke, ki služijo kot zaščita pred opraskanjem tal in hkrati tudi kot prepreka prenosa vibracij iz kokpita na tla. Če živite v stanovanju, vam bodo spodnji sosedje hvaležni.

Med dodatki lahko izbirate tudi nosilec za sekvenčni oz. H-menjalnik. Ta ni priložen, ampak je na voljo za doplačilo. Enako velja za nosilce vaših ekranov oziroma TVjev. Na voljo sta dve različici – prva omogoča pritrditev enega ekrana oz. TVja, druga različica pa omogoča pritrditev treh ekranov, kar je za vse voznike dirkaških simulacij še posebej dobrodošlo. Stranke si lahko omislijo tudi celoten paket, ki vsebuje tudi volan Logitech G29 ali pa Logitech G920.

Več o produktu, njegovih specifikacijah in prodajnih akcijah si lahko preberete na njihovih spletnih straneh. Kdor bi želel simulator preizkusiti, se lahko oglasi v pisarnah podjetja UVI Chair, na Brnčičevi ulici 13 v Ljubljani. Njihova ekipa vas bo sprejela z odprtimi rokami in vam odgovorila na vsa morebitna vprašanja.

Članek povzet iz spletne strani slo-racing.

UVI Chair je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pisarniških in gaming stolov, v svojem asortimanu pa imajo tudi po višini prilagodljivo pisarniško mizo. Sedaj so vstopili na trg simracing opreme z njihovim novim izdelkom UVI Chair Racing Simulator in nas povabili na kratek test.

Kokpit odlikuje kompatibilnost z bolj popularnimi volani na trgu (Logitech, Thrustmaster, Fanatec), priloženi so tudi vijaki. Pohvalim lahko vzdolžni pomik in naklon sedeža ter prilagodljivost naklona volana in pedalov. Prašno barvana konstrukcija je jeklena, kar zagotavlja odlično togost.

Ob prvem pogledu na kokpit mi je najprej padel v oči školjkasti sedež, ki močno spominja na tiste v pravih dirkalnikih. Pri sedenju v njem ni čutiti kakšnih neprijetnosti, udoben je in daje dobro podporo hrbtu. Sedež je na sankah, kar omogoča vzdolžni pomik sedeža – stvar, ki je vredna pohvale. Naklon lahko sicer prilagajamo z vijaki, a ker gre za školjkasti sedež in je zgrajen iz enega kosa, žal ne moremo spreminjati samo naklona hrbtnega dela. Če bi si radi kdaj malo odpočili in se naslonili nazaj, vam bo to manjkalo, za dirkanje pa to ne predstavlja problema.

Nosilec za volan je pritrjen iz strani, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje v sedež. Stran na kateri bo pritrjen lahko sami izbiramo. Volan pritrdimo z vijaki, ki so priloženi. Imamo možnost spreminjanja naklona ter višine volana. Na prototipu, ki sem ga preizkusil, sem opazili malo slabšo stabilnost nosilca. To je očitno samo, če malo bolj agresivno volan pocukaš gor in dol, tega pa med vožnjo navadno ne počneš in se tudi ne opazi. Kljub temu so mi odgovorni zatrdili, da že pripravljajo izboljšave za nosilec, ki ga bodo naredile 100% stabilnega.

  System Shock 3 dobil prvi napovednik

Baza za pritrditev pedalov je bila pri testiranju z Logitech pedali trdna in upogibanja pri uporabi nisem opazil. Vemo, da ta pedala nimajo najtrše zavore, tako da ostaja odprto vprašanje, če bi bila baza dovolj trdna tudi za pedala z LoadCell zavoro. Prilagajamo lahko naklon pedal, prav tako je bazo možno pritrditi na različnih pozicijah vzdolžno.

Celoten kokpit je postavljen na gumirane tačke, ki služijo kot zaščita pred opraskanjem tal in hkrati tudi kot prepreka prenosa vibracij iz kokpita na tla. Če živite v stanovanju, vam bodo spodnji sosedje hvaležni.

Med dodatki lahko izbirate tudi nosilec za sekvenčni oz. H-menjalnik. Ta ni priložen, ampak je na voljo za doplačilo. Enako velja za nosilce vaših ekranov oziroma TVjev. Na voljo sta dve različici – prva omogoča pritrditev enega ekrana oz. TVja, druga različica pa omogoča pritrditev treh ekranov, kar je za vse voznike dirkaških simulacij še posebej dobrodošlo. Stranke si lahko omislijo tudi celoten paket, ki vsebuje tudi volan Logitech G29 ali pa Logitech G920.

Več o produktu, njegovih specifikacijah in prodajnih akcijah si lahko preberete na njihovih spletnih straneh. Kdor bi želel simulator preizkusiti, se lahko oglasi v pisarnah podjetja UVI Chair, na Brnčičevi ulici 13 v Ljubljani. Njihova ekipa vas bo sprejela z odprtimi rokami in vam odgovorila na vsa morebitna vprašanja.

Članek povzet iz spletne strani slo-racing.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.