Predelavo originalne Civilization lahko sedaj igrate kar v Microsoft Excel-u

Predelavo originalne Civilization lahko sedaj igrate kar v Microsoft Excel-u

Microsoft si trenutno lasti ekskluzivnostne pravice za ljubiteljsko predelavo originalne Civilization.

Med premnogimi leti pred zaslonom sem slišal že vsega boga zgodb. Od izdelave računalnik v Minecraft-u pa do Doom-a, ki so ga predelali že za nešteto količino raznovrstnih platform. A kljub temu mi vsake toliko časa kakšna res odštekana novica uspe vzbuditi radovednost in nejevero. To je uspelo tudi najnovejši vesti, da si je nekdo zamislil predelavo originalnega Sid Meier’s Civilization. To sicer samo po sebi ni nič posebnega, bolj zanimivo je dejstvo, da je celotna igra predelana v programu Excel podjetja Microsoft, katerega večina uporabnikov uporablja za izdelavo in vodenje razpredelnic.

To nas privede do [Cell]ivization, zaenkrat dokaj osnovne različice stare igre Sid Meier’s Civilization. Avtor igre je neodvisen razvijalec pod vzdevkom s0lly, kateri nam je dal naslednjo izjavo:

“[Cell]ivilization je moja prva igra v programu Excel in njena prva iteracija (v1.0) je bila ustvarjena v zgolj enem tednu za OLC CODEJAM 2019. Tema letošnjega gamejam-a je bila destrukcija, ki še kako velja za v1.0 moje igre, glede na to, da je edini možen način zmage popolno uničenje nasprotnika.”

Trenutno je igra sicer na voljo v precej osnovni različici, kar se tiče funkcij, a sčasoma jo namerava razvijalec dodelati in postopoma vključevati nove funkcije, seveda pa zgolj, če bo trenutna različica doživela dober odziv.

Trenutno [Cell]ivilization vsebuje:

  • Možnost igranja dveh igralcev (moder in zelen) na enem sistemu.
  • Premikanje enot preko tipk WASD
  • Premikanje kamere neodvisno od enot
  • Gradnja različnih vrst enot v mestih
  • Več vrst enot, vsaka s svojevrstnimi karakteristikami in določenimi posebnimi sposobnostmi
  • Premikanje enot, ki je odvisno od okolja, na katerem se nahajajo
  • Gradnja mest
  • En zemljevid z možnostjo nastavljanja velikosti igralne površine
  • Postopno razkrivanje zamegljenega zemljevida
  Civilization VI dobil battle royale

Različico 1.0 igre skupno z nastavitvami lahko najdete na spletni strani itch.io . Po pravici povedano me prav zanima, koliko ljudi jo bo snelo in se preizkusilo v osvajanju sveta med “garanjem” v pisarni, brez da bi pri šefu povzročili kanec dvoma v njihovo delovno vnemo.

Deli novico

Med premnogimi leti pred zaslonom sem slišal že vsega boga zgodb. Od izdelave računalnik v Minecraft-u pa do Doom-a, ki so ga predelali že za nešteto količino raznovrstnih platform. A kljub temu mi vsake toliko časa kakšna res odštekana novica uspe vzbuditi radovednost in nejevero. To je uspelo tudi najnovejši vesti, da si je nekdo zamislil predelavo originalnega Sid Meier’s Civilization. To sicer samo po sebi ni nič posebnega, bolj zanimivo je dejstvo, da je celotna igra predelana v programu Excel podjetja Microsoft, katerega večina uporabnikov uporablja za izdelavo in vodenje razpredelnic.

To nas privede do [Cell]ivization, zaenkrat dokaj osnovne različice stare igre Sid Meier’s Civilization. Avtor igre je neodvisen razvijalec pod vzdevkom s0lly, kateri nam je dal naslednjo izjavo:

“[Cell]ivilization je moja prva igra v programu Excel in njena prva iteracija (v1.0) je bila ustvarjena v zgolj enem tednu za OLC CODEJAM 2019. Tema letošnjega gamejam-a je bila destrukcija, ki še kako velja za v1.0 moje igre, glede na to, da je edini možen način zmage popolno uničenje nasprotnika.”

Trenutno je igra sicer na voljo v precej osnovni različici, kar se tiče funkcij, a sčasoma jo namerava razvijalec dodelati in postopoma vključevati nove funkcije, seveda pa zgolj, če bo trenutna različica doživela dober odziv.

Trenutno [Cell]ivilization vsebuje:

  • Možnost igranja dveh igralcev (moder in zelen) na enem sistemu.
  • Premikanje enot preko tipk WASD
  • Premikanje kamere neodvisno od enot
  • Gradnja različnih vrst enot v mestih
  • Več vrst enot, vsaka s svojevrstnimi karakteristikami in določenimi posebnimi sposobnostmi
  • Premikanje enot, ki je odvisno od okolja, na katerem se nahajajo
  • Gradnja mest
  • En zemljevid z možnostjo nastavljanja velikosti igralne površine
  • Postopno razkrivanje zamegljenega zemljevida
  Netflix po nesreči razkril izid The Witcher serije

Različico 1.0 igre skupno z nastavitvami lahko najdete na spletni strani itch.io . Po pravici povedano me prav zanima, koliko ljudi jo bo snelo in se preizkusilo v osvajanju sveta med “garanjem” v pisarni, brez da bi pri šefu povzročili kanec dvoma v njihovo delovno vnemo.

Spisal

Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Microsoft si trenutno lasti ekskluzivnostne pravice za ljubiteljsko predelavo originalne Civilization.

Med premnogimi leti pred zaslonom sem slišal že vsega boga zgodb. Od izdelave računalnik v Minecraft-u pa do Doom-a, ki so ga predelali že za nešteto količino raznovrstnih platform. A kljub temu mi vsake toliko časa kakšna res odštekana novica uspe vzbuditi radovednost in nejevero. To je uspelo tudi najnovejši vesti, da si je nekdo zamislil predelavo originalnega Sid Meier’s Civilization. To sicer samo po sebi ni nič posebnega, bolj zanimivo je dejstvo, da je celotna igra predelana v programu Excel podjetja Microsoft, katerega večina uporabnikov uporablja za izdelavo in vodenje razpredelnic.

To nas privede do [Cell]ivization, zaenkrat dokaj osnovne različice stare igre Sid Meier’s Civilization. Avtor igre je neodvisen razvijalec pod vzdevkom s0lly, kateri nam je dal naslednjo izjavo:

“[Cell]ivilization je moja prva igra v programu Excel in njena prva iteracija (v1.0) je bila ustvarjena v zgolj enem tednu za OLC CODEJAM 2019. Tema letošnjega gamejam-a je bila destrukcija, ki še kako velja za v1.0 moje igre, glede na to, da je edini možen način zmage popolno uničenje nasprotnika.”

Trenutno je igra sicer na voljo v precej osnovni različici, kar se tiče funkcij, a sčasoma jo namerava razvijalec dodelati in postopoma vključevati nove funkcije, seveda pa zgolj, če bo trenutna različica doživela dober odziv.

Trenutno [Cell]ivilization vsebuje:

  • Možnost igranja dveh igralcev (moder in zelen) na enem sistemu.
  • Premikanje enot preko tipk WASD
  • Premikanje kamere neodvisno od enot
  • Gradnja različnih vrst enot v mestih
  • Več vrst enot, vsaka s svojevrstnimi karakteristikami in določenimi posebnimi sposobnostmi
  • Premikanje enot, ki je odvisno od okolja, na katerem se nahajajo
  • Gradnja mest
  • En zemljevid z možnostjo nastavljanja velikosti igralne površine
  • Postopno razkrivanje zamegljenega zemljevida
  Netflix po nesreči razkril izid The Witcher serije
  Rustlands - slovenski post-apokaliptični kratki film bo jutri doživel svojo predpremiero

Različico 1.0 igre skupno z nastavitvami lahko najdete na spletni strani itch.io . Po pravici povedano me prav zanima, koliko ljudi jo bo snelo in se preizkusilo v osvajanju sveta med “garanjem” v pisarni, brez da bi pri šefu povzročili kanec dvoma v njihovo delovno vnemo.

Med premnogimi leti pred zaslonom sem slišal že vsega boga zgodb. Od izdelave računalnik v Minecraft-u pa do Doom-a, ki so ga predelali že za nešteto količino raznovrstnih platform. A kljub temu mi vsake toliko časa kakšna res odštekana novica uspe vzbuditi radovednost in nejevero. To je uspelo tudi najnovejši vesti, da si je nekdo zamislil predelavo originalnega Sid Meier’s Civilization. To sicer samo po sebi ni nič posebnega, bolj zanimivo je dejstvo, da je celotna igra predelana v programu Excel podjetja Microsoft, katerega večina uporabnikov uporablja za izdelavo in vodenje razpredelnic.

To nas privede do [Cell]ivization, zaenkrat dokaj osnovne različice stare igre Sid Meier’s Civilization. Avtor igre je neodvisen razvijalec pod vzdevkom s0lly, kateri nam je dal naslednjo izjavo:

“[Cell]ivilization je moja prva igra v programu Excel in njena prva iteracija (v1.0) je bila ustvarjena v zgolj enem tednu za OLC CODEJAM 2019. Tema letošnjega gamejam-a je bila destrukcija, ki še kako velja za v1.0 moje igre, glede na to, da je edini možen način zmage popolno uničenje nasprotnika.”

Trenutno je igra sicer na voljo v precej osnovni različici, kar se tiče funkcij, a sčasoma jo namerava razvijalec dodelati in postopoma vključevati nove funkcije, seveda pa zgolj, če bo trenutna različica doživela dober odziv.

Trenutno [Cell]ivilization vsebuje:

  • Možnost igranja dveh igralcev (moder in zelen) na enem sistemu.
  • Premikanje enot preko tipk WASD
  • Premikanje kamere neodvisno od enot
  • Gradnja različnih vrst enot v mestih
  • Več vrst enot, vsaka s svojevrstnimi karakteristikami in določenimi posebnimi sposobnostmi
  • Premikanje enot, ki je odvisno od okolja, na katerem se nahajajo
  • Gradnja mest
  • En zemljevid z možnostjo nastavljanja velikosti igralne površine
  • Postopno razkrivanje zamegljenega zemljevida
  Rustlands - slovenski post-apokaliptični kratki film bo jutri doživel svojo predpremiero

Različico 1.0 igre skupno z nastavitvami lahko najdete na spletni strani itch.io . Po pravici povedano me prav zanima, koliko ljudi jo bo snelo in se preizkusilo v osvajanju sveta med “garanjem” v pisarni, brez da bi pri šefu povzročili kanec dvoma v njihovo delovno vnemo.

Med premnogimi leti pred zaslonom sem slišal že vsega boga zgodb. Od izdelave računalnik v Minecraft-u pa do Doom-a, ki so ga predelali že za nešteto količino raznovrstnih platform. A kljub temu mi vsake toliko časa kakšna res odštekana novica uspe vzbuditi radovednost in nejevero. To je uspelo tudi najnovejši vesti, da si je nekdo zamislil predelavo originalnega Sid Meier’s Civilization. To sicer samo po sebi ni nič posebnega, bolj zanimivo je dejstvo, da je celotna igra predelana v programu Excel podjetja Microsoft, katerega večina uporabnikov uporablja za izdelavo in vodenje razpredelnic.

To nas privede do [Cell]ivization, zaenkrat dokaj osnovne različice stare igre Sid Meier’s Civilization. Avtor igre je neodvisen razvijalec pod vzdevkom s0lly, kateri nam je dal naslednjo izjavo:

“[Cell]ivilization je moja prva igra v programu Excel in njena prva iteracija (v1.0) je bila ustvarjena v zgolj enem tednu za OLC CODEJAM 2019. Tema letošnjega gamejam-a je bila destrukcija, ki še kako velja za v1.0 moje igre, glede na to, da je edini možen način zmage popolno uničenje nasprotnika.”

Trenutno je igra sicer na voljo v precej osnovni različici, kar se tiče funkcij, a sčasoma jo namerava razvijalec dodelati in postopoma vključevati nove funkcije, seveda pa zgolj, če bo trenutna različica doživela dober odziv.

Trenutno [Cell]ivilization vsebuje:

  • Možnost igranja dveh igralcev (moder in zelen) na enem sistemu.
  • Premikanje enot preko tipk WASD
  • Premikanje kamere neodvisno od enot
  • Gradnja različnih vrst enot v mestih
  • Več vrst enot, vsaka s svojevrstnimi karakteristikami in določenimi posebnimi sposobnostmi
  • Premikanje enot, ki je odvisno od okolja, na katerem se nahajajo
  • Gradnja mest
  • En zemljevid z možnostjo nastavljanja velikosti igralne površine
  • Postopno razkrivanje zamegljenega zemljevida
  Civilization VI dobil battle royale

Različico 1.0 igre skupno z nastavitvami lahko najdete na spletni strani itch.io . Po pravici povedano me prav zanima, koliko ljudi jo bo snelo in se preizkusilo v osvajanju sveta med “garanjem” v pisarni, brez da bi pri šefu povzročili kanec dvoma v njihovo delovno vnemo.

Spisal

Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.