Bethesda bi vam rada za Fallout 76 zaračunala letno naročnino v vrednosti 99,99 €

Bethesda bi vam rada za Fallout 76 zaračunala letno naročnino v vrednosti 99,99 €

Fallout 76 se kar ne more izkopati iz slabe luči, ki si jo je prislužil ob svojemu katastrofalnemu izidu, ko je to denimo uspelo igri No Man’s Sky.

Namesto, da bi razvijalec vse svoje napore vložil v popravljanje naslova in dodajanje nove vsebine, s čimer bi se odkupili za vse prejšnje nevšečnosti, se je razvijalec Bethesda odločil za nekaj povsem drugega.

V igro so se odločili vpeljati naročniški model, imenovan Fallout 1st, ta pa za svoje mesečno članstvo zahteva 13 € oz. dobrih 100 evrov, če bi si zadevo radi privoščili za celo leto.

Glede na to, da bi človek težko upravičil ceno za osnovni nakup igre, je odločitev za naročniški model že kar malo smešna. Še toliko bolj, če pogledamo, kaj za to ceno igralci sploh dobijo.

Poleg malenkosti, kot je redni priliv valute Atom in zabojnik, v katerega lahko spravite vso svojo kramo, je najbolj zanimiva stvar možnost kreiranja lastnih strežnikov. Tako boste lahko ustvarili svoj svet in v njega povabili še 7 drugih prijateljev, strežnik pa naj bi v bodoče dobil tudi podporo za razne modifikacije.

Žalostno je, da zadeva dejansko ima potencial. Predstavljajte si, da imate strežnik, ki je podprt z velikimi modifikacijami. Te bi v ta zaenkrat pusti svet lahko vnesle zanimivo zgodbo in druge igralne prvine in tako bi si igralci lahko ustavili pravo nadaljevanje Fallouta, ki bi ga lahko raziskovali s prijatelji. Dobili bi torej sodelovalni način v Bethesdinem enoigralskemu naslovu, ki ga igralci zahtevajo že vse od Skyrima dalje, pa razvijalec ostaja gluh na vse te prošnje.

Žal pa so to vse samo sanje. Modderska skupnost je močna in ustvarijo lahko res čudovite izdelke, a dvomim, da bo nekdo delal vsebino brezplačno, zraven pa še plačeval mesečno naročnino.

Dodatni udarec je dejstvo, da bo obljubljena posodobitev Wastelanders, ki bo v Fallout 76 prinesla žive prebivalce z zanimivo zgodbo, zamudila in jo lahko pričakujemo šele enkrat naslednje leto.

Zanimivo je tudi dejstvo, da je Bethesda pozabila registrirati domeno FalloutFirst.com in je nek brihtnež je zadevo kupil in se gor dela poštenega norca iz najnovejšega naročniškega modela.

Deli novico

Fallout 76 se kar ne more izkopati iz slabe luči, ki si jo je prislužil ob svojemu katastrofalnemu izidu, ko je to denimo uspelo igri No Man’s Sky.

Namesto, da bi razvijalec vse svoje napore vložil v popravljanje naslova in dodajanje nove vsebine, s čimer bi se odkupili za vse prejšnje nevšečnosti, se je razvijalec Bethesda odločil za nekaj povsem drugega.

V igro so se odločili vpeljati naročniški model, imenovan Fallout 1st, ta pa za svoje mesečno članstvo zahteva 13 € oz. dobrih 100 evrov, če bi si zadevo radi privoščili za celo leto.

Glede na to, da bi človek težko upravičil ceno za osnovni nakup igre, je odločitev za naročniški model že kar malo smešna. Še toliko bolj, če pogledamo, kaj za to ceno igralci sploh dobijo.

Poleg malenkosti, kot je redni priliv valute Atom in zabojnik, v katerega lahko spravite vso svojo kramo, je najbolj zanimiva stvar možnost kreiranja lastnih strežnikov. Tako boste lahko ustvarili svoj svet in v njega povabili še 7 drugih prijateljev, strežnik pa naj bi v bodoče dobil tudi podporo za razne modifikacije.

Žalostno je, da zadeva dejansko ima potencial. Predstavljajte si, da imate strežnik, ki je podprt z velikimi modifikacijami. Te bi v ta zaenkrat pusti svet lahko vnesle zanimivo zgodbo in druge igralne prvine in tako bi si igralci lahko ustavili pravo nadaljevanje Fallouta, ki bi ga lahko raziskovali s prijatelji. Dobili bi torej sodelovalni način v Bethesdinem enoigralskemu naslovu, ki ga igralci zahtevajo že vse od Skyrima dalje, pa razvijalec ostaja gluh na vse te prošnje.

Žal pa so to vse samo sanje. Modderska skupnost je močna in ustvarijo lahko res čudovite izdelke, a dvomim, da bo nekdo delal vsebino brezplačno, zraven pa še plačeval mesečno naročnino.

Dodatni udarec je dejstvo, da bo obljubljena posodobitev Wastelanders, ki bo v Fallout 76 prinesla žive prebivalce z zanimivo zgodbo, zamudila in jo lahko pričakujemo šele enkrat naslednje leto.

Zanimivo je tudi dejstvo, da je Bethesda pozabila registrirati domeno FalloutFirst.com in je nek brihtnež je zadevo kupil in se gor dela poštenega norca iz najnovejšega naročniškega modela.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Fallout 76 se kar ne more izkopati iz slabe luči, ki si jo je prislužil ob svojemu katastrofalnemu izidu, ko je to denimo uspelo igri No Man’s Sky.

Namesto, da bi razvijalec vse svoje napore vložil v popravljanje naslova in dodajanje nove vsebine, s čimer bi se odkupili za vse prejšnje nevšečnosti, se je razvijalec Bethesda odločil za nekaj povsem drugega.

V igro so se odločili vpeljati naročniški model, imenovan Fallout 1st, ta pa za svoje mesečno članstvo zahteva 13 € oz. dobrih 100 evrov, če bi si zadevo radi privoščili za celo leto.

Glede na to, da bi človek težko upravičil ceno za osnovni nakup igre, je odločitev za naročniški model že kar malo smešna. Še toliko bolj, če pogledamo, kaj za to ceno igralci sploh dobijo.

Poleg malenkosti, kot je redni priliv valute Atom in zabojnik, v katerega lahko spravite vso svojo kramo, je najbolj zanimiva stvar možnost kreiranja lastnih strežnikov. Tako boste lahko ustvarili svoj svet in v njega povabili še 7 drugih prijateljev, strežnik pa naj bi v bodoče dobil tudi podporo za razne modifikacije.

Žalostno je, da zadeva dejansko ima potencial. Predstavljajte si, da imate strežnik, ki je podprt z velikimi modifikacijami. Te bi v ta zaenkrat pusti svet lahko vnesle zanimivo zgodbo in druge igralne prvine in tako bi si igralci lahko ustavili pravo nadaljevanje Fallouta, ki bi ga lahko raziskovali s prijatelji. Dobili bi torej sodelovalni način v Bethesdinem enoigralskemu naslovu, ki ga igralci zahtevajo že vse od Skyrima dalje, pa razvijalec ostaja gluh na vse te prošnje.

Žal pa so to vse samo sanje. Modderska skupnost je močna in ustvarijo lahko res čudovite izdelke, a dvomim, da bo nekdo delal vsebino brezplačno, zraven pa še plačeval mesečno naročnino.

Dodatni udarec je dejstvo, da bo obljubljena posodobitev Wastelanders, ki bo v Fallout 76 prinesla žive prebivalce z zanimivo zgodbo, zamudila in jo lahko pričakujemo šele enkrat naslednje leto.

Zanimivo je tudi dejstvo, da je Bethesda pozabila registrirati domeno FalloutFirst.com in je nek brihtnež je zadevo kupil in se gor dela poštenega norca iz najnovejšega naročniškega modela.

Fallout 76 se kar ne more izkopati iz slabe luči, ki si jo je prislužil ob svojemu katastrofalnemu izidu, ko je to denimo uspelo igri No Man’s Sky.

Namesto, da bi razvijalec vse svoje napore vložil v popravljanje naslova in dodajanje nove vsebine, s čimer bi se odkupili za vse prejšnje nevšečnosti, se je razvijalec Bethesda odločil za nekaj povsem drugega.

V igro so se odločili vpeljati naročniški model, imenovan Fallout 1st, ta pa za svoje mesečno članstvo zahteva 13 € oz. dobrih 100 evrov, če bi si zadevo radi privoščili za celo leto.

Glede na to, da bi človek težko upravičil ceno za osnovni nakup igre, je odločitev za naročniški model že kar malo smešna. Še toliko bolj, če pogledamo, kaj za to ceno igralci sploh dobijo.

Poleg malenkosti, kot je redni priliv valute Atom in zabojnik, v katerega lahko spravite vso svojo kramo, je najbolj zanimiva stvar možnost kreiranja lastnih strežnikov. Tako boste lahko ustvarili svoj svet in v njega povabili še 7 drugih prijateljev, strežnik pa naj bi v bodoče dobil tudi podporo za razne modifikacije.

Žalostno je, da zadeva dejansko ima potencial. Predstavljajte si, da imate strežnik, ki je podprt z velikimi modifikacijami. Te bi v ta zaenkrat pusti svet lahko vnesle zanimivo zgodbo in druge igralne prvine in tako bi si igralci lahko ustavili pravo nadaljevanje Fallouta, ki bi ga lahko raziskovali s prijatelji. Dobili bi torej sodelovalni način v Bethesdinem enoigralskemu naslovu, ki ga igralci zahtevajo že vse od Skyrima dalje, pa razvijalec ostaja gluh na vse te prošnje.

Žal pa so to vse samo sanje. Modderska skupnost je močna in ustvarijo lahko res čudovite izdelke, a dvomim, da bo nekdo delal vsebino brezplačno, zraven pa še plačeval mesečno naročnino.

Dodatni udarec je dejstvo, da bo obljubljena posodobitev Wastelanders, ki bo v Fallout 76 prinesla žive prebivalce z zanimivo zgodbo, zamudila in jo lahko pričakujemo šele enkrat naslednje leto.

Zanimivo je tudi dejstvo, da je Bethesda pozabila registrirati domeno FalloutFirst.com in je nek brihtnež je zadevo kupil in se gor dela poštenega norca iz najnovejšega naročniškega modela.

Fallout 76 se kar ne more izkopati iz slabe luči, ki si jo je prislužil ob svojemu katastrofalnemu izidu, ko je to denimo uspelo igri No Man’s Sky.

Namesto, da bi razvijalec vse svoje napore vložil v popravljanje naslova in dodajanje nove vsebine, s čimer bi se odkupili za vse prejšnje nevšečnosti, se je razvijalec Bethesda odločil za nekaj povsem drugega.

V igro so se odločili vpeljati naročniški model, imenovan Fallout 1st, ta pa za svoje mesečno članstvo zahteva 13 € oz. dobrih 100 evrov, če bi si zadevo radi privoščili za celo leto.

Glede na to, da bi človek težko upravičil ceno za osnovni nakup igre, je odločitev za naročniški model že kar malo smešna. Še toliko bolj, če pogledamo, kaj za to ceno igralci sploh dobijo.

Poleg malenkosti, kot je redni priliv valute Atom in zabojnik, v katerega lahko spravite vso svojo kramo, je najbolj zanimiva stvar možnost kreiranja lastnih strežnikov. Tako boste lahko ustvarili svoj svet in v njega povabili še 7 drugih prijateljev, strežnik pa naj bi v bodoče dobil tudi podporo za razne modifikacije.

Žalostno je, da zadeva dejansko ima potencial. Predstavljajte si, da imate strežnik, ki je podprt z velikimi modifikacijami. Te bi v ta zaenkrat pusti svet lahko vnesle zanimivo zgodbo in druge igralne prvine in tako bi si igralci lahko ustavili pravo nadaljevanje Fallouta, ki bi ga lahko raziskovali s prijatelji. Dobili bi torej sodelovalni način v Bethesdinem enoigralskemu naslovu, ki ga igralci zahtevajo že vse od Skyrima dalje, pa razvijalec ostaja gluh na vse te prošnje.

Žal pa so to vse samo sanje. Modderska skupnost je močna in ustvarijo lahko res čudovite izdelke, a dvomim, da bo nekdo delal vsebino brezplačno, zraven pa še plačeval mesečno naročnino.

Dodatni udarec je dejstvo, da bo obljubljena posodobitev Wastelanders, ki bo v Fallout 76 prinesla žive prebivalce z zanimivo zgodbo, zamudila in jo lahko pričakujemo šele enkrat naslednje leto.

Zanimivo je tudi dejstvo, da je Bethesda pozabila registrirati domeno FalloutFirst.com in je nek brihtnež je zadevo kupil in se gor dela poštenega norca iz najnovejšega naročniškega modela.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.