Modderjem končno uspelo v Dark Souls vpeljati novo mapo

Modderjem končno uspelo v Dark Souls vpeljati novo mapo

Dark Souls je na PC-ju izšel pred sedmimi leti in je od takrat nabral lepo količino modifikacij. Žal pa pridnim modderjem v igro nikakor ni uspelo spraviti povsem novo mapo oz. okolico, to pa je posledica Havok tehnologije, katera skrbi za preračunavanje fizike.

A to ne pomeni, da so na uvažanjem novih map obupali in pred kratkim jim je končno uspel preboj.

Modderja Meowmaritus in Horkrux sta vendarle uspela premagati vse ovire in v Dark Souls sta vpeljala prvo svojo mapo, ki si jo lahko ogledate spodaj. Če vas morda okolica spominja na kaj, je to zato, ker gre za Half-Life mapo Crossfire.

Meowmaritus je ustvaril orodja, ki omogočajo uvažanje modelov, brez Havok sistema “collisionov”, medtem ko je Horkrux omogočil te “collisione”.

Zadeva je daleč od enostavne zato ne pričakujte, da boste že jutri lahko preigravali mapo San Andreasa s sistemom bojevanja iz Dark Soulsa. Mapa trenutno ne vsebuje nobenih karakterjev ali nasprotnikov, saj ti zahtevajo posebne podatke navigacijske mreže, ki pa jih trenutno še ni moč ustvariti, a modderji aktivno iščejo rešitev.

Prav tako sta zaenkrat podprta samo Dark Souls 1 in 2, medtem ko na Remastered in Dark Souls 3 ta rešitev ne omogoča vpeljevanja novih map.

Do takrat si lahko ogledate spodnji posnetek, ki prikaže nov dosežek modderske scene.

Deli novico

Dark Souls je na PC-ju izšel pred sedmimi leti in je od takrat nabral lepo količino modifikacij. Žal pa pridnim modderjem v igro nikakor ni uspelo spraviti povsem novo mapo oz. okolico, to pa je posledica Havok tehnologije, katera skrbi za preračunavanje fizike.

A to ne pomeni, da so na uvažanjem novih map obupali in pred kratkim jim je končno uspel preboj.

Modderja Meowmaritus in Horkrux sta vendarle uspela premagati vse ovire in v Dark Souls sta vpeljala prvo svojo mapo, ki si jo lahko ogledate spodaj. Če vas morda okolica spominja na kaj, je to zato, ker gre za Half-Life mapo Crossfire.

Meowmaritus je ustvaril orodja, ki omogočajo uvažanje modelov, brez Havok sistema “collisionov”, medtem ko je Horkrux omogočil te “collisione”.

Zadeva je daleč od enostavne zato ne pričakujte, da boste že jutri lahko preigravali mapo San Andreasa s sistemom bojevanja iz Dark Soulsa. Mapa trenutno ne vsebuje nobenih karakterjev ali nasprotnikov, saj ti zahtevajo posebne podatke navigacijske mreže, ki pa jih trenutno še ni moč ustvariti, a modderji aktivno iščejo rešitev.

Prav tako sta zaenkrat podprta samo Dark Souls 1 in 2, medtem ko na Remastered in Dark Souls 3 ta rešitev ne omogoča vpeljevanja novih map.

Do takrat si lahko ogledate spodnji posnetek, ki prikaže nov dosežek modderske scene.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Dark Souls je na PC-ju izšel pred sedmimi leti in je od takrat nabral lepo količino modifikacij. Žal pa pridnim modderjem v igro nikakor ni uspelo spraviti povsem novo mapo oz. okolico, to pa je posledica Havok tehnologije, katera skrbi za preračunavanje fizike.

A to ne pomeni, da so na uvažanjem novih map obupali in pred kratkim jim je končno uspel preboj.

Modderja Meowmaritus in Horkrux sta vendarle uspela premagati vse ovire in v Dark Souls sta vpeljala prvo svojo mapo, ki si jo lahko ogledate spodaj. Če vas morda okolica spominja na kaj, je to zato, ker gre za Half-Life mapo Crossfire.

Meowmaritus je ustvaril orodja, ki omogočajo uvažanje modelov, brez Havok sistema “collisionov”, medtem ko je Horkrux omogočil te “collisione”.

Zadeva je daleč od enostavne zato ne pričakujte, da boste že jutri lahko preigravali mapo San Andreasa s sistemom bojevanja iz Dark Soulsa. Mapa trenutno ne vsebuje nobenih karakterjev ali nasprotnikov, saj ti zahtevajo posebne podatke navigacijske mreže, ki pa jih trenutno še ni moč ustvariti, a modderji aktivno iščejo rešitev.

Prav tako sta zaenkrat podprta samo Dark Souls 1 in 2, medtem ko na Remastered in Dark Souls 3 ta rešitev ne omogoča vpeljevanja novih map.

Do takrat si lahko ogledate spodnji posnetek, ki prikaže nov dosežek modderske scene.

Dark Souls je na PC-ju izšel pred sedmimi leti in je od takrat nabral lepo količino modifikacij. Žal pa pridnim modderjem v igro nikakor ni uspelo spraviti povsem novo mapo oz. okolico, to pa je posledica Havok tehnologije, katera skrbi za preračunavanje fizike.

A to ne pomeni, da so na uvažanjem novih map obupali in pred kratkim jim je končno uspel preboj.

Modderja Meowmaritus in Horkrux sta vendarle uspela premagati vse ovire in v Dark Souls sta vpeljala prvo svojo mapo, ki si jo lahko ogledate spodaj. Če vas morda okolica spominja na kaj, je to zato, ker gre za Half-Life mapo Crossfire.

Meowmaritus je ustvaril orodja, ki omogočajo uvažanje modelov, brez Havok sistema “collisionov”, medtem ko je Horkrux omogočil te “collisione”.

Zadeva je daleč od enostavne zato ne pričakujte, da boste že jutri lahko preigravali mapo San Andreasa s sistemom bojevanja iz Dark Soulsa. Mapa trenutno ne vsebuje nobenih karakterjev ali nasprotnikov, saj ti zahtevajo posebne podatke navigacijske mreže, ki pa jih trenutno še ni moč ustvariti, a modderji aktivno iščejo rešitev.

Prav tako sta zaenkrat podprta samo Dark Souls 1 in 2, medtem ko na Remastered in Dark Souls 3 ta rešitev ne omogoča vpeljevanja novih map.

Do takrat si lahko ogledate spodnji posnetek, ki prikaže nov dosežek modderske scene.

Dark Souls je na PC-ju izšel pred sedmimi leti in je od takrat nabral lepo količino modifikacij. Žal pa pridnim modderjem v igro nikakor ni uspelo spraviti povsem novo mapo oz. okolico, to pa je posledica Havok tehnologije, katera skrbi za preračunavanje fizike.

A to ne pomeni, da so na uvažanjem novih map obupali in pred kratkim jim je končno uspel preboj.

Modderja Meowmaritus in Horkrux sta vendarle uspela premagati vse ovire in v Dark Souls sta vpeljala prvo svojo mapo, ki si jo lahko ogledate spodaj. Če vas morda okolica spominja na kaj, je to zato, ker gre za Half-Life mapo Crossfire.

Meowmaritus je ustvaril orodja, ki omogočajo uvažanje modelov, brez Havok sistema “collisionov”, medtem ko je Horkrux omogočil te “collisione”.

Zadeva je daleč od enostavne zato ne pričakujte, da boste že jutri lahko preigravali mapo San Andreasa s sistemom bojevanja iz Dark Soulsa. Mapa trenutno ne vsebuje nobenih karakterjev ali nasprotnikov, saj ti zahtevajo posebne podatke navigacijske mreže, ki pa jih trenutno še ni moč ustvariti, a modderji aktivno iščejo rešitev.

Prav tako sta zaenkrat podprta samo Dark Souls 1 in 2, medtem ko na Remastered in Dark Souls 3 ta rešitev ne omogoča vpeljevanja novih map.

Do takrat si lahko ogledate spodnji posnetek, ki prikaže nov dosežek modderske scene.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.