Zaman čakate na Pillar of Eternity 3

Zaman čakate na Pillar of Eternity 3

Pillars of Eternity je bila ena od iger, ki je preko Kickstarter platforme pokazala, da ljudje še vedno hrepenijo po starošolskih RPG-jih, ki bi jih preigravali od zgoraj gledanega pogleda in kjer bi govorjena beseda nosila enako moč kot pa meč.

Prvi del je bil zato dokaj uspešen in razvijalec Obsidian se je hitro spravil delati dvojko, katero so podnaslovili Deadfire. Ta je prinesla še večji svet in vpeljala nove mehanike kot je denimo plovba z ladjami, kasneje pa so dodali tudi potezni boj. Grafična podoba je bila močno nadgrajena a kljub vsem tem pritiklinam in žegnu iz strani kritikov, se je naslov prodal zelo slabo.

Ob to se je obregnil tudi Joh Sawyer, ki je bil glavni možakar, ki je stal za razvoj igre v nedavnem Tumblr zapisu. Zaveda se, da njihovi oboževalci potrpežljivo čakajo na najavo tretjega dela, a kot pravi, tega na žalost ne bomo dobili.

Krivec je predvsem slaba prodaja. Tako Divinity: Original Sin 2 kot tudi Pathfinder: Kingmaker sta se prodala bolje kot Deadfire, s tem da je imel Pathfinder precej manjši proračun. Sawyer je povedal, da je težko odkriti razlog za to, še posebej glede na dejstvo, da se je enka tako dobro prodala. Na koncu je še povedal, da če bi dobili novi del franšize, bi moral biti ta povsem drugačen od predhodnikov, saj bi si samo tako lahko zagotovili dober zaslužek.

Kaj je botrovalo slabi prodaji lahko samo ugibamo, a sam lahko podam nekaj svojih vtisov. Osebno mi ni odgovarjal sam boj, saj je Original Sin 2 v temu segmentu popolnoma povozil konkurenco in prehod na Deadfire bi za novega igralca zelo težaven. Piratska tematika plovbe z ladjami je bil prav tako “kr neki”, medtem ko tudi glavna štorija ni bila preveč zanimiva, svet pa je bil preveč razvlečen in dolgočasen.

Razvijalec Obsidian hvala bogu ne bo potonil, saj ga je kupil Microsoft, njihova zadnja igra The Outer Worlds pa se je prodala zelo dobro.

Deli novico

Pillars of Eternity je bila ena od iger, ki je preko Kickstarter platforme pokazala, da ljudje še vedno hrepenijo po starošolskih RPG-jih, ki bi jih preigravali od zgoraj gledanega pogleda in kjer bi govorjena beseda nosila enako moč kot pa meč.

Prvi del je bil zato dokaj uspešen in razvijalec Obsidian se je hitro spravil delati dvojko, katero so podnaslovili Deadfire. Ta je prinesla še večji svet in vpeljala nove mehanike kot je denimo plovba z ladjami, kasneje pa so dodali tudi potezni boj. Grafična podoba je bila močno nadgrajena a kljub vsem tem pritiklinam in žegnu iz strani kritikov, se je naslov prodal zelo slabo.

Ob to se je obregnil tudi Joh Sawyer, ki je bil glavni možakar, ki je stal za razvoj igre v nedavnem Tumblr zapisu. Zaveda se, da njihovi oboževalci potrpežljivo čakajo na najavo tretjega dela, a kot pravi, tega na žalost ne bomo dobili.

Krivec je predvsem slaba prodaja. Tako Divinity: Original Sin 2 kot tudi Pathfinder: Kingmaker sta se prodala bolje kot Deadfire, s tem da je imel Pathfinder precej manjši proračun. Sawyer je povedal, da je težko odkriti razlog za to, še posebej glede na dejstvo, da se je enka tako dobro prodala. Na koncu je še povedal, da če bi dobili novi del franšize, bi moral biti ta povsem drugačen od predhodnikov, saj bi si samo tako lahko zagotovili dober zaslužek.

Kaj je botrovalo slabi prodaji lahko samo ugibamo, a sam lahko podam nekaj svojih vtisov. Osebno mi ni odgovarjal sam boj, saj je Original Sin 2 v temu segmentu popolnoma povozil konkurenco in prehod na Deadfire bi za novega igralca zelo težaven. Piratska tematika plovbe z ladjami je bil prav tako “kr neki”, medtem ko tudi glavna štorija ni bila preveč zanimiva, svet pa je bil preveč razvlečen in dolgočasen.

Razvijalec Obsidian hvala bogu ne bo potonil, saj ga je kupil Microsoft, njihova zadnja igra The Outer Worlds pa se je prodala zelo dobro.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Pillars of Eternity je bila ena od iger, ki je preko Kickstarter platforme pokazala, da ljudje še vedno hrepenijo po starošolskih RPG-jih, ki bi jih preigravali od zgoraj gledanega pogleda in kjer bi govorjena beseda nosila enako moč kot pa meč.

Prvi del je bil zato dokaj uspešen in razvijalec Obsidian se je hitro spravil delati dvojko, katero so podnaslovili Deadfire. Ta je prinesla še večji svet in vpeljala nove mehanike kot je denimo plovba z ladjami, kasneje pa so dodali tudi potezni boj. Grafična podoba je bila močno nadgrajena a kljub vsem tem pritiklinam in žegnu iz strani kritikov, se je naslov prodal zelo slabo.

Ob to se je obregnil tudi Joh Sawyer, ki je bil glavni možakar, ki je stal za razvoj igre v nedavnem Tumblr zapisu. Zaveda se, da njihovi oboževalci potrpežljivo čakajo na najavo tretjega dela, a kot pravi, tega na žalost ne bomo dobili.

Krivec je predvsem slaba prodaja. Tako Divinity: Original Sin 2 kot tudi Pathfinder: Kingmaker sta se prodala bolje kot Deadfire, s tem da je imel Pathfinder precej manjši proračun. Sawyer je povedal, da je težko odkriti razlog za to, še posebej glede na dejstvo, da se je enka tako dobro prodala. Na koncu je še povedal, da če bi dobili novi del franšize, bi moral biti ta povsem drugačen od predhodnikov, saj bi si samo tako lahko zagotovili dober zaslužek.

Kaj je botrovalo slabi prodaji lahko samo ugibamo, a sam lahko podam nekaj svojih vtisov. Osebno mi ni odgovarjal sam boj, saj je Original Sin 2 v temu segmentu popolnoma povozil konkurenco in prehod na Deadfire bi za novega igralca zelo težaven. Piratska tematika plovbe z ladjami je bil prav tako “kr neki”, medtem ko tudi glavna štorija ni bila preveč zanimiva, svet pa je bil preveč razvlečen in dolgočasen.

Razvijalec Obsidian hvala bogu ne bo potonil, saj ga je kupil Microsoft, njihova zadnja igra The Outer Worlds pa se je prodala zelo dobro.

Pillars of Eternity je bila ena od iger, ki je preko Kickstarter platforme pokazala, da ljudje še vedno hrepenijo po starošolskih RPG-jih, ki bi jih preigravali od zgoraj gledanega pogleda in kjer bi govorjena beseda nosila enako moč kot pa meč.

Prvi del je bil zato dokaj uspešen in razvijalec Obsidian se je hitro spravil delati dvojko, katero so podnaslovili Deadfire. Ta je prinesla še večji svet in vpeljala nove mehanike kot je denimo plovba z ladjami, kasneje pa so dodali tudi potezni boj. Grafična podoba je bila močno nadgrajena a kljub vsem tem pritiklinam in žegnu iz strani kritikov, se je naslov prodal zelo slabo.

Ob to se je obregnil tudi Joh Sawyer, ki je bil glavni možakar, ki je stal za razvoj igre v nedavnem Tumblr zapisu. Zaveda se, da njihovi oboževalci potrpežljivo čakajo na najavo tretjega dela, a kot pravi, tega na žalost ne bomo dobili.

Krivec je predvsem slaba prodaja. Tako Divinity: Original Sin 2 kot tudi Pathfinder: Kingmaker sta se prodala bolje kot Deadfire, s tem da je imel Pathfinder precej manjši proračun. Sawyer je povedal, da je težko odkriti razlog za to, še posebej glede na dejstvo, da se je enka tako dobro prodala. Na koncu je še povedal, da če bi dobili novi del franšize, bi moral biti ta povsem drugačen od predhodnikov, saj bi si samo tako lahko zagotovili dober zaslužek.

Kaj je botrovalo slabi prodaji lahko samo ugibamo, a sam lahko podam nekaj svojih vtisov. Osebno mi ni odgovarjal sam boj, saj je Original Sin 2 v temu segmentu popolnoma povozil konkurenco in prehod na Deadfire bi za novega igralca zelo težaven. Piratska tematika plovbe z ladjami je bil prav tako “kr neki”, medtem ko tudi glavna štorija ni bila preveč zanimiva, svet pa je bil preveč razvlečen in dolgočasen.

Razvijalec Obsidian hvala bogu ne bo potonil, saj ga je kupil Microsoft, njihova zadnja igra The Outer Worlds pa se je prodala zelo dobro.

Pillars of Eternity je bila ena od iger, ki je preko Kickstarter platforme pokazala, da ljudje še vedno hrepenijo po starošolskih RPG-jih, ki bi jih preigravali od zgoraj gledanega pogleda in kjer bi govorjena beseda nosila enako moč kot pa meč.

Prvi del je bil zato dokaj uspešen in razvijalec Obsidian se je hitro spravil delati dvojko, katero so podnaslovili Deadfire. Ta je prinesla še večji svet in vpeljala nove mehanike kot je denimo plovba z ladjami, kasneje pa so dodali tudi potezni boj. Grafična podoba je bila močno nadgrajena a kljub vsem tem pritiklinam in žegnu iz strani kritikov, se je naslov prodal zelo slabo.

Ob to se je obregnil tudi Joh Sawyer, ki je bil glavni možakar, ki je stal za razvoj igre v nedavnem Tumblr zapisu. Zaveda se, da njihovi oboževalci potrpežljivo čakajo na najavo tretjega dela, a kot pravi, tega na žalost ne bomo dobili.

Krivec je predvsem slaba prodaja. Tako Divinity: Original Sin 2 kot tudi Pathfinder: Kingmaker sta se prodala bolje kot Deadfire, s tem da je imel Pathfinder precej manjši proračun. Sawyer je povedal, da je težko odkriti razlog za to, še posebej glede na dejstvo, da se je enka tako dobro prodala. Na koncu je še povedal, da če bi dobili novi del franšize, bi moral biti ta povsem drugačen od predhodnikov, saj bi si samo tako lahko zagotovili dober zaslužek.

Kaj je botrovalo slabi prodaji lahko samo ugibamo, a sam lahko podam nekaj svojih vtisov. Osebno mi ni odgovarjal sam boj, saj je Original Sin 2 v temu segmentu popolnoma povozil konkurenco in prehod na Deadfire bi za novega igralca zelo težaven. Piratska tematika plovbe z ladjami je bil prav tako “kr neki”, medtem ko tudi glavna štorija ni bila preveč zanimiva, svet pa je bil preveč razvlečen in dolgočasen.

Razvijalec Obsidian hvala bogu ne bo potonil, saj ga je kupil Microsoft, njihova zadnja igra The Outer Worlds pa se je prodala zelo dobro.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.